Building muscles, getting shredded ...

Ingediend door Rybeara op Woe, 10/02/2010 - 19:24.

Rybeara's blog.
Doel = massa + alle krachtwinst die daarbij komt is mooi meegenomen.

Rybeara Pushes it to the

Ingediend door MT op Ma, 11/06/2012 - 21:14.

Rybeara Pushes it to the Limit!

Rocky is er niets tegen!

Ingediend door lars-v op Ma, 11/06/2012 - 23:13.

Rocky is er niets tegen!

Haha, zijn benen zijn even

Ingediend door Rybeara op Din, 12/06/2012 - 00:16.

Haha, zijn benen zijn even breed als mij armen Sticking out tongue
Het enige goede daaraan is de song Cool

LB: Squat: 10x lege bar

Ingediend door Rybeara op Din, 12/06/2012 - 22:26.

LB:

Squat:
10x lege bar (mijn knieën zijn precies een oude parket, zo kraken)
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
03x 140kg (4F)
02x 140kg

05x 140kg had er wel ingezeten, maar mijn concentratie was niet al te best (weeral) en ik zakte bij de vierde
ineens tot op ATG, met 3 reps eerder gedaan te hebben, was dat precies wat teveel van het goede.
2de set was de 2de rep ook een pak dieper en ik bleef halverwege even steken, dus wijselijk geen 3de geprobeerd.

Kuiten:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg

Leg extentions:
20x 40kg
12x 60kg
12x 80kg
12x 100kg
12x 90kg
12x 70kg
12x 60kg
20x 40kg

Vrijdag 2de LB, dan spreken we wat meer de hammetjes aan.
Die 140kg squat is vooral mentaal een struikelblok.
Ik heb een lange periode op dit gewicht zitten failen voor 1rm, het gewicht voelt nu al een
pak lichter aan op de bovenrug, maar toch blijf ik het er lastig mee hebben.

Quote:Die 140kg squat is

Ingediend door Fields op Din, 12/06/2012 - 23:12.
Quote:
Die 140kg squat is vooral mentaal een struikelblok

gewoon overslaan dan, vb 5*125 5*135 x*145 Sticking out tongue

bij mij kraakt ook altijd alles bij warming up, lege bar bp of 70kg squat voelt al te zwaar en dan denk je dat word nooit wat vandaag,

gelukkig gaat dat zo rond 70%Rmax over

Quote: Quote:Die 140kg squat is

Ingediend door MT op Woe, 13/06/2012 - 00:34.
Fields schreef:
bij mij kraakt ook altijd alles bij warming up, lege bar bp of 70kg squat voelt al te zwaar en dan denk je dat word nooit wat vandaag,

gelukkig gaat dat zo rond 70%Rmax over

Herkenbaar. Sticking out tongue Niet zozeer met kraken, maar met oude blessures (correctie: battle wounds). Sticking out tongue

Pull: Bor: 10x 60kg 10x

Ingediend door Rybeara op Woe, 13/06/2012 - 15:46.

Pull:

Bor:
10x 60kg
10x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg

Shrugs:
10x 110kg
10x 130kg
10x 150kg
10x 170kg

Pull ups:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg

Rear delt flies:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg + 15x 05kg

Op je BOR pak je me nog

Ingediend door MT op Woe, 13/06/2012 - 17:04.

Op je BOR pak je me nog altijd. Nice pullin'. Eye-wink

Lol wut??? Hoe is jouw BOR

Ingediend door Pro Curler op Woe, 13/06/2012 - 18:40.

Lol wut??? Hoe is jouw BOR zo hoog? Echt mooi.

Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR

Ingediend door 515 op Woe, 13/06/2012 - 18:53.
Pro Bokser schreef:
Lol wut??? Hoe is jouw BOR zo hoog? Echt mooi.

Door te trainen Puzzled

Nice job Ryb. Eye-wink

Quote: Op je BOR pak je me nog

Ingediend door Rybeara op Woe, 13/06/2012 - 18:55.
MT schreef:
Op je BOR pak je me nog altijd. Nice pullin'. Eye-wink

Ik heb het al eerder herhaalt, onze bor is een andere oefening, deze gewichten trek ik niet pendlay, denk ik.
Nog nooit geprobeerd. 120 en 140kg was met straps trouwens, voornamelijk voor mijn rom te vergroten en
goeie strech in de lats te hebben.

Maar thx alle 3 Smiling

Rugpower ben je me nog

Ingediend door lars-v op Woe, 13/06/2012 - 20:14.

Rugpower ben je me nog altijd de baas! Zieke bor Shocked. Ik heb vandaag 90kg gepakt en dat was net iets te zwaar Angel

Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR

Ingediend door Pro Curler op Woe, 13/06/2012 - 20:21.
515 schreef:
Pro Bokser schreef:
Lol wut??? Hoe is jouw BOR zo hoog? Echt mooi.

