Ingediend door Rybeara op Din, 12/06/2012 - 22:26.
LB:
Squat:
10x lege bar (mijn knieën zijn precies een oude parket, zo kraken)
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
03x 140kg (4F)
02x 140kg
05x 140kg had er wel ingezeten, maar mijn concentratie was niet al te best (weeral) en ik zakte bij de vierde
ineens tot op ATG, met 3 reps eerder gedaan te hebben, was dat precies wat teveel van het goede.
2de set was de 2de rep ook een pak dieper en ik bleef halverwege even steken, dus wijselijk geen 3de geprobeerd.
Vrijdag 2de LB, dan spreken we wat meer de hammetjes aan.
Die 140kg squat is vooral mentaal een struikelblok.
Ik heb een lange periode op dit gewicht zitten failen voor 1rm, het gewicht voelt nu al een
pak lichter aan op de bovenrug, maar toch blijf ik het er lastig mee hebben.
Ingediend door Rybeara op Woe, 13/06/2012 - 18:55.
MT schreef:
Op je BOR pak je me nog altijd. Nice pullin'.
Ik heb het al eerder herhaalt, onze bor is een andere oefening, deze gewichten trek ik niet pendlay, denk ik.
Nog nooit geprobeerd. 120 en 140kg was met straps trouwens, voornamelijk voor mijn rom te vergroten en
goeie strech in de lats te hebben.
Ik heb het al eerder herhaalt, onze bor is een andere oefening, deze gewichten trek ik niet pendlay, denk ik.
Nog nooit geprobeerd. 120 en 140kg was met straps trouwens, voornamelijk voor mijn rom te vergroten en
goeie strech in de lats te hebben.
Ik weet hoe je BOR eruit ziet (je hebt die gedaan die keer dat we samen trainden in IG). Die is best strikt en de ROM is behoorlijk groot. Inderdaad een andere oefening dan een Pendlay row, maar volgens mij toch van hetzelfde kaliber. Je pulling power is ook gewoon goed, he.
Ingediend door Rybeara op Don, 14/06/2012 - 10:38.
MT schreef:
Rybeara schreef:
Ik heb het al eerder herhaalt, onze bor is een andere oefening, deze gewichten trek ik niet pendlay, denk ik.
Nog nooit geprobeerd. 120 en 140kg was met straps trouwens, voornamelijk voor mijn rom te vergroten en
goeie strech in de lats te hebben.
Ik weet hoe je BOR eruit ziet (je hebt die gedaan die keer dat we samen trainden in IG). Die is best strikt en de ROM is behoorlijk groot. Inderdaad een andere oefening dan een Pendlay row, maar volgens mij toch van hetzelfde kaliber. Je pulling power is ook gewoon goed, he.
Je uitvoering is net hetzelfde dan toen in IG.
In pull ben ik inderdaad sterker dan in push, mijn maat volgt in alles vrij makkelijk, maar hier is hij gestopt op 100kg voor 3reps.
Benchen gaat me altijd wat moeilijker af als ik voordien iets voor de schouders heb gedaan.
Stevige DB presses, lijkt me. Vind ik moeilijk om in te schatten, maar als ik ze doe, merk ik met een bepaald gewicht beduidend meer moeite heb dan met het dubbele daarvan bij gewone press.
Ging lekker, dit voel ik tenminste in de beentjes.
Laatste rep met 140kg was slordig, mijn grip (overhands) liet het wat afweten, bar in de vingertoppen.
RDL:
08x 100kg
08x 100kg
08x 100kg
Chinnen:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Superset hammercurl met reverced grip bb curl:
10x 15kg SS 10x 30kg
10x 15kg SS 10x 30kg
10x 15kg SS 10x 30kg
Ingediend door Rybeara op Zat, 16/06/2012 - 16:46.
MT schreef:
10cm deficit is wel hoog.
De enkele keren dat ik deficit deed was altijd zo, 2 rubberen schijven van fitness seller op elkaar.
Weinig plaats tussen mijn wreven en de bar, maar het voelt wel enorm goed zo, enorme activatie van de benen op die manier.
Daar doe ik het uiteindelijk voor.
Foto's moet je niet direct verwachten, ben niet van plan om er te maken.
Ik ga rustig verder zoals ik bezig ben, hoop 95kg te bereiken tegen dat ik ga cutten (meer mag ook natuurlijk).
Dan zou ik op zijn minst 87kg bij 1m87 moeten staan als ik goed droog ben.
Mijn maat zei van de week dat ik toch wel wat massa gepakt heb.
Inderdaad, ik kan deze week nog wel eens zwaarder dippen.
Geen nood
Mijn maat gaat zijn bench techniek toch onder de loep moeten nemen.
Zijn schouderblesure kwam weer boven en ik heb hem attent gemaakt aangaande het benchen.
