Ingediend door Rybeara op Woe, 15/08/2012 - 22:27.
Chest - triceps:
Bench:
20x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
04x 100kg
04x 100kg
05x 100kg
Moeizaam en zwaar
Inc flies:
10x 15kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Dit was ook al veel zwaarder dan zou mogen
Dips:
10x BW
gestaakt, ik voelde nu duidelijk dat mijn linker schouder fucked up was.
Inc db tricep extentions:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Dit ging zonder last, het daar maar op gehouden, het was zo niet voorzien, maar
deze week is dan maar een deload weekje geweest.
Vrijdag nog de beentjes en biceps.
Ingediend door Rybeara op Zat, 18/08/2012 - 06:31.
Normaal gisteren beentjes maar
mijn maat had 's morgens al afgebeld en ik heb een hele dag kap en breek werken
uitgevoerd in mijn tuin. Lekker in dat weertje, ik ben net een kreeft
Ik ga mijn voeding nog eens aanpakken, ik kom toch niet echt bij de laatste tijd.
Kga mijn vetten terug wat minderen en carbs wat beter verdelen doorheen de dag.
At ze nu vaak in grote hoeveelheden in 2/3 meals.
En ga ook nog eens een trainingsschema opstellen, daar boek ik betere resultaten mee, dan dat freestylen
Dat is vaak maar wat aanmodderen.
Ingediend door Rybeara op Woe, 22/08/2012 - 17:20.
Een week niet getraind, omwille van verschillende factoren:
Extra diensten op het werk,
werkzaaamheden thuis, breek en kap werken in mijn tuin, in september wordt deze aangelegd,
weinig tot geen motivatie.
Vandaag een zeer korte, weinig zeggende training (om toch maar iets gedaan te hebben):
Morgen waarschijnlijk nog at squaten, enige dag dat ik nog tijd heb deze week.
Aankomend weekend eens brainstormen aangaande een schema, dat ik mee van start wil
2de deel van september, na mijn jaarlijks verlof (want dan zit ik ook 5dagen aan de kust = geen training).
Ingediend door Rybeara op Zon, 26/08/2012 - 19:39.
12u werkshift vandaag met de vroege (5u eruit en ik ben een nachtraaf )
Maar ik zou trainen
Squat:
15x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
03x 140kg
00x 150kg (F)
20x 100kg
Toch tevreden, ik heb 2.5week niet gesquat en die 150kg zat er mss wel in.
Net toen ik aan de set wou beginnen, kwam mijn vriendin thuis met een volgeladen koffer, die ik eerst leeg heb gemaakt.
Zat dus wat tijd tussen 140 en 150kg + concentratie was ietsje minder.
Belangrijkst van al is dat ik heb genoten van deze training.
Ik heb vandaag ook al ruw een schema in elkaar gestoken, maar moet nog over bepaalde zaken
wat denken en fine tunen. Er zal wat meer volume moeten gedraaid worden.
Vroeger was het na een squatdag altijd te voelen in mijn hamstrings, laatste training zijn mijn quads steeds semi gaar.
Zonet nog even in mijn garage gekropen, 35minuten training:
Inc bench:
10x lege bar
3x3 50kg
3x3 60kg
3x3 70kg
3x3 80kg
20x 60kg Zeker een VPR
Dat is wel genoeg volume.
Tussen de sets door wat shoulder dislocation shizzle gedaan met een bezemsteel.
Hier besteed ik ook véél te weinig aandacht aan.
Dips:
10x BW
10x BW
10x BW
Voelde bij de eerste reps dat echt zwaar dippen er niet in zat, heb ik het op een andere manier verzwaard.
Zéér trage negatieve met een pauze onderin, best pittig.
Inc flies:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Lol toen ik aan mijn tweede setje begon, had ik gemerkt dat ik links maar met 15kg had gedaan en
ik heb dat niet eens gemerkt tijdens het setje (5kg verschil).
Superset French press met diamond push ups:
10x 30kg + 10x BW
10x 30kg + 10x BW
Zo, morgen proberen nog een rug workout ingepland te krijgen.
Voorlopig wat kortere trainingen, die makkelijker in te plannen zijn.
Ingediend door Pro Curler op Ma, 27/08/2012 - 21:00.
Toch nette training. Is je motivatie wat trg? Als je wat minder motivatie minder is, probeer jezelf toch te pushen om toch te trainen. Anders ga je vaker meer dan een training overslaan.
Ingediend door Rybeara op Din, 28/08/2012 - 18:21.
Niet echt, maar we sleuren er ons wel door.
Training van vandaag, zal morgen moeten gebeuren, er is wat tussen gekomen.
