Building muscles, getting shredded ...

Ingediend door Rybeara op Woe, 10/02/2010 - 19:24.

Rybeara's blog.
Doel = massa + alle krachtwinst die daarbij komt is mooi meegenomen.

Quote: op wat voor manier spreek je

Ingediend door Rybeara op Woe, 28/11/2012 - 04:29.
spierbal x schreef:
op wat voor manier spreek je de rug anders aan met yates row dan met BOR ? dan zijn het alsnog hoge gewichten!
ik zelf vind pendlay row ook wel een fijne oefening!

Algemeen zo goed als de volledige upperback.
Je moet doen, wat het best aanvoelt.

Pendlays heb ik ook al gedaan, voornamelijk interessant voor explosiviteit.

Push:Inc bench:15x lege

Ingediend door Rybeara op Woe, 28/11/2012 - 17:27.

Push:

Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
05x 70kg
03x 77.5kg
05x 87.5kg

Bench:
10x 50kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg

Paused seated db shoulder press:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
09x 20kg

Tricep pull down:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg

Ik denk dat je morgen je

Ingediend door MT op Woe, 28/11/2012 - 19:11.

Ik denk dat je morgen je pecs wel gaat voelen... Smiling

flink wat setjes borst! big

Ingediend door spierbal x op Woe, 28/11/2012 - 19:28.

flink wat setjes borst! big pomp Cool

De paused was een shoulder

Ingediend door Rybeara op Woe, 28/11/2012 - 20:32.

De paused was een shoulder press, woordje vergeten Sticking out tongue
Gaat wel meevallen, mijn maat is al een hele week stijf, haha
We trainen al heel de week samen, toen hij daarstraks aankwam, stak er precies
achteraan nog iets in Mr. Green

Haha, zo loop ik ook al drie

Ingediend door MT op Woe, 28/11/2012 - 21:26.

Haha, zo loop ik ook al drie weken rond. Sticking out tongue Altijd proberen van een beetje te verbergen.

Wanneer ga jij eens pics

Ingediend door Pro Curler op Woe, 28/11/2012 - 21:54.

Wanneer ga jij eens pics posten? Tis echt al eeuwen geleden. Ben echt benieuwd.

Quote: Wanneer ga jij eens pics

Ingediend door This Is True Power op Don, 29/11/2012 - 07:11.
Pro Strongman schreef:
Wanneer ga jij eens pics posten? Tis echt al eeuwen geleden. Ben echt benieuwd.

+1! XD

Mooi volume gemaakt op de bench Powertraining

Ik heb altijd pics gepost na

Ingediend door Rybeara op Don, 29/11/2012 - 14:14.

Ik heb altijd pics gepost na een cut, het is dan ook al lang geleden dat ik gecut heb Sticking out tongue

Proficiat met het nakende

Ingediend door verb op Vrij, 30/11/2012 - 19:25.

Proficiat met het nakende vaderschap!
Supernieuws om hier te lezen!
'k Hoop dat de zwangerschap voorspoedig verloopt...

Grt

Quote: Proficiat met het nakende

Ingediend door spierbal x op Vrij, 30/11/2012 - 19:46.
verb schreef:
Proficiat met het nakende vaderschap!
Supernieuws om hier te lezen!
'k Hoop dat de zwangerschap voorspoedig verloopt...

Grt

heb er helemaal overheen gelezen!
maar ook proficiat! en kut om te horen dat je vrouw een miskraam heeft gehad!

Thx mannen, al ben ik

Ingediend door Rybeara op Vrij, 30/11/2012 - 20:37.

Thx mannen,

al ben ik momenteel weer wat ongerust.
Ik was vorige week echt niet goed, veel gewerkt en lang geslapen wanneer kon.
Nu heb ik dit overgegeven aan mijn vriendin en zij verteerd dat helemaal niet zo goed.
Vandaag is de dokter moeten langs komen, omdat het erger werd en ze heeft antibiotica
voorgeschreven. Indien ze het niet neemt is de kans groot dat het uitloopt naar bronchit -> longontsteking.
Nu lijkt me antibiotica toch niet zo goed in een zwangere toestand Cry
Hopelijk maak ik me zorgen om niets.

Normaal vandaag pull, dacht dl te doen, maar ik heb een hele dag afval zitten vervoeren en
paletten liggen stapelen. Mijn onderrug was daarstraks als flink pumped.
Ga de training naar morgen verzetten, het was sowieso alleen te doen, dus maakt niet
zoveel uit wanneer ik ze doe.

Heeft de dokter niks gezegd

Ingediend door MT op Vrij, 30/11/2012 - 20:51.