Zijn ellebogen zijn op schouderhoogte bij het benchen, dat is echt enorme druk op die schouders.
Kga hem veel triples op lager gewicht laten maken om techniek erin te pompen met elbows tucken.
Hij heeft een setje met 60kg gedaan en dat voelde zelfs beter in zijn pecs.
Rybeara Pushes it to the
Rybeara Pushes it to the Limit!
Rocky is er niets tegen!
Rocky is er niets tegen!
Haha, zijn benen zijn even
Haha, zijn benen zijn even breed als mij armen
Het enige goede daaraan is de song
LB: Squat: 10x lege bar
LB:
Squat:
10x lege bar (mijn knieën zijn precies een oude parket, zo kraken)
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
03x 140kg (4F)
02x 140kg
05x 140kg had er wel ingezeten, maar mijn concentratie was niet al te best (weeral) en ik zakte bij de vierde
ineens tot op ATG, met 3 reps eerder gedaan te hebben, was dat precies wat teveel van het goede.
2de set was de 2de rep ook een pak dieper en ik bleef halverwege even steken, dus wijselijk geen 3de geprobeerd.
Kuiten:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
Leg extentions:
20x 40kg
12x 60kg
12x 80kg
12x 100kg
12x 90kg
12x 70kg
12x 60kg
20x 40kg
Vrijdag 2de LB, dan spreken we wat meer de hammetjes aan.
Die 140kg squat is vooral mentaal een struikelblok.
Ik heb een lange periode op dit gewicht zitten failen voor 1rm, het gewicht voelt nu al een
pak lichter aan op de bovenrug, maar toch blijf ik het er lastig mee hebben.
Quote:Die 140kg squat is
gewoon overslaan dan, vb 5*125 5*135 x*145
bij mij kraakt ook altijd alles bij warming up, lege bar bp of 70kg squat voelt al te zwaar en dan denk je dat word nooit wat vandaag,
gelukkig gaat dat zo rond 70%Rmax over
Quote: Quote:Die 140kg squat is
Herkenbaar.
Niet zozeer met kraken, maar met oude blessures (correctie: battle wounds).
Pull: Bor: 10x 60kg 10x
Pull:
Bor:
10x 60kg
10x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg
Shrugs:
10x 110kg
10x 130kg
10x 150kg
10x 170kg
Pull ups:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg
Rear delt flies:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg + 15x 05kg
Op je BOR pak je me nog
Op je BOR pak je me nog altijd. Nice pullin'.
Lol wut??? Hoe is jouw BOR
Lol wut??? Hoe is jouw BOR zo hoog? Echt mooi.
Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR
Door te trainen
Nice job Ryb.
Quote: Op je BOR pak je me nog
Ik heb het al eerder herhaalt, onze bor is een andere oefening, deze gewichten trek ik niet pendlay, denk ik.
Nog nooit geprobeerd. 120 en 140kg was met straps trouwens, voornamelijk voor mijn rom te vergroten en
goeie strech in de lats te hebben.
Maar thx alle 3
Rugpower ben je me nog
Rugpower ben je me nog altijd de baas! Zieke bor
. Ik heb vandaag 90kg gepakt en dat was net iets te zwaar
Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR
lil bitch...
Quote: Quote: Op je BOR pak je me nog
Ik weet hoe je BOR eruit ziet (je hebt die gedaan die keer dat we samen trainden in IG). Die is best strikt en de ROM is behoorlijk groot. Inderdaad een andere oefening dan een Pendlay row, maar volgens mij toch van hetzelfde kaliber. Je pulling power is ook gewoon goed, he.
Quote: Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR
Quote: Quote: Quote: Op je BOR pak je me nog
Je uitvoering is net hetzelfde dan toen in IG.
In pull ben ik inderdaad sterker dan in push, mijn maat volgt in alles vrij makkelijk, maar hier is hij gestopt op 100kg voor 3reps.
Push: Seated db shoulder
Push:
Seated db shoulder press:
20x 10kg
10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg
04x 35kg + 12x 25kg
35kg was vooral het probleem om evenwicht goed te houden.
Bench press:
20x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
05x 90kg
03x 100kg
02x 110kg (3F)
05x 80kg
Benchen gaat me altijd wat moeilijker af als ik voordien iets voor de schouders heb gedaan.
Inc flies:
10x 15kg
15x 15kg
20x 15kg
19x 15kg
Elke set een standje lager, laatste set waren 25reps voorzien, maar daar ben ik niet toe gekomen.
Laterals:
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg
Normaal nog iets voor de triceps, maar de zin om te trainen was over.
Quote: Push:Seated db shoulder
Stevige DB presses, lijkt me. Vind ik moeilijk om in te schatten, maar als ik ze doe, merk ik met een bepaald gewicht beduidend meer moeite heb dan met het dubbele daarvan bij gewone press.