Vandaag zijn mijn quads helemaal naar de klote, zelfs gewoon gaan is al
een "aangenaam" gevoel lol
Ingediend door Rybeara op Woe, 29/08/2012 - 19:29.
Vandaag weer niet getraind, ik had tijd en wel een beetje zin
Ik heb een half uur achter de sleutel van de garage liggen zoeken.
Dacht van ik heb die toch niet verloren gedaan...
Nu bleek dat de buren gisteren nog in mijn garage moesten zijn en ze de sleutel nadien
in de brievenbus hadden komen steken. Daar was ik wel niet gaan zoeken
Eens ik dat wist was de tijd beperkt, ik werk weer 12u dienst. FU
Morgen dan maar trainen.
Ingediend door Rybeara op Don, 30/08/2012 - 04:29.
Ik heb nog eens naar mijn voeding gekeken, ik eet de laatste maanden eigenlijk veel te vet, meer dan dat ik verwacht had (slechte inschatting).
Heb ruwweg een schema opgesteld dat makkelijk te volgen is rond de 3500kcal 45% carbs (401gr) 35% eiwit (291gr) en 20% vet (79gr).
5meals + PO shake +-300Kcal, dus zonder die shake kom ik op 3200Kcal
Ik ga in mijn verlof terug dextrose inslagen en dat gebruiken PW ipv een stuk fruit.
Na mijn verlof moet er terug geknald worden, alles uit een ander vatje tappen.
Ik moet en zal opbouwen naar de 95kg BW en dan rustig cutten.
Het beste lijkt me om toch even regelmatig hetzelfde te gaan eten en daarop aanpassingen gaan uitvoeren, indien nodig.
Ingediend door Rybeara op Don, 30/08/2012 - 19:49.
Mss trek je meer op de armen?
Ik gebruik altijd een tumbless grip bij rugoefeningen, vingers als haken.
Contractie even aanhouden hielp ook enorm.
Had tijdens de training een paar front lat spreads gedaan, zag er bangelijk uit.
Te vette midsectie lol maar dikke aders over onder en bovenarmen + schouders.
En pumped lats like batman
Ingediend door Rybeara op Din, 04/09/2012 - 12:11.
Afgelopen week, voeding niet zoals het hoort en weinig training door werken in de tuin.
Ik ben betonnen wanden aan het zetten in de tuin, veel kap en breek werk + sleuren/heffen/etc met zware platen/ balken.
Straks mss toch even proberen te trainen.
Als je handen plaatst bij
Als je handen plaatst bij BOR zoals in da filmpje, is dat niet gevaarlijk voir biceps tear te krijgen?
ik doe mijn BORs overhands
ik doe mijn BORs overhands grip, indien nodig met straps, ik sta iets verder gebogen dan in filmpje maar zeker geen 90 graden.
Na 2dagen split, neig ik al
Na 2dagen split, neig ik al weer meer naar UB/LB LOL
Ik hou het maar gewoon op UB/LB (meer prikkel) en las zo nu en dan een weekje split in.
Rug:
Deadlift:
10x 60kg
05x 100kg
05x 140kg
01x 180kg
01x 180kg
00x 180kg
Kwou 3 singles met 180 doen, maar bij de derde was mijn rug al krom na de lift off, dat
ik al gestopt ben als de bar enkele cm's van de grond was.
Shrugs:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
Chins:
10x BW
10x BW
10x BW
Face pulls:
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg
Chest - triceps: Bench: 20x
Chest - triceps:
Bench:
20x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
04x 100kg
04x 100kg
05x 100kg
Moeizaam en zwaar
Inc flies:
10x 15kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Dit was ook al veel zwaarder dan zou mogen
Dips:
10x BW
gestaakt, ik voelde nu duidelijk dat mijn linker schouder fucked up was.
Inc db tricep extentions:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Dit ging zonder last, het daar maar op gehouden, het was zo niet voorzien, maar
deze week is dan maar een deload weekje geweest.
Vrijdag nog de beentjes en biceps.
Kwam net een leuke post van
Kwam net een leuke post van Gijs tegen, even in mijn blog linken dat ik het nog eens
rustig kan nalezen en mss wat idee'tjes uit stelen
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/powerbuilding-315877/
Normaal gisteren beentjes
Normaal gisteren beentjes maar

mijn maat had 's morgens al afgebeld en ik heb een hele dag kap en breek werken
uitgevoerd in mijn tuin. Lekker in dat weertje, ik ben net een kreeft
Ik ga mijn voeding nog eens
Ik ga mijn voeding nog eens aanpakken, ik kom toch niet echt bij de laatste tijd.
