Ingediend door Rybeara op Din, 02/10/2012 - 21:40.
LB:
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
10x 80kg
10x 105kg
10x 105kg
10x 105kg
Opbouwen met 3x10.
Goed voor wat extra mass, controle op de oefening en vooral conditioneel
Heb extra aandacht gegeven aan het naar buiten duwen van de knieën.
RDL:
10x 60kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Seated calves raises:
20x 20kg
20x 20kg
20x 20kg
Hanging knee raises:
10x BW
10x BW
Morgen rustdag en donderdag ub2 (komt wat speedwerk aan te pas, zo ook in lb2)
Ingediend door Rybeara op Woe, 03/10/2012 - 15:57.
Ging best aardig, ik had maar 3u geslapen
Wil squats weer eens wat meer op volume gaan doen, ik blijf in de lage reps toch vaak rond dezelfde gewichten steken.
Conditioneel vraagt dit wel aardig wat van mij + er komen nog 3*5 paused ATG squats aan bod ook in mijn schema
Vandaag een rustdag.
Ingediend door Rybeara op Don, 04/10/2012 - 16:09.
Hamstrings toch goed toegetakeld van die RDL, die voel ik altijd wel erg fel.
Straks na mijn late shift UB2, kijk er al naar uit, motivatie is terug aan het
stijgen sinds we weer met twee trainen.
Moet mijn maat ook gemotiveerd houden, hij heeft wat last om mee te kunnen, maar dat
is niet zo moeilijk 5kg moeten inleveren, komt wel snel weer in orde als hij wat deftig eet.
Dat is zijn grootste probleem eten en genoeg slapen.
Ingediend door Rybeara op Woe, 10/10/2012 - 16:04.
Training maandag verplaatst, telefoon gekregen dat de grootmoeder van mijn vriendin was gestorven.
2 drukke dagen gehad, maar gisteren avond toch nog een training kunnen inlassen.
Inc bench (wendler):
15x lege bar
05x 50kg
03x 62.5kg
03x 70kg
10x 80kg
Ingediend door Rybeara op Woe, 10/10/2012 - 22:39.
Dat in combinatie met nog wat andere zaakjes, maar daar treed ik later wel meer in detail.
Vandaag een ontzettende rotdag, onder mijn voeten gekregen op het werk,
voor iets waar ik helemaal niet verantwoordelijk voor ben.
Ik was echt om te rotten, had redelijk wat agressie in me en wou dat uit werken in een training.
Maar moest nog uren wachten voor ik thuis was van me werk.
Eens ik kon trainen (zonet) was het heel wat minder
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
10x 80kg
10x 107,5kg
10x 107,5kg
10x 107,5kg
Calves raises:
10x 120kg
10x 120kg
10x 120kg
trage reps en contractie 2-3 seconde aanhouden.
Normaal RDL, maar om 1 of andere reden was mijn onderrug zo verzuurd
dat ik dat niet zag zitten, zou weinig gewicht kunnen gebruiken om een
deftige uitvoering te hebben. Dus maar geskipped.
Vorige week niet echt getraint zoals het hoorde.
Vrijdag na mijn late stond UB2 gepland, mijn maat kwam niet opdagen,
toen ik belde, heb ik hem wakker gemaakt, hij was in slaap gevallen.
Ik heb toen voornamelijk wat schoudermobiliteit en rot. cuff zaken gedaan +
speed bench en nog wat incline flies op volume.
Zaterdag zouden we dan LB2 doen + deel van UB2, maar na een lange dag (begrafenis),
stond mijn hoofd er niet naar. Gisteren ging het niet voor te trainen.
Normaal straks na mijn late dienst starten we met UB1 terug.
De andere zaken die ik aan mijn hoofd had de laatste tijd, zijn voornamelijk gezinsuitbereiding en werk (ontzettend druk, sinds mijn verlof, werk 6 op 7).
In juli hebben we een miskraam gehad en dat sleur je toch wel mee. Kan het gevoel moeilijk beschrijven, echter hebben we deze morgend onze eerste echo achter de rug en nu ziet er alles vrij goed uit.
We zijn 9weken ver, embrio is een 2cm groot en we hebben het hartje horen kloppen.
Mijn vriendin is al 3weken niet goed, steeds mottig (zwangerschap) + een viraal infectie er bovenop.