Door te trainen Puzzled

Nice job Ryb. ;-)

lil bitch...

Quote: Quote: Op je BOR pak je me nog

Ingediend door MT op Woe, 13/06/2012 - 20:29.
Rybeara schreef:
Ik heb het al eerder herhaalt, onze bor is een andere oefening, deze gewichten trek ik niet pendlay, denk ik.
Nog nooit geprobeerd. 120 en 140kg was met straps trouwens, voornamelijk voor mijn rom te vergroten en
goeie strech in de lats te hebben.

Ik weet hoe je BOR eruit ziet (je hebt die gedaan die keer dat we samen trainden in IG). Die is best strikt en de ROM is behoorlijk groot. Inderdaad een andere oefening dan een Pendlay row, maar volgens mij toch van hetzelfde kaliber. Je pulling power is ook gewoon goed, he. Eye-wink

Quote: Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR

Ingediend door 515 op Woe, 13/06/2012 - 21:13.
Pro Bokser schreef:
515 schreef:
Pro Bokser schreef:
Lol wut??? Hoe is jouw BOR zo hoog? Echt mooi.

Door te trainen Puzzled

Nice job Ryb. ;-)

lil bitch...

Quote: Quote: Quote: Op je BOR pak je me nog

Ingediend door Rybeara op Don, 14/06/2012 - 10:38.
MT schreef:
Rybeara schreef:
Ik heb het al eerder herhaalt, onze bor is een andere oefening, deze gewichten trek ik niet pendlay, denk ik.
Nog nooit geprobeerd. 120 en 140kg was met straps trouwens, voornamelijk voor mijn rom te vergroten en
goeie strech in de lats te hebben.

Ik weet hoe je BOR eruit ziet (je hebt die gedaan die keer dat we samen trainden in IG). Die is best strikt en de ROM is behoorlijk groot. Inderdaad een andere oefening dan een Pendlay row, maar volgens mij toch van hetzelfde kaliber. Je pulling power is ook gewoon goed, he. Eye-wink

Je uitvoering is net hetzelfde dan toen in IG.
In pull ben ik inderdaad sterker dan in push, mijn maat volgt in alles vrij makkelijk, maar hier is hij gestopt op 100kg voor 3reps.

Push: Seated db shoulder

Ingediend door Rybeara op Don, 14/06/2012 - 22:31.

Push:

Seated db shoulder press:
20x 10kg
10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg
04x 35kg + 12x 25kg

35kg was vooral het probleem om evenwicht goed te houden.

Bench press:
20x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
05x 90kg
03x 100kg
02x 110kg (3F)
05x 80kg

Benchen gaat me altijd wat moeilijker af als ik voordien iets voor de schouders heb gedaan.

Inc flies:
10x 15kg
15x 15kg
20x 15kg
19x 15kg

Elke set een standje lager, laatste set waren 25reps voorzien, maar daar ben ik niet toe gekomen.

Laterals:
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg

Normaal nog iets voor de triceps, maar de zin om te trainen was over.

Quote: Push:Seated db shoulder

Ingediend door MT op Don, 14/06/2012 - 22:36.
Rybeara schreef:
Benchen gaat me altijd wat moeilijker af als ik voordien iets voor de schouders heb gedaan.

Stevige DB presses, lijkt me. Vind ik moeilijk om in te schatten, maar als ik ze doe, merk ik met een bepaald gewicht beduidend meer moeite heb dan met het dubbele daarvan bij gewone press.

Quote: Quote: Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR

Ingediend door Pro Curler op Vrij, 15/06/2012 - 10:30.
515 schreef:
Pro Bokser schreef:
515 schreef:
Pro Bokser schreef:
Lol wut??? Hoe is jouw BOR zo hoog? Echt mooi.

Door te trainen Puzzled

Nice job Ryb. ;-)

lil bitch...

Lol je hebt men bericht bewerkt!
lil bitch.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Quote: Quote: Quote: Quote: Quote: Lol wut??? Hoe is jouw BOR

Ingediend door 515 op Vrij, 15/06/2012 - 10:47.
Pro Bokser schreef:
Lol je hebt men bericht bewerkt!
lil bitch.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Ik kan je verzekeren dat ik het niet was, maar het is zo wel beter moet ik toegeven, nu genoeg off topic hier Eye-wink

Zoals ik me had voorgenomen,

Ingediend door Rybeara op Zat, 16/06/2012 - 00:13.

Zoals ik me had voorgenomen, vandaag de 5de training:
Pull met nadruk om de hamstrings:

Defecit DL (defecit +10cm 2rubbere schijven op elkaar):
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg

Ging lekker, dit voel ik tenminste in de beentjes.
Laatste rep met 140kg was slordig, mijn grip (overhands) liet het wat afweten, bar in de vingertoppen.