Kga mijn vetten terug wat minderen en carbs wat beter verdelen doorheen de dag.
At ze nu vaak in grote hoeveelheden in 2/3 meals.
En ga ook nog eens een trainingsschema opstellen, daar boek ik betere resultaten mee, dan dat freestylen
Dat is vaak maar wat aanmodderen.
Quote: Ik ga mijn voeding nog eens
Intuïtieve training kan goed werken, maar meestal niet als je niets anders doet. Dat is toch ook mijn ervaring.
Een week niet getraind,
Een week niet getraind, omwille van verschillende factoren:
Extra diensten op het werk,
werkzaaamheden thuis, breek en kap werken in mijn tuin, in september wordt deze aangelegd,
weinig tot geen motivatie.
Vandaag een zeer korte, weinig zeggende training (om toch maar iets gedaan te hebben):
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+30kg
10x BW+40kg
Chins:
10x BW
10x BW+10kg
10x BW+20kg
07x BW+30kg + 07x BW
Morgen waarschijnlijk nog at squaten, enige dag dat ik nog tijd heb deze week.
Aankomend weekend eens brainstormen aangaande een schema, dat ik mee van start wil
2de deel van september, na mijn jaarlijks verlof (want dan zit ik ook 5dagen aan de kust = geen training).
12u werkshift vandaag met de
12u werkshift vandaag met de vroege (5u eruit en ik ben een nachtraaf
)
Maar ik zou trainen
Squat:
15x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
03x 140kg
00x 150kg (F)
20x 100kg
Toch tevreden, ik heb 2.5week niet gesquat en die 150kg zat er mss wel in.
Net toen ik aan de set wou beginnen, kwam mijn vriendin thuis met een volgeladen koffer, die ik eerst leeg heb gemaakt.
Zat dus wat tijd tussen 140 en 150kg + concentratie was ietsje minder.
Calves raises:
10x 100kg
10x 140kg
10x 160kg
10x 180kg
Belangrijkst van al is dat ik heb genoten van deze training.
Ik heb vandaag ook al ruw een schema in elkaar gestoken, maar moet nog over bepaalde zaken
wat denken en fine tunen. Er zal wat meer volume moeten gedraaid worden.
Vroeger was het na een
Vroeger was het na een squatdag altijd te voelen in mijn hamstrings, laatste training zijn mijn quads steeds semi gaar.
Zonet nog even in mijn garage gekropen, 35minuten training:
Inc bench:
10x lege bar
3x3 50kg
3x3 60kg
3x3 70kg
3x3 80kg
20x 60kg Zeker een VPR
Dat is wel genoeg volume.
Tussen de sets door wat shoulder dislocation shizzle gedaan met een bezemsteel.
Hier besteed ik ook véél te weinig aandacht aan.
Dips:
10x BW
10x BW
10x BW
Voelde bij de eerste reps dat echt zwaar dippen er niet in zat, heb ik het op een andere manier verzwaard.
Zéér trage negatieve met een pauze onderin, best pittig.
Inc flies:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Lol toen ik aan mijn tweede setje begon, had ik gemerkt dat ik links maar met 15kg had gedaan en
ik heb dat niet eens gemerkt tijdens het setje (5kg verschil).
Superset French press met diamond push ups:
10x 30kg + 10x BW
10x 30kg + 10x BW
Zo, morgen proberen nog een rug workout ingepland te krijgen.
Voorlopig wat kortere trainingen, die makkelijker in te plannen zijn.
Toch nette training. Is je
Toch nette training. Is je motivatie wat trg? Als je wat minder motivatie minder is, probeer jezelf toch te pushen om toch te trainen. Anders ga je vaker meer dan een training overslaan.
Niet echt, maar we sleuren
Niet echt, maar we sleuren er ons wel door.
Training van vandaag, zal morgen moeten gebeuren, er is wat tussen gekomen.
Vandaag zijn mijn quads helemaal naar de klote, zelfs gewoon gaan is al
een "aangenaam" gevoel lol
Vandaag weer niet getraind,
Vandaag weer niet getraind, ik had tijd en wel een beetje zin


Ik heb een half uur achter de sleutel van de garage liggen zoeken.
Dacht van ik heb die toch niet verloren gedaan...
Nu bleek dat de buren gisteren nog in mijn garage moesten zijn en ze de sleutel nadien
in de brievenbus hadden komen steken. Daar was ik wel niet gaan zoeken
Eens ik dat wist was de tijd beperkt, ik werk weer 12u dienst. FU
Morgen dan maar trainen.