Quote: Quote: Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR
Lol je hebt men bericht bewerkt!
lil bitch..
Quote: Quote: Quote: Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR
Ik kan je verzekeren dat ik het niet was, maar het is zo wel beter moet ik toegeven, nu genoeg off topic hier
Zoals ik me had voorgenomen,
Zoals ik me had voorgenomen, vandaag de 5de training:
Pull met nadruk om de hamstrings:
Defecit DL (defecit +10cm 2rubbere schijven op elkaar):
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg
Ging lekker, dit voel ik tenminste in de beentjes.
Laatste rep met 140kg was slordig, mijn grip (overhands) liet het wat afweten, bar in de vingertoppen.
RDL:
08x 100kg
08x 100kg
08x 100kg
Chinnen:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Superset hammercurl met reverced grip bb curl:
10x 15kg SS 10x 30kg
10x 15kg SS 10x 30kg
10x 15kg SS 10x 30kg
Onderarmen en biceps goed vol.
10cm deficit is wel hoog.
10cm deficit is wel hoog.
WANNEER KOMEN DIE FOTO's
WANNEER KOMEN DIE FOTO's
Quote: WANNEER KOMEN DIE FOTO's
Waar blijven jouw foto's
.
.
.
.
.
.
Of neen, laat maar
Quote: 10cm deficit is wel hoog.
De enkele keren dat ik deficit deed was altijd zo, 2 rubberen schijven van fitness seller op elkaar.
Weinig plaats tussen mijn wreven en de bar, maar het voelt wel enorm goed zo, enorme activatie van de benen op die manier.
Daar doe ik het uiteindelijk voor.
Foto's moet je niet direct verwachten, ben niet van plan om er te maken.
Ik ga rustig verder zoals ik bezig ben, hoop 95kg te bereiken tegen dat ik ga cutten (meer mag ook natuurlijk).
Dan zou ik op zijn minst 87kg bij 1m87 moeten staan als ik goed droog ben.
Mijn maat zei van de week dat ik toch wel wat massa gepakt heb.
Laatste tijd geraak ik weer
Laatste tijd geraak ik weer moeilijk uit bed, slaap toch gemiddeld 7u, wat niet slecht is.
Na mijn ontbijt, de garage weer ingetrokken.
Push:
Bench:
20x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
03x 90kg
03x 100kg
03x 110kg
03x 110kg
03x 110kg VPR
10x 80kg
Merkwaardig 3de set ging vlotter dan 2de set, 3de rep van 2de set was een grinder.
Toch een goeie vpr, vorige week had ik maar 2reps met 110kg.
Dips:
10x BW
05x BW+20kg
00x BW+40kg
10x BW
10x BW
10x BW
Negatieve gedaan bij 40kg, maar het voelde niet goed in mijn linker schouder vandaag.
Deze was beetje geïrriteerd.
High incline flies:
15x 15kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Laterals:
15x 05kg + 10x 05kg
15x 05kg + 10x 05kg
15x 05kg + 10x 05kg
15x 05kg + 10x 05kg
2de deel iets meer naar voor gebogen.
Geen geweldige training, maar de main lift was wel in orde, dat is het belangrijkst.
Nice bench pressing.
Nice bench pressing.
Jammer van de dips, maar wellicht heb je de goede keuze gemaakt.
Inderdaad, ik kan deze week
Inderdaad, ik kan deze week nog wel eens zwaarder dippen.
Geen nood
Mijn maat gaat zijn bench techniek toch onder de loep moeten nemen.
Zijn schouderblesure kwam weer boven en ik heb hem attent gemaakt aangaande het benchen.
Zijn ellebogen zijn op schouderhoogte bij het benchen, dat is echt enorme druk op die schouders.
Kga hem veel triples op lager gewicht laten maken om techniek erin te pompen met elbows tucken.
Hij heeft een setje met 60kg gedaan en dat voelde zelfs beter in zijn pecs.
Goed dat je hem erop wijst.
Goed dat je hem erop wijst. Bench (met slechte techniek) geeft bij velen vuile blessures.
Tucken/lager op de borst raken is het belangrijkste. Het zal een paar sessies vergen, maar daarna zal hij wel snel PRs duwen met weinig of geen last.
Pull: chinnen: 10x BW 3x3
Pull:
chinnen:
10x BW
3x3 BW+20kg
3x3 BW+30kg
3x3 BW+40kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
Superset reverced flies met face pulls:
10x 05kg SS 10x 25kg
10x 05kg SS 10x 25kg
10x 05kg SS 10x 25kg
DB shrugs:
20x 20kg
20x 30kg
20x 40kg
BB curls:
10x 40kg
10x 40kg
12x 40kg amrap, leeg gepompt precies lol