RDL:
08x 100kg
08x 100kg
08x 100kg

Chinnen:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW

Superset hammercurl met reverced grip bb curl:
10x 15kg SS 10x 30kg
10x 15kg SS 10x 30kg
10x 15kg SS 10x 30kg

Onderarmen en biceps goed vol.

10cm deficit is wel hoog.

Ingediend door MT op Zat, 16/06/2012 - 12:22.

10cm deficit is wel hoog. Sticking out tongue

WANNEER KOMEN DIE FOTO's

Ingediend door Glenn VdB op Zat, 16/06/2012 - 12:46.

WANNEER KOMEN DIE FOTO's

Quote: WANNEER KOMEN DIE FOTO's

Ingediend door 515 op Zat, 16/06/2012 - 13:07.
Glenn VdB schreef:
WANNEER KOMEN DIE FOTO's

Waar blijven jouw foto's Puzzled
.
.
.
.
.
.
Of neen, laat maar Mr. Green

Quote: 10cm deficit is wel hoog.

Ingediend door Rybeara op Zat, 16/06/2012 - 16:46.
MT schreef:
10cm deficit is wel hoog. Sticking out tongue

De enkele keren dat ik deficit deed was altijd zo, 2 rubberen schijven van fitness seller op elkaar.
Weinig plaats tussen mijn wreven en de bar, maar het voelt wel enorm goed zo, enorme activatie van de benen op die manier.
Daar doe ik het uiteindelijk voor.

Foto's moet je niet direct verwachten, ben niet van plan om er te maken.
Ik ga rustig verder zoals ik bezig ben, hoop 95kg te bereiken tegen dat ik ga cutten (meer mag ook natuurlijk).
Dan zou ik op zijn minst 87kg bij 1m87 moeten staan als ik goed droog ben.
Mijn maat zei van de week dat ik toch wel wat massa gepakt heb.

Laatste tijd geraak ik weer

Ingediend door Rybeara op Ma, 18/06/2012 - 17:15.

Laatste tijd geraak ik weer moeilijk uit bed, slaap toch gemiddeld 7u, wat niet slecht is.
Na mijn ontbijt, de garage weer ingetrokken.

Push:
Bench:
20x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
03x 90kg
03x 100kg
03x 110kg
03x 110kg
03x 110kg VPR
10x 80kg

Merkwaardig 3de set ging vlotter dan 2de set, 3de rep van 2de set was een grinder.
Toch een goeie vpr, vorige week had ik maar 2reps met 110kg.

Dips:
10x BW
05x BW+20kg
00x BW+40kg
10x BW
10x BW
10x BW

Negatieve gedaan bij 40kg, maar het voelde niet goed in mijn linker schouder vandaag.
Deze was beetje geïrriteerd.

High incline flies:
15x 15kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg

Laterals:
15x 05kg + 10x 05kg
15x 05kg + 10x 05kg
15x 05kg + 10x 05kg
15x 05kg + 10x 05kg

2de deel iets meer naar voor gebogen.

Geen geweldige training, maar de main lift was wel in orde, dat is het belangrijkst.

Nice bench pressing.

Ingediend door MT op Ma, 18/06/2012 - 19:11.

Nice bench pressing. Eye-wink

Jammer van de dips, maar wellicht heb je de goede keuze gemaakt. Smiling

Inderdaad, ik kan deze week

Ingediend door Rybeara op Ma, 18/06/2012 - 19:37.

Inderdaad, ik kan deze week nog wel eens zwaarder dippen.
Geen nood Smiling

Mijn maat gaat zijn bench techniek toch onder de loep moeten nemen.
Zijn schouderblesure kwam weer boven en ik heb hem attent gemaakt aangaande het benchen.
Zijn ellebogen zijn op schouderhoogte bij het benchen, dat is echt enorme druk op die schouders.
Kga hem veel triples op lager gewicht laten maken om techniek erin te pompen met elbows tucken.
Hij heeft een setje met 60kg gedaan en dat voelde zelfs beter in zijn pecs.

Goed dat je hem erop wijst.

Ingediend door MT op Ma, 18/06/2012 - 20:06.

Goed dat je hem erop wijst. Bench (met slechte techniek) geeft bij velen vuile blessures.

Tucken/lager op de borst raken is het belangrijkste. Het zal een paar sessies vergen, maar daarna zal hij wel snel PRs duwen met weinig of geen last.

Pull: chinnen: 10x BW 3x3

Ingediend door Rybeara op Din, 19/06/2012 - 23:45.

Pull:

chinnen:
10x BW
3x3 BW+20kg
3x3 BW+30kg
3x3 BW+40kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg

Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW

Superset reverced flies met face pulls:
10x 05kg SS 10x 25kg
10x 05kg SS 10x 25kg
10x 05kg SS 10x 25kg

DB shrugs:
20x 20kg
20x 30kg
20x 40kg

BB curls:
10x 40kg
10x 40kg
12x 40kg amrap, leeg gepompt precies lol