Ingediend door Rybeara op Woe, 28/11/2012 - 04:29.
spierbal x schreef:
op wat voor manier spreek je de rug anders aan met yates row dan met BOR ? dan zijn het alsnog hoge gewichten!
ik zelf vind pendlay row ook wel een fijne oefening!
Algemeen zo goed als de volledige upperback.
Je moet doen, wat het best aanvoelt.
Pendlays heb ik ook al gedaan, voornamelijk interessant voor explosiviteit.
Ingediend door Rybeara op Woe, 28/11/2012 - 20:32.
De paused was een shoulder press, woordje vergeten
Gaat wel meevallen, mijn maat is al een hele week stijf, haha
We trainen al heel de week samen, toen hij daarstraks aankwam, stak er precies
achteraan nog iets in
Ingediend door Rybeara op Vrij, 30/11/2012 - 20:37.
Thx mannen,
al ben ik momenteel weer wat ongerust.
Ik was vorige week echt niet goed, veel gewerkt en lang geslapen wanneer kon.
Nu heb ik dit overgegeven aan mijn vriendin en zij verteerd dat helemaal niet zo goed.
Vandaag is de dokter moeten langs komen, omdat het erger werd en ze heeft antibiotica
voorgeschreven. Indien ze het niet neemt is de kans groot dat het uitloopt naar bronchit -> longontsteking.
Nu lijkt me antibiotica toch niet zo goed in een zwangere toestand
Hopelijk maak ik me zorgen om niets.
Normaal vandaag pull, dacht dl te doen, maar ik heb een hele dag afval zitten vervoeren en
paletten liggen stapelen. Mijn onderrug was daarstraks als flink pumped.
Ga de training naar morgen verzetten, het was sowieso alleen te doen, dus maakt niet
zoveel uit wanneer ik ze doe.
Heeft de dokter niks gezegd over antibiotica<->zwangerschap? Dat lijkt me toch belangrijk, om jullie in staat te stellen een zinnige afweging te maken tussen de risico's...
Hopelijk maak je je inderdaad zorgen om niets... Verzorg haar goed, zou ik zeggen.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 30/11/2012 - 20:57.
Dokter kent de gehele situatie en heeft de antibiotica voorgeschreven om de reden die ik gepost had.
Het mag natuurlijk niet uitdraaien op een longontsteking. Mijn vriendin haar eetlust is ook niet echt
naar behoren, maar ik laat haar zoveel mogelijk fruit eten wat kan. Fruit gaat redelijk goed binnen en
dat levert alvast toch wat carbs en vitaminen op. Daarstraks spaghetti gemaakt en daar heeft ze toch ook
wat van gegeten. Ze ligt inmiddels al terug in bed en slaap zo'n 12-14u per nacht.
Gelukkig heb ik inderdaad verlof en kan ik wat extra helpen hier en daar. Het huishouden draait ook al een
hele tijd voor 90% op mij, dat nemen we er wel bij, kan tenslotte toch niet veel helpen voor de rest.
Ingediend door Rybeara op Zat, 01/12/2012 - 22:01.
Drukke dag gehad, na het eten even in de zetel weggezakt met de laptop op de schoot.
Lekker warm en dan moest ik mezelf naar de garage slepen.
Zin was dus ver zoek, in dl helemaal al niet, die doe ik maandag dan wel als opener op legday.
Maar wat gepomped, leek me alvast beter dan niks.
Pull:
Superset Pull ups met cable pullovers:
10x BW SS 15x 10kg
10x BW SS 12x 15kg
10x BW SS 10x 20kg
Superset facepulls met EZ upright rows:
10x 20kg SS 10x 30kg
10x 25kg SS 10x 30kg
10x 30kg SS 10x 30kg
Triset BB curl met seated laterals en bend over laterals:
05x 50kg SS 10x 05kg SS 10x 05kg
05x 50kg SS 10x 05kg SS 10x 05kg
Ingediend door Rybeara op Woe, 05/12/2012 - 18:44.
Thx, maar ik zou zwaarder moeten kunnen.
Mijn grip is niet geheel sterk + bij zwaardere gewichten blijk ik steeds wat meer
last te hebben van spanning zetten en houden bij overhands.
