Ingediend door Rybeara op Din, 10/07/2012 - 17:49.
LB:
Ik ging hier wendler invoegen, maar nog niets uitgerekend en ik wou starten met progresieve opbouw.
Dan maar voor 5x5 gekozen, geen hoge reps, dus aandacht voor techniek zit wel snor en toch voldoende volume.
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
Eerste 3 sets goed, nadien wat slordiger.
Laatste 2 reps begonnen mijn knieën zelfs weer te knikken.
Ik ga kleindere stapjes nemen dan dat ik gewoonlijk opbouw, volgende week 2.5kg erbij.
Ingediend door Rybeara op Din, 10/07/2012 - 18:18.
MT schreef:
5*5 squat is altijd een stevige basis voor een training.
Dat was de gedachtegang en ik kan op die oefening ook wel voldoende sets gebruiken.
Mijn rug is trouwens behoorlijk verzuurd vandaag, maar had er weinig tot geen last van tijdens de squats.
Ingediend door Rybeara op Woe, 11/07/2012 - 23:51.
We doen ons best, ik had totaal geen zin in trainen, maar toch nuttig iets gedaan.
Was al lang geleden dat ik nog eens deftig gedipt had, 60kg was zwaar maar voelde goed
Ingediend door Rybeara op Don, 12/07/2012 - 20:48.
Mijn wekker gezet daarstrak, ik raakte er echt niet uit, 2x op snooze gedrukt, maar uiteindelijk
er toch uit gekomen, want mijn maat zou na zijn vroege dienst direct van het werk afkomen.
Hij viel ook al bijna in slaap, slaapgebrek en al 4 vroeges achter de rug.
Ingediend door Rybeara op Don, 12/07/2012 - 22:25.
Ik had mijn ontbijt net 30minuten binnen.
Had toch gehoopt wat te kunnen doen met 180kg,
maar het zat er niet in. Zag zelf wat zwart voor mijn ogen.
Wat me dan wel weer gelukkig maakte was die 10 op 140kg, was nog niet tot het gaatje,
daar zaten nog wat extra reps in.
Ingediend door Rybeara op Din, 17/07/2012 - 16:28.
Training van gisteren avond:
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
Ging eigenlijk beter dan vorige week.
Wat meer aandacht besteed om mijn chest hoog te houden, gewoonlijk is het maar de bar
comfortabel op de rug leggen, zakken en weer recht komen
4de rep van laatste set, knikte mijn knieën weer wat in
Als je last hebt van naar binnen vallende knieën, kan je proberen je tenen iets meer naar voor te richten. Dat lijkt contraindicatief, maar normaal blijven de knieën dan beter naar buiten.
Het kan natuurlijk zijn dat je voeten al redelijk sterk naar voor gericht zijn; in dat geval heb je niets aan deze suggestie.
Voor het eerst pendlay styl eens gedaan, beviel wel al is het helemaal anders dan mijn gewoonlijke BOR's,
variatie kan nooit kwaad. 60 en 80kg erg explosief.
Inc flies:
15x 15kg
10x 20kg
10x 25kg
10x 25kg
Superset chinnen met laterals:
10x BW SS 10x 10kg
10x BW SS 10x 10kg
10x BW SS 10x 10kg
Ingediend door Rybeara op Din, 24/07/2012 - 19:18.
Daarnet kalkoen uit de vriezer gaan halen, fuck man zeker 50° in mijn garage.
Dat beloofd voor de training seves + ik ben een halve zombie door mijn vroege shift (ik ben echt een nachtraaf).
ach dan heb je minder warming up nodig, hier is het al weken bloedheet en sla warming up praktisch over. geen spierprobleempjes
wel veel water drinken tussendoor natuurlijk
Ik kan wel wat meer halen
Ik kan wel wat meer halen uit voeding rond de training
Dankje, om me daaraan te herinneren.
Quote: Ik kan wel wat meer halen
1 zieltje gered!