Waardoor ze amper tot niets kon eten, ze is 5kg kwijt. Dus er was wel wat nervositeit, maar volgens de ego
loopt het goed, ze kan sinds enkele dagen ook al wat beter eten. Binnen een maand terug voor de volgende ego.
Mijn vriendin is al 3weken niet goed, steeds mottig (zwangerschap) + een viraal infectie er bovenop.
Waardoor ze amper tot niets kon eten, ze is 5kg kwijt. Dus er was wel wat nervositeit, maar volgens de ego
loopt het goed, ze kan sinds enkele dagen ook al wat beter eten. Binnen een maand terug voor de volgende ego.
2de setje lag ik niet goed, lag scheef op de bench en kon men linker schouderblad niet goed
in de bench planten. Al bij al ok, volgende week toch verhogen.
Ingediend door Rybeara op Woe, 17/10/2012 - 19:55.
Deadlift zat kwestie techniek al een pak beter, die speedreps en def dl, beginnen hun vruchten af te werken.
Curl is niet belangrijk was zo al zittend tussen mijn benen.
Volledige strech en rustig uitgevoerd, was zwaar genoeg.
Ik las bij jou 3x5 60kg bb curl, dat haal ik nooit, zou teveel cheaten (als het al lukt).
Maat heeft daarnet afgebeld, we verplaatsen de training naar morgen.
Voor LB1 doen we 2weken 3x10 squat, 2weken 2x5 DL
LB2 wisselen we dan af met 2weken Speed DL en def dl en 2weken speed box squats en paused ATG squat
Ingediend door Pro Curler op Woe, 17/10/2012 - 22:30.
Voor mij zijn biceps wel belangrijk (en niet om te showen). Net zoals sterke triceps zeer goed van pas komen bij BP en overhead press, zijn biceps belangrijk voor allerhande oefeningen (voor strongman) zoals truck pulls, Log cleans en eventueel db rows. Een toekomstige strongman als ik mag dat niet uit het oog verliezen
LB: Squat: 10x lege bar 10x
LB:
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
10x 80kg
10x 105kg
10x 105kg
10x 105kg
Opbouwen met 3x10.
Goed voor wat extra mass, controle op de oefening en vooral conditioneel
Heb extra aandacht gegeven aan het naar buiten duwen van de knieën.
RDL:
10x 60kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Seated calves raises:
20x 20kg
20x 20kg
20x 20kg
Hanging knee raises:
10x BW
10x BW
Morgen rustdag en donderdag ub2 (komt wat speedwerk aan te pas, zo ook in lb2)
Mooi volumewerk
Mooi volumewerk
Ging best aardig, ik had
Ging best aardig, ik had maar 3u geslapen

Wil squats weer eens wat meer op volume gaan doen, ik blijf in de lage reps toch vaak rond dezelfde gewichten steken.
Conditioneel vraagt dit wel aardig wat van mij + er komen nog 3*5 paused ATG squats aan bod ook in mijn schema
Vandaag een rustdag.
Goeie sessie.
Goeie sessie.
Hamstrings toch goed
Hamstrings toch goed toegetakeld van die RDL, die voel ik altijd wel erg fel.
Straks na mijn late shift UB2, kijk er al naar uit, motivatie is terug aan het
stijgen sinds we weer met twee trainen.
Moet mijn maat ook gemotiveerd houden, hij heeft wat last om mee te kunnen, maar dat
is niet zo moeilijk 5kg moeten inleveren, komt wel snel weer in orde als hij wat deftig eet.
Dat is zijn grootste probleem eten en genoeg slapen.
Fijn om te horen. RDL kan
Fijn om te horen.
RDL kan er goed inhakken. Ik heb nog altijd serieus last van mijn glutes (training van twee dagen geleden) van RDL.
Lol had beter gezwegen
Lol had beter gezwegen
Menne maat was in slaap gevallen, zojuist alleen getraind.
Voor men ub trainingen doe ik nu telkens wat schouderflexibiliteits shizzle.
Ook goed om op te warmen.
UB2:
Inc bench, speed werk:
10x lege bar
8x3 50kg
Dippen:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+40kg
05x BW+40kg
05x BW+40kg
05x BW+40kg
05x BW+40kg
Pendlay row:
05x 60kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 80kg
03x 80kg
03x 80kg
bedoeling was 5*3, maar dit ging me helemaal niet af.