En laat spanning zetten in oefeningen nu al net een hele opgave te zijn voor mij.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 14/12/2012 - 15:10.
spierbal x schreef:
lekker wat setjes afgewerkt!
hoeveel weeg je nu op nuchtere maag?
en laterals = gewoon side raises staand en bent over laterals = side raise in bor houding?
gr arjen
Geen idee, ik heb al héél lang geen weegschaal meer.
Soms weeg ik me op mijn werk eens op zo'n bascule (weegschaal voor goederen).
Die schouder isolatie heb je inderdaad goed voor ogen.
150kg was een dikke failure, weer problemen met spanning.
Gewicht voelde niet zo zwaar op de rug, meestal heb ik daar meer last van.
100kg daarna was ook niet zo zwaar, maar spanning nergens te vinden en voelde ook
niet goed, bij 6 reps maar opgehouden.
Kuiten:
3 sets calves raises in superset met een raise die vooral op streching de nadruk legt.
15x 100kg SS 10x
15x 100kg SS 10x
15x 100kg SS 10x
Vanavond nog eens een UB training.
Ik zou nog eens moeten kunnen uitslapen, slaap al een maand alle dagen net wat uurtjes te weinig.
(sup dus ook regelmatig wat caffeïne).
Ingediend door Fields op Vrij, 14/12/2012 - 15:19.
Squat je eigenlijk met belt? dat helpt bij mij goed om spanning erop te houden.
en anders eens legpressen? (desnoods 2x per maand eens naar een gym en heavy legpresses doen)
strax begin je beachboy verhoudingen te krijgen he net als MT, meer benchen dan squatten
Ingediend door Rybeara op Vrij, 14/12/2012 - 17:19.
De gym hier in de buurt heeft niet echt een goeie legpress.
Is er eentje met steek gewichten en daar kon ik destijds als high reps mee full stack.
De meeste gaan dat niet graag lezen, maar op je tweede opmerking, dat zou ik niet eens erg vinden.
Lower body, is niet meer zo belangrijk, kwestie massa is dat zeker niet mijn zwakste schakel en
het is al lastig genoeg om broeken te vinden. Als mijn benen dus nog gespierder worden, ben ik genoodzaakt
droog door het leven te gaan
Ingediend door Fields op Vrij, 14/12/2012 - 17:45.
ah ok, fair enough, maar als je doel puur massa is (ongeacht de locatie) was voor mij vroeger legpress DE oefening.
tot ik squats ontdekte paar jaar terug..
maar goed ieder traint voor zn eigen goals he.
ik heb nu trouwens ook een dipmogelijkheid op mn warrior bench dus ik ga uw pr s de komende maand eens aanvallen
Quote: op wat voor manier spreek je
Algemeen zo goed als de volledige upperback.
Je moet doen, wat het best aanvoelt.
Pendlays heb ik ook al gedaan, voornamelijk interessant voor explosiviteit.
Push:Inc bench:15x lege
Push:
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
05x 70kg
03x 77.5kg
05x 87.5kg
Bench:
10x 50kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
Paused seated db shoulder press:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
09x 20kg
Tricep pull down:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Ik denk dat je morgen je
Ik denk dat je morgen je pecs wel gaat voelen...
flink wat setjes borst! big
flink wat setjes borst! big pomp
De paused was een shoulder
De paused was een shoulder press, woordje vergeten
Gaat wel meevallen, mijn maat is al een hele week stijf, haha
We trainen al heel de week samen, toen hij daarstraks aankwam, stak er precies
achteraan nog iets in
Haha, zo loop ik ook al drie
Haha, zo loop ik ook al drie weken rond.
Altijd proberen van een beetje te verbergen.
Wanneer ga jij eens pics
Wanneer ga jij eens pics posten? Tis echt al eeuwen geleden. Ben echt benieuwd.
Quote: Wanneer ga jij eens pics
+1! XD
Mooi volume gemaakt op de bench
Ik heb altijd pics gepost na
Ik heb altijd pics gepost na een cut, het is dan ook al lang geleden dat ik gecut heb
Proficiat met het nakende
Proficiat met het nakende vaderschap!
Supernieuws om hier te lezen!
'k Hoop dat de zwangerschap voorspoedig verloopt...
Grt
Quote: Proficiat met het nakende
heb er helemaal overheen gelezen!
maar ook proficiat! en kut om te horen dat je vrouw een miskraam heeft gehad!
Thx mannen, al ben ik
Thx mannen,
al ben ik momenteel weer wat ongerust.