LB: Ik ging hier wendler
LB:
Ik ging hier wendler invoegen, maar nog niets uitgerekend en ik wou starten met progresieve opbouw.
Dan maar voor 5x5 gekozen, geen hoge reps, dus aandacht voor techniek zit wel snor en toch voldoende volume.
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
Eerste 3 sets goed, nadien wat slordiger.
Laatste 2 reps begonnen mijn knieën zelfs weer te knikken.
Ik ga kleindere stapjes nemen dan dat ik gewoonlijk opbouw, volgende week 2.5kg erbij.
Calves raises:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
Leg extentions:
15x 40kg
15x 55kg
15x 70kg
10x 70kg + 10x 55kgx + 10x 40kg + 10x 20kg dropset, pittig maar niet all out.
5*5 squat is altijd een
5*5 squat is altijd een stevige basis voor een training.
Quote: 5*5 squat is altijd een
Dat was de gedachtegang en ik kan op die oefening ook wel voldoende sets gebruiken.
Mijn rug is trouwens behoorlijk verzuurd vandaag, maar had er weinig tot geen last van tijdens de squats.
Extra korte UB
Extra korte UB training:
Dips:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+40kg
05x BW+60kg
08x BW+40kg
08x BW+40kg
08x BW+40kg
Chins:
10x BW
3x3 BW+20kg
2x3 BW+40kg
10x BW
10x BW
Klaar op 25-30 minuutjes.
Hoge toevoeging van
Hoge toevoeging van gewichten bij deze oefeningen. Respect!
Sterk!
Sterk!!
Korte, maar krachtige
Korte, maar krachtige training (letterlijk, uiteraard
).
De trainingen die je je voorgenomen hebt, lijken er goed van te komen.
We doen ons best, ik had
We doen ons best, ik had totaal geen zin in trainen, maar toch nuttig iets gedaan.
Was al lang geleden dat ik nog eens deftig gedipt had, 60kg was zwaar maar voelde goed
Morgen nog eens deadliften.
Mijn wekker gezet daarstrak,
Mijn wekker gezet daarstrak, ik raakte er echt niet uit, 2x op snooze gedrukt, maar uiteindelijk
er toch uit gekomen, want mijn maat zou na zijn vroege dienst direct van het werk afkomen.
Hij viel ook al bijna in slaap, slaapgebrek en al 4 vroeges achter de rug.
DL:
05x 60kg
05x 60kg
8x3 100kg
02x 140kg
00x 180kg
00x 180kg
10x 140kg
Kreeg hem 2x niet van de grond, voelde het héél fel in mijn adductoren als ik spanning zette voor de lift.
RDL:
08x 100kg
08x 100kg
08x 100kg
Weinig gedaan en toch lang bezig geweest.
DL en RDL terwijl je amper
DL en RDL terwijl je amper wakker bent: hard! En dan nog zo zwaar willen gaan.
Ik had mijn ontbijt net
Ik had mijn ontbijt net 30minuten binnen.
Had toch gehoopt wat te kunnen doen met 180kg,
maar het zat er niet in. Zag zelf wat zwart voor mijn ogen.
Wat me dan wel weer gelukkig maakte was die 10 op 140kg, was nog niet tot het gaatje,
daar zaten nog wat extra reps in.
Quote: Ik had mijn ontbijt net
Da's inderdaad wel mooi. Reppen op deadlift is zwaar.
Wel apart, 180 failen maar
Wel apart, 180 failen maar wel 10x140 doen en nog wat over. Denk dat ik met heel veel moeite 3x150 deed bij 187,5 max
Mijn max staat op 210kg Ik
Mijn max staat op 210kg
Ik was vrij moe en mijn gehele rug + adductoren waren nog vrij brak.
Ik denk zelfs wel al eens 10x 150kg gedaan te hebben.
Straks mijn 5de training van de week.
UB training: Bench
UB training:
Bench press:
20x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
05x 90kg
05x 100kg
04x 110kg VPR
01x 120kg 2de met spot voor de lockout
14x 80kg
Eigenlijk een PR op bench, ik had 120kg enkel nog maar close grip gepakt.