Hams die lastig deden en kon mijn rug niet gearched houden.
Niet goed dus.
Seated db shoulder press:
10x 15kg
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
Inc lying french press:
10x 30kg
Deed ongelovelijk pijn in de ellebogen en voelde niks in mijn triceps.
Seated french press:
10x 30kg
10x 30kg
Véél beter.
Leeg, goeie training. Ik zal in het weekend mijn nieuw schema eens posten.
Morgen LB2
Stevige training. Zeker die
Stevige training.
Zeker die dips.
lb2: Speed DL: 05x 60kg 3x8
lb2:
Speed DL:
05x 60kg
3x8 100kg
Def DL: +10cm
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
Shrugs:
10x 120kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
Paar setjes kuiten, maar vrij lichtjes, high reps.
Training maandag verplaatst,
Training maandag verplaatst, telefoon gekregen dat de grootmoeder van mijn vriendin was gestorven.
2 drukke dagen gehad, maar gisteren avond toch nog een training kunnen inlassen.
Inc bench (wendler):
15x lege bar
05x 50kg
03x 62.5kg
03x 70kg
10x 80kg
Bench:
05x 60kg
05x 80kg
05x 97.5kg
05x 97.5kg
05x 97.5kg
Pull ups:
10x BW
05x BW+15kg
05x BW+15kg
05x BW+15kg
Cable rows: V-grip
10x 50kg
10x 70kg
10x 90kg
10x 110kg
Face pulls:
10x 25kg
08x 25kg leeg
(6+4)x 25kg (rest pauze)
Inc db curl:
05x 15kg
05x 15kg
07x 15kg
Dat zijn inderdaad zware
Dat zijn inderdaad zware dagen. Toch een goede training van gemaakt.
Dat in combinatie met nog
Dat in combinatie met nog wat andere zaakjes, maar daar treed ik later wel meer in detail.
Vandaag een ontzettende rotdag, onder mijn voeten gekregen op het werk,
voor iets waar ik helemaal niet verantwoordelijk voor ben.
Ik was echt om te rotten, had redelijk wat agressie in me en wou dat uit werken in een training.
Maar moest nog uren wachten voor ik thuis was van me werk.
Eens ik kon trainen (zonet) was het heel wat minder
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
10x 80kg
10x 107,5kg
10x 107,5kg
10x 107,5kg
Calves raises:
10x 120kg
10x 120kg
10x 120kg
trage reps en contractie 2-3 seconde aanhouden.
Normaal RDL, maar om 1 of andere reden was mijn onderrug zo verzuurd
dat ik dat niet zag zitten, zou weinig gewicht kunnen gebruiken om een
deftige uitvoering te hebben. Dus maar geskipped.
Crunches:
30x
30x
30x Burn like hell.
Vorige week niet echt
Vorige week niet echt getraint zoals het hoorde.
Vrijdag na mijn late stond UB2 gepland, mijn maat kwam niet opdagen,
toen ik belde, heb ik hem wakker gemaakt, hij was in slaap gevallen.
Ik heb toen voornamelijk wat schoudermobiliteit en rot. cuff zaken gedaan +
speed bench en nog wat incline flies op volume.
Zaterdag zouden we dan LB2 doen + deel van UB2, maar na een lange dag (begrafenis),
stond mijn hoofd er niet naar. Gisteren ging het niet voor te trainen.
Normaal straks na mijn late dienst starten we met UB1 terug.
De andere zaken die ik aan mijn hoofd had de laatste tijd, zijn voornamelijk gezinsuitbereiding en werk (ontzettend druk, sinds mijn verlof, werk 6 op 7).
In juli hebben we een miskraam gehad en dat sleur je toch wel mee. Kan het gevoel moeilijk beschrijven, echter hebben we deze morgend onze eerste echo achter de rug en nu ziet er alles vrij goed uit.
We zijn 9weken ver, embrio is een 2cm groot en we hebben het hartje horen kloppen.
Maw, Ryb wordt ook papa volgend jaar
Proficiat met je kindje ryb
Proficiat met je kindje ryb
proficiat man
proficiat man
Gratz! goed dat jullie
Gratz!
goed dat jullie het toch na een miskraam nog een keer proberen.