Ik was vorige week echt niet goed, veel gewerkt en lang geslapen wanneer kon.
Nu heb ik dit overgegeven aan mijn vriendin en zij verteerd dat helemaal niet zo goed.
Vandaag is de dokter moeten langs komen, omdat het erger werd en ze heeft antibiotica
voorgeschreven. Indien ze het niet neemt is de kans groot dat het uitloopt naar bronchit -> longontsteking.
Nu lijkt me antibiotica toch niet zo goed in een zwangere toestand
Hopelijk maak ik me zorgen om niets.
Normaal vandaag pull, dacht dl te doen, maar ik heb een hele dag afval zitten vervoeren en
paletten liggen stapelen. Mijn onderrug was daarstraks als flink pumped.
Ga de training naar morgen verzetten, het was sowieso alleen te doen, dus maakt niet
zoveel uit wanneer ik ze doe.
Heeft de dokter niks gezegd
Heeft de dokter niks gezegd over antibiotica<->zwangerschap? Dat lijkt me toch belangrijk, om jullie in staat te stellen een zinnige afweging te maken tussen de risico's...
Verzorg haar goed, zou ik zeggen.
Hopelijk maak je je inderdaad zorgen om niets...
Dokter kent de gehele
Dokter kent de gehele situatie en heeft de antibiotica voorgeschreven om de reden die ik gepost had.
Het mag natuurlijk niet uitdraaien op een longontsteking. Mijn vriendin haar eetlust is ook niet echt
naar behoren, maar ik laat haar zoveel mogelijk fruit eten wat kan. Fruit gaat redelijk goed binnen en
dat levert alvast toch wat carbs en vitaminen op. Daarstraks spaghetti gemaakt en daar heeft ze toch ook
wat van gegeten. Ze ligt inmiddels al terug in bed en slaap zo'n 12-14u per nacht.
Gelukkig heb ik inderdaad verlof en kan ik wat extra helpen hier en daar. Het huishouden draait ook al een
hele tijd voor 90% op mij, dat nemen we er wel bij, kan tenslotte toch niet veel helpen voor de rest.
Drukke dag gehad, na het
Drukke dag gehad, na het eten even in de zetel weggezakt met de laptop op de schoot.
Lekker warm en dan moest ik mezelf naar de garage slepen.
Zin was dus ver zoek, in dl helemaal al niet, die doe ik maandag dan wel als opener op legday.
Maar wat gepomped, leek me alvast beter dan niks.
Pull:
Superset Pull ups met cable pullovers:
10x BW SS 15x 10kg
10x BW SS 12x 15kg
10x BW SS 10x 20kg
Superset facepulls met EZ upright rows:
10x 20kg SS 10x 30kg
10x 25kg SS 10x 30kg
10x 30kg SS 10x 30kg
Triset BB curl met seated laterals en bend over laterals:
05x 50kg SS 10x 05kg SS 10x 05kg
05x 50kg SS 10x 05kg SS 10x 05kg
Reverced grip EZ curl:
10x 30kg
10x 30kg
Vlug binnen en buiten, het nodige gepomped.
Zeker beter dan niks. Ken
Zeker beter dan niks.
Ken het gevoel (hoewel ik er zelden last van heb). Beter van meteen voor de training te gaan ipv eerst rustig te gaan zitten; korte pijn.
Legs: DL: 05x 60kg 8x3 100kg
Legs:
DL:
05x 60kg
8x3 100kg (speedreps)
03x 120kg
03x 140kg tem hier overhands
03x 160kg
Laatste set ging veel te moeizaam voor wat het mocht zijn.
Daarom het daarop gehouden.
Single leg extentions:
10x 20kg
10x 30kg
10x 40kg
10x 50kg
10x 60kg heavy shit
Standing leg curls:
10x 30kg
10x 35kg
10x 40kg
08x 45kg
Overhandse deadlift van
Overhandse deadlift van 140kg, dat is niet mis.
Thx, maar ik zou zwaarder
Thx, maar ik zou zwaarder moeten kunnen.
Mijn grip is niet geheel sterk + bij zwaardere gewichten blijk ik steeds wat meer
last te hebben van spanning zetten en houden bij overhands.
En laat spanning zetten in oefeningen nu al net een hele opgave te zijn voor mij.