Mits opbouw naar een max toe, had er veel meer ingezeten, dat zit goed
Cable rows:
15x 50kg
10x 65kg
10x 80kg
10x 90kg
10x 100kg
Military Press:
10x 40kg
10x 50kg
05x 60kg lang geleden dat ik dit nog gehaald heb, en dan nu nog na het benchen.
15x 40kg VPR
Laterals: strikt
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
25x 10kg schouders volledig vol
db curl:
10x 10kg
genoeg gecurlt
Goede training, morgen eens uitslapen, dat is echt al marginaal lang geleden en in de avond LB, squats.
Nice job, Ryb!
Nice job, Ryb!
Thx Laurens
Thx Laurens
Ow, nice bench en press!
Ow, nice bench en press! Ondanks de moeilijke uren toch weer goed bezig de laatste weken.
Training van gisteren
Training van gisteren avond:
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
05x 122.5kg
Ging eigenlijk beter dan vorige week.
Wat meer aandacht besteed om mijn chest hoog te houden, gewoonlijk is het maar de bar
comfortabel op de rug leggen, zakken en weer recht komen
4de rep van laatste set, knikte mijn knieën weer wat in
Calves raises:
20x 140kg
20x 140kg
20x 140kg
20x 140kg
Face pulls:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Nice squats. Als je last
Nice squats.
Als je last hebt van naar binnen vallende knieën, kan je proberen je tenen iets meer naar voor te richten. Dat lijkt contraindicatief, maar normaal blijven de knieën dan beter naar buiten.
Het kan natuurlijk zijn dat je voeten al redelijk sterk naar voor gericht zijn; in dat geval heb je niets aan deze suggestie.
Training van gisteren avond
Training van gisteren avond laat:
BOR:
10x 60kg
10x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
Shrugs:
15x 100kg
15x 120kg
15x 140kg
15x 140kg
Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
Chins:
10x BW
10x BW
10x BW
BB curl:
10x 30kg
10x 40kg
Niets speciaals, traps wel goed stijf vandaag.
Zieke bors Of ik doe wat
Zieke bors
Of ik doe wat verkeerd of jij bent 2 keer zo sterk
Ryb is gewoon een sterker
Ryb is gewoon een sterker trekker. Zelf ben ik ook meer een duwer hoor
Training van gisteren
Training van gisteren avond:
Bench press:
20x lege bar
8x3 60kg
10x 85kg
10x 85kg
10x 85kg
Redelijk vlotjes
Pendlay rows:
05x 60kg
05x 60kg
05x 80kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 100kg
Voor het eerst pendlay styl eens gedaan, beviel wel al is het helemaal anders dan mijn gewoonlijke BOR's,
variatie kan nooit kwaad. 60 en 80kg erg explosief.
Inc flies:
15x 15kg
10x 20kg
10x 25kg
10x 25kg
Superset chinnen met laterals:
10x BW SS 10x 10kg
10x BW SS 10x 10kg
10x BW SS 10x 10kg
Nette training
Nice, speed bench en
Nice, speed bench en pendlays!
Squat:20x lege bar10x
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
03x 100kg
05x 125kg
05x 125kg
05x 125kg
05x 125kg
05x 125kg
Calves raises:
10x 150kg
10x 150kg
10x 150kg
10x 150kg
Het nodige gedaan, was dof in de garage, weinig zuurstof.
Daarnet kalkoen uit de
Daarnet kalkoen uit de vriezer gaan halen, fuck man zeker 50° in mijn garage.
(ik ben echt een nachtraaf).
Dat beloofd voor de training seves + ik ben een halve zombie door mijn vroege shift
ach dan heb je minder
ach dan heb je minder warming up nodig, hier is het al weken bloedheet en sla warming up praktisch over. geen spierprobleempjes
wel veel water drinken tussendoor natuurlijk