Damn heb jij pech. Ik ken
Damn heb jij pech. Ik ken dat gevoel: zin hebben om te trainen maar je kunt niet of moet weg.
Maar is extra reden om morgen flink te knallen.
Ik heb nog eens naar mijn
Ik heb nog eens naar mijn voeding gekeken, ik eet de laatste maanden eigenlijk veel te vet, meer dan dat ik verwacht had (slechte inschatting).
Heb ruwweg een schema opgesteld dat makkelijk te volgen is rond de 3500kcal 45% carbs (401gr) 35% eiwit (291gr) en 20% vet (79gr).
5meals + PO shake +-300Kcal, dus zonder die shake kom ik op 3200Kcal
Ik ga in mijn verlof terug dextrose inslagen en dat gebruiken PW ipv een stuk fruit.
Na mijn verlof moet er terug geknald worden, alles uit een ander vatje tappen.
Ik moet en zal opbouwen naar de 95kg BW en dan rustig cutten.
Het beste lijkt me om toch even regelmatig hetzelfde te gaan eten en daarop aanpassingen gaan uitvoeren, indien nodig.
[quote=Rybeara] Het beste lijkt me om
Op die manier is het ook veel makkelijker om uit te zoeken waar je op moet aanpassen dan wanneer je elke dag wat anders doet.
Back: Deze training vooral
Back:
Deze training vooral aandacht aan contractie en deze even aanhouden.
BOR:
10x 60kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Lats pumped like hell
Chins:
10x BW
10x BW +20kg
10x BW +20kg
04x BW +40kg + 06x BW
1arm cable rows:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Face pulls:
10x 25kg
08x 25kg + 2 rest pauze reps
zit er al helemaal door.
EZ bar curl:
10x 30kg
09x 30kg
09x 30kg
Geen zin om gewicht te versteken, oefening verzwaard door maar 20-25sec rust te nemen.
Leuke training.
Leuke training.
Heerlijke volume op de BOR
Heerlijke volume op de BOR en zeer sterke chin ups! Mooie training.
pomp in de lats is leuk
pomp in de lats is leuk
)
(alleen heb ik dat nooit
Mss trek je meer op de
Mss trek je meer op de armen?
Ik gebruik altijd een tumbless grip bij rugoefeningen, vingers als haken.
Contractie even aanhouden hielp ook enorm.
Had tijdens de training een paar front lat spreads gedaan, zag er bangelijk uit.
Te vette midsectie lol maar dikke aders over onder en bovenarmen + schouders.
En pumped lats like batman
Batman a la Michael
Batman a la Michael keaton??
Ik ffocus rugtraining op mn ellebogen
Als naar het gewicht kijk dan trek ik ook teveel uit mnd armen
Ik heb geen idee hoe je lats
Ik heb geen idee hoe je lats meer moet aanspreken, anders dan retarded zwaar gaan.
Maar nice train, mr. Bodybuilder man!
Excuseer, powerbuilder
Excuseer, powerbuilder
Excuseer.
Excuseer.
Maar dan zou ik het wel appreciëren indien jullie mij ook op de correcte manier zouden aanspreken, namelijk met: fitnessmodel-strongman.
Afgelopen week, voeding niet
Afgelopen week, voeding niet zoals het hoort en weinig training door werken in de tuin.
Ik ben betonnen wanden aan het zetten in de tuin, veel kap en breek werk + sleuren/heffen/etc met zware platen/ balken.
Straks mss toch even proberen te trainen.
Gewoon beetje met die palen
Gewoon beetje met die palen rondlopen en de platen voor sets van 5 boven je hoofd duwen. En daarna goed eten: beter: tegelijkertijd goed eten.
(srs)
Ze moeten veel hoger als 5cm
Ze moeten veel hoger als 5cm boven mijn hoofd
Zonet een full body training:
Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 60kg
05x 70kg
05x 80kg
04x 90kg (5de zou een dikke grinder geweest zijn)
Chins:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+30kg
05x BW+30kg
05x BW+30kg
Military Press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
05x 60kg
00x 70kg tot halver wegen mijn neus.
Pfff ik blijf een weak pussy op overhead.
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
15x BW+40kg VPR
Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
Vooral lastig op de grip, die is waardeloos, met die platen te sleuren, dat snijdt stevig in de handen.
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
Allemaal easy.
Voila alles goed geprikkeld
Van de week nog eens zoiets doen.
Natuurwinkel was niet open deze week, dus heb nog geen dextrose in huis.
Post workout:
banaan + 1/4de watermeloen
150gr brinta
2scoops whey
Nog even chillen en seves nog wat platen zetten als mijn gebuur thuis is van zijn werk.
Nice job.
Nice job.