Push: Inc bench: 15x lege
Push:
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
05x 62.5kg
05x 70kg
10x 80kg
20x 50kg (extra setje pompen, niet all out)
Dippen:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+30kg
10x BW+40kg
10x BW+50kg
Single calve raise:
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Hadden we vorige training niet gedaan
Inc flies:
15x 20kg
15x 20kg
15x 20kg
Elk setje inc stand verhoogt
Seated laterals:
15x 10kg
15x 10kg
15x 10kg
Quote: Push:Inc bench:15x lege
WTFF!!
Ziek! Ik heb al moeite met sets van 5 reps op BW+15kg XD
Moe en totaal gn zin, maar
Moe en totaal gn zin, maar toch getraind.
Pull:
BOR:
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 110kg
10x 120kg
Shrugs behind the back:
15x 100kg
15x 100kg
15x 100kg
Chins: om en om
10x BW
09x BW
08x BW
07x BW
06x BW
05x BW
04x BW
03x BW
02x BW
01x BW
Face pulls:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
UB: Inc bench: 15x lege
UB:
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
03x 67.5kg
03x 75kg
08x 85kg
Chinnen:
10x BW
05x BW+15kg
05x BW+30kg
04x BW+40kg
10x BW+20kg
10x BW
Militairy press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 40kg
05x 40kg
05x 50kg
05x 50kg
05x 50kg
04x 65kg Vrij zeker een VPR
Cable row pullover
15x 15kg
15x 20kg
15x 25kg
Best grappig mijn maat kon 25kg niet tegen houden, om te starten.
25kg vs 70kg, dat gewichtsoverdracht is duidelijk niet 1vs1.
Superset laterals met bend over laterals:
10x 10kg SS 10x 10kg
10x 10kg SS 10x 10kg
10x 10kg SS 10x 10kg
Die bor van je altijd
Die bor van je altijd
Goed gewerkt.
Goed gewerkt.
lekker wat setjes
lekker wat setjes afgewerkt!
hoeveel weeg je nu op nuchtere maag?
en laterals = gewoon side raises staand en bent over laterals = side raise in bor houding?
gr arjen
Quote: lekker wat setjes
Geen idee, ik heb al héél lang geen weegschaal meer.
Soms weeg ik me op mijn werk eens op zo'n bascule (weegschaal voor goederen).
Die schouder isolatie heb je inderdaad goed voor ogen.
Korte training van gisteren avond (laat):
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
03x 120kg
03x 130kg
01x 140kg
00x 150kg
06x 100kg
150kg was een dikke failure, weer problemen met spanning.
Gewicht voelde niet zo zwaar op de rug, meestal heb ik daar meer last van.
100kg daarna was ook niet zo zwaar, maar spanning nergens te vinden en voelde ook
niet goed, bij 6 reps maar opgehouden.
Kuiten:
3 sets calves raises in superset met een raise die vooral op streching de nadruk legt.
15x 100kg SS 10x
15x 100kg SS 10x
15x 100kg SS 10x
Vanavond nog eens een UB training.
Ik zou nog eens moeten kunnen uitslapen, slaap al een maand alle dagen net wat uurtjes te weinig.
(sup dus ook regelmatig wat caffeïne).
Squat je eigenlijk met belt?
Squat je eigenlijk met belt? dat helpt bij mij goed om spanning erop te houden.
en anders eens legpressen? (desnoods 2x per maand eens naar een gym en heavy legpresses doen)
strax begin je beachboy verhoudingen te krijgen he net als MT, meer benchen dan squatten
De gym hier in de buurt
De gym hier in de buurt heeft niet echt een goeie legpress.
Is er eentje met steek gewichten en daar kon ik destijds als high reps mee full stack.
De meeste gaan dat niet graag lezen, maar op je tweede opmerking, dat zou ik niet eens erg vinden.
Lower body, is niet meer zo belangrijk, kwestie massa is dat zeker niet mijn zwakste schakel en
het is al lastig genoeg om broeken te vinden. Als mijn benen dus nog gespierder worden, ben ik genoodzaakt
droog door het leven te gaan
ah ok, fair enough, maar als
ah ok, fair enough, maar als je doel puur massa is (ongeacht de locatie) was voor mij vroeger legpress DE oefening.
tot ik squats ontdekte paar jaar terug..
maar goed ieder traint voor zn eigen goals he.
ik heb nu trouwens ook een dipmogelijkheid op mn warrior bench dus ik ga uw pr s de komende maand eens aanvallen