Heeft de dokter niks gezegd over antibiotica<->zwangerschap? Dat lijkt me toch belangrijk, om jullie in staat te stellen een zinnige afweging te maken tussen de risico's...
Hopelijk maak je je inderdaad zorgen om niets... Smiling Verzorg haar goed, zou ik zeggen. Eye-wink

Dokter kent de gehele

Ingediend door Rybeara op Vrij, 30/11/2012 - 20:57.

Dokter kent de gehele situatie en heeft de antibiotica voorgeschreven om de reden die ik gepost had.
Het mag natuurlijk niet uitdraaien op een longontsteking. Mijn vriendin haar eetlust is ook niet echt
naar behoren, maar ik laat haar zoveel mogelijk fruit eten wat kan. Fruit gaat redelijk goed binnen en
dat levert alvast toch wat carbs en vitaminen op. Daarstraks spaghetti gemaakt en daar heeft ze toch ook
wat van gegeten. Ze ligt inmiddels al terug in bed en slaap zo'n 12-14u per nacht.
Gelukkig heb ik inderdaad verlof en kan ik wat extra helpen hier en daar. Het huishouden draait ook al een
hele tijd voor 90% op mij, dat nemen we er wel bij, kan tenslotte toch niet veel helpen voor de rest.

Drukke dag gehad, na het

Ingediend door Rybeara op Zat, 01/12/2012 - 22:01.

Drukke dag gehad, na het eten even in de zetel weggezakt met de laptop op de schoot.
Lekker warm en dan moest ik mezelf naar de garage slepen.
Zin was dus ver zoek, in dl helemaal al niet, die doe ik maandag dan wel als opener op legday.
Maar wat gepomped, leek me alvast beter dan niks.

Pull:

Superset Pull ups met cable pullovers:
10x BW SS 15x 10kg
10x BW SS 12x 15kg
10x BW SS 10x 20kg

Superset facepulls met EZ upright rows:
10x 20kg SS 10x 30kg
10x 25kg SS 10x 30kg
10x 30kg SS 10x 30kg

Triset BB curl met seated laterals en bend over laterals:
05x 50kg SS 10x 05kg SS 10x 05kg
05x 50kg SS 10x 05kg SS 10x 05kg

Reverced grip EZ curl:
10x 30kg
10x 30kg

Vlug binnen en buiten, het nodige gepomped.

Zeker beter dan niks. Ken

Ingediend door MT op Zat, 01/12/2012 - 23:13.

Zeker beter dan niks. Eye-wink

Ken het gevoel (hoewel ik er zelden last van heb). Beter van meteen voor de training te gaan ipv eerst rustig te gaan zitten; korte pijn.

Legs: DL: 05x 60kg 8x3 100kg

Ingediend door Rybeara op Ma, 03/12/2012 - 17:26.

Legs:

DL:
05x 60kg
8x3 100kg (speedreps)
03x 120kg
03x 140kg tem hier overhands
03x 160kg

Laatste set ging veel te moeizaam voor wat het mocht zijn.
Daarom het daarop gehouden.

Single leg extentions:
10x 20kg
10x 30kg
10x 40kg
10x 50kg
10x 60kg heavy shit

Standing leg curls:
10x 30kg
10x 35kg
10x 40kg
08x 45kg

Overhandse deadlift van

Ingediend door NarN op Woe, 05/12/2012 - 08:47.

Overhandse deadlift van 140kg, dat is niet mis.

Thx, maar ik zou zwaarder

Ingediend door Rybeara op Woe, 05/12/2012 - 18:44.

Thx, maar ik zou zwaarder moeten kunnen.
Mijn grip is niet geheel sterk + bij zwaardere gewichten blijk ik steeds wat meer
last te hebben van spanning zetten en houden bij overhands.
En laat spanning zetten in oefeningen nu al net een hele opgave te zijn voor mij.

Push: Inc bench: 15x lege

Ingediend door Rybeara op Woe, 05/12/2012 - 22:41.

Push:

Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
05x 62.5kg
05x 70kg
10x 80kg
20x 50kg (extra setje pompen, niet all out)

Dippen:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+30kg
10x BW+40kg
10x BW+50kg

Single calve raise:
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg

Hadden we vorige training niet gedaan

Inc flies:
15x 20kg
15x 20kg
15x 20kg

Elk setje inc stand verhoogt

Seated laterals:
15x 10kg
15x 10kg
15x 10kg

Quote: Push:Inc bench:15x lege

Ingediend door This Is True Power op Don, 06/12/2012 - 07:48.
Rybeara schreef:
Dippen:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+30kg
10x BW+40kg
10x BW+50kg

WTFF!! Laughing out loud Ziek! Ik heb al moeite met sets van 5 reps op BW+15kg XD

Moe en totaal gn zin, maar

Ingediend door Rybeara op Don, 06/12/2012 - 22:20.