Thx mannen Mijn vriendin
Thx mannen
Mijn vriendin is al 3weken niet goed, steeds mottig (zwangerschap) + een viraal infectie er bovenop.
Waardoor ze amper tot niets kon eten, ze is 5kg kwijt. Dus er was wel wat nervositeit, maar volgens de ego
loopt het goed, ze kan sinds enkele dagen ook al wat beter eten. Binnen een maand terug voor de volgende ego.
Proficiat Ryb.
Proficiat Ryb. (en vriendin)
Proficiat Ryb!! Al 2 mensen
Proficiat Ryb!! Al 2 mensen met een kind op BStrong, ben benieuwd wie de volgende is
Ik gok Glenn!
Er zijn er al twee éh
Er zijn er al twee éh
Strong en Fields.
Proficiat! @Buel: ik
Proficiat!
@Buel: ik betwijfel het. Volgens mij is er minstens een neushoorn nodig om Glenn te bevruchten...
Quote: Thx mannen Mijn vriendin
Het is trouwens echo
proficiat en succes komende
proficiat en succes komende tijd ryb, t valt ammel nie mee maar t eindproduct is alles waard.
edit: LOL @ glenns rhino
Thx wauter Merci
Thx wauter
Merci mannen.
Gisteren UB1, ik voelde me me maar belabberd, had ook maar 5u geslapen en zware dag op het werk.
Inc bench (wendler +1 week):
)
15x lege bar (voelde al redelijk zwaar, dat beloofd
05x 50kg
05x 62.5kg
03x 75kg
06x 85kg
niet all out gegaan, gewoon 6 mooie reps gemaakt.
Bench:
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg moeizaam
04x 100kg (5F)
05x 100kg
2de setje lag ik niet goed, lag scheef op de bench en kon men linker schouderblad niet goed
in de bench planten. Al bij al ok, volgende week toch verhogen.
Chinnen:
10x BW
05x BW+15kg
05x BW+32.5kg
05x BW+32.5kg
05x BW+32.5kg
Vrij easy nog, kan nog wel wat progressie op boeken denk ik.
Rope cable rows:
10x 50kg
10x 60kg
10x 70kg
Laterals en curlen zaten er niet meer in, het was tijd om te stoppen.
Die doen we vanavond wel bij LB, tussen de setjes door ofzo.
Uw chins blijf ik gewoon
Uw chins blijf ik gewoon bruut vinden. Spijtig dat die mij niet zo goe afgaan
En uw bench mag er zeker ook zijn.
Zonet LB: Deadlift: 05x
Zonet LB:
Deadlift:
05x 60kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 150kg
05x 150kg
Moet mijn eelt dringend bijwerken, grip was vrij pijnlijk
Leg extentions:
20x 20kg + 10x 20kg (L) + 10x 20kg (R)
20x 40kg
20x 60kg
20x 80kg
Conc curl:
10x 12,5kg
10x 12,5kg
10x 12,5kg
Lat raises:
10x 12,5kg
10x 12,5kg
10x 12,5kg
Crunches:
3x sets 20reps
Seated calve raises:
5sets tot verzuring, om en om.
Mooie lateral raises en
Mooie lateral raises en natuurlijk sterke DL. Maare die concentration curls moeten wat meer naar omhoog!!

mooi gedeadlift
mooi gedeadlift
Deadlift zat kwestie
Deadlift zat kwestie techniek al een pak beter, die speedreps en def dl, beginnen hun vruchten af te werken.
was zo al zittend tussen mijn benen.
Curl is niet belangrijk
Volledige strech en rustig uitgevoerd, was zwaar genoeg.
Ik las bij jou 3x5 60kg bb curl, dat haal ik nooit, zou teveel cheaten (als het al lukt).
Maat heeft daarnet afgebeld, we verplaatsen de training naar morgen.
Voor LB1 doen we 2weken 3x10 squat, 2weken 2x5 DL
LB2 wisselen we dan af met 2weken Speed DL en def dl en 2weken speed box squats en paused ATG squat
Voor mij zijn biceps wel
Voor mij zijn biceps wel belangrijk (en niet om te showen). Net zoals sterke triceps zeer goed van pas komen bij BP en overhead press, zijn biceps belangrijk voor allerhande oefeningen (voor strongman) zoals truck pulls, Log cleans en eventueel db rows. Een toekomstige strongman als ik mag dat niet uit het oog verliezen