Moe en totaal gn zin, maar toch getraind.

Pull:

BOR:
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 110kg
10x 120kg

Shrugs behind the back:
15x 100kg
15x 100kg
15x 100kg

Chins: om en om
10x BW
09x BW
08x BW
07x BW
06x BW
05x BW
04x BW
03x BW
02x BW
01x BW

Face pulls:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg

UB: Inc bench: 15x lege

Ingediend door Rybeara op Don, 13/12/2012 - 00:49.

UB:

Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
03x 67.5kg
03x 75kg
08x 85kg

Chinnen:
10x BW
05x BW+15kg
05x BW+30kg
04x BW+40kg
10x BW+20kg
10x BW

Militairy press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 40kg
05x 40kg
05x 50kg
05x 50kg
05x 50kg
04x 65kg Vrij zeker een VPR

Cable row pullover
15x 15kg
15x 20kg
15x 25kg

Best grappig mijn maat kon 25kg niet tegen houden, om te starten.
25kg vs 70kg, dat gewichtsoverdracht is duidelijk niet 1vs1.

Superset laterals met bend over laterals:
10x 10kg SS 10x 10kg
10x 10kg SS 10x 10kg
10x 10kg SS 10x 10kg

Die bor van je altijd

Ingediend door Glenn VdB op Don, 13/12/2012 - 12:58.

Die bor van je altijd Laughing out loud

Goed gewerkt.

Ingediend door MT op Don, 13/12/2012 - 17:53.

Goed gewerkt.

lekker wat setjes

Ingediend door spierbal x op Don, 13/12/2012 - 22:07.

lekker wat setjes afgewerkt!
hoeveel weeg je nu op nuchtere maag? Smiling

en laterals = gewoon side raises staand en bent over laterals = side raise in bor houding? Smiling

gr arjen

Quote: lekker wat setjes

Ingediend door Rybeara op Vrij, 14/12/2012 - 15:10.
spierbal x schreef:
lekker wat setjes afgewerkt!
hoeveel weeg je nu op nuchtere maag? Smiling

en laterals = gewoon side raises staand en bent over laterals = side raise in bor houding? Smiling

gr arjen

Geen idee, ik heb al héél lang geen weegschaal meer.
Soms weeg ik me op mijn werk eens op zo'n bascule (weegschaal voor goederen).
Die schouder isolatie heb je inderdaad goed voor ogen.

Korte training van gisteren avond (laat):

Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
03x 120kg
03x 130kg
01x 140kg
00x 150kg
06x 100kg

150kg was een dikke failure, weer problemen met spanning.
Gewicht voelde niet zo zwaar op de rug, meestal heb ik daar meer last van.
100kg daarna was ook niet zo zwaar, maar spanning nergens te vinden en voelde ook
niet goed, bij 6 reps maar opgehouden.

Kuiten:
3 sets calves raises in superset met een raise die vooral op streching de nadruk legt.
15x 100kg SS 10x
15x 100kg SS 10x
15x 100kg SS 10x

Vanavond nog eens een UB training.
Ik zou nog eens moeten kunnen uitslapen, slaap al een maand alle dagen net wat uurtjes te weinig.
(sup dus ook regelmatig wat caffeïne).

Squat je eigenlijk met belt?

Ingediend door Fields op Vrij, 14/12/2012 - 15:19.

Squat je eigenlijk met belt? dat helpt bij mij goed om spanning erop te houden.
en anders eens legpressen? (desnoods 2x per maand eens naar een gym en heavy legpresses doen)

strax begin je beachboy verhoudingen te krijgen he net als MT, meer benchen dan squatten Sticking out tongue

De gym hier in de buurt

Ingediend door Rybeara op Vrij, 14/12/2012 - 17:19.

De gym hier in de buurt heeft niet echt een goeie legpress.
Is er eentje met steek gewichten en daar kon ik destijds als high reps mee full stack.

De meeste gaan dat niet graag lezen, maar op je tweede opmerking, dat zou ik niet eens erg vinden.
Lower body, is niet meer zo belangrijk, kwestie massa is dat zeker niet mijn zwakste schakel en
het is al lastig genoeg om broeken te vinden. Als mijn benen dus nog gespierder worden, ben ik genoodzaakt
droog door het leven te gaan Sticking out tongue

ah ok, fair enough, maar als

Ingediend door Fields op Vrij, 14/12/2012 - 17:45.

ah ok, fair enough, maar als je doel puur massa is (ongeacht de locatie) was voor mij vroeger legpress DE oefening.
tot ik squats ontdekte paar jaar terug..

maar goed ieder traint voor zn eigen goals he.

ik heb nu trouwens ook een dipmogelijkheid op mn warrior bench dus ik ga uw pr s de komende maand eens aanvallen Smiling