Bij de eerste 120kg spotte mijn maat véél te snel, hij wist het zelf ook wel.
Poging omzeep, bij de tweede was het echt kansloos.
Nadien dacht ik nog wat te reppen met 100kg, maar die eerste rep voelde te zwaar aan om nog te reppen.
BOR, overhands:
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg lichte cheat
10x 120kg teveel cheat
10x 120kg onderhands, ook cheat
Curl:
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg
Standing db tricep ext:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Ook hier was het weer gene vette 120kg is mijn PR normaal op bench.
Kruip zo men bed in, en dat is best vroeg
Ingediend door Rybeara op Din, 18/12/2012 - 22:53.
Al even weer niet getraind, training staat voor morgen na mijn late shift gepland.
Trainingen wat verschoven omdat de shiften van mijn maat en mij slecht vallen (hij de nacht ik, late diensten).
Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest, alles was dik in orde (een opluchting toch wel, ik
had nog steeds niet zo'n goed gevoel bij die antibiotica).
We zijn na lang zoeken ook te weten gekomen, dat we een zoon zullen krijgen
Hij zat in kleermakerszit en het heeft wat moeite gekost om het te bepalen, maar na wat duwen is
het dan toch gelukt.
Ingediend door Rybeara op Woe, 19/12/2012 - 05:17.
@MT, ja wie weet wordt hij ooit nog een trainingspartner
Glenn VdB schreef:
Duwen ? Verklaar nader ? Je vrouw een stomp geven ?
Eerst echo op buik, zag je hem goed, maar kon je door de houding geen geslacht bepalen.
Dan echo inwending en dan kon je het nog niet goed zien, met wat op de buik te duwen, begon
hij wat meer te bewegen en zagen we het wel.
Tis ne slaapkop, kheb hem zien gapen en met een handje knijpen. Echt wel een speciaal gevoel.
als je die eerste echobeelden ziet is idd een speciaal gevoel. dan begint t besef wat meer door te komen.
mooi dat je weet dat t een zoon is, kan je wat gerichter naar namen zoeken.
Zydrunas is mischien een optie
Ingediend door Rybeara op Woe, 19/12/2012 - 15:08.
This Is True Power schreef:
Rybeara schreef:
We zijn na lang zoeken ook te weten gekomen, dat we een zoon zullen krijgen
Is dit wat je verwacht/gehoopt had? En je vrouw/vriendin ook?
Mooi dat alles in orde is
Voor mijn vriendin maakte het niet veel uit, als het maar gezond is.
Dat is voor mij ook prioritair natuurlijk, maar eerlijk, ik had wel graag een zoon gehad.
Ingediend door Rybeara op Don, 20/12/2012 - 15:31.
MT schreef:
Toch niet slecht, op 3u slaap...
Idd, training was netje.
Alleen vandaag de weerslag precies, voel me zo slap als een vot
Hopelijk is het tegen vanavond wat beter, dan staat LB op het menu.
Ingediend door Glenn VdB op Don, 20/12/2012 - 15:54.
ken het gevoel, ik moet het ook tegenwoordig met 3 a 4 uur stellen, maar ik begin er precies wat aan te wennen.
Wat ik dan doe, beetje me uw hoofd tegen de muur bonken, dan blijf je wakker.
En tijdens de training jezelf knijpen.
Ingediend door Rybeara op Don, 20/12/2012 - 20:27.
+1
Plus ik voel daar ook weinig van, maar het brengt mij in staat van zombie naar +- normaal.
Waar het bij andere mensen, zwaardere effecten heeft. Mijn maat reageert er veel feller op.
Bij een laat avond training drinkt hij geen redbull, of hij kan niet meer slapen. Ik val zelfs in slaap met red bull in de hand lol
Ik drink zo vaak koffie dat ik inmiddels immuun ben voor de werking van caffeine . Heb er eigenlijk nooit echt in geloofd.
niet geloven in de werking van caffeïne? Dus bij iedereen die wel effect voelt is het placebo ofzo?
Jij zal gewoon een hogere tolerantie hebben (opgebouwd).
Chronisch echt veel caffeïnegebruik is toch wel niet zo gezond denk ik (DENK ik, heb ff geen zin om er onderzoeken bij te halen). Hypertensie enzo dacht ik...
Ik vind dat je door ongecontroleerd caffeïnegebruik vooral de kans verliest om er gebruik van te maken wanneer dit echt nuttig zou zijn... Het is een goedkoop, veilig en legaal pepmiddel dat ook nog eens zeer sociaal aanvaard is. Voor mij een reden om er bewust mee om te gaan.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 21/12/2012 - 22:49.
Die liepen veel beter.
Bij de 100kg voelde het zwaar op de rug + technisch zat het niet snor.
Ik was precies een elastiekje lol. Viel zelfs bijna voorover bij de eerste rep.
120kg ook setje afgemaakt, maar meer ook niet. Het zat echt niet goed.
Na de kuitjes voelde die bar dan weer wat lichter en die squats gingen ook wat vlotter.
Fieldsie, volgens sommigen
Fieldsie, volgens sommigen is mijn DL relatief beter dan mijn bench press. Beachboydeadlift wel, met hook grip...
Dip mogelijkheid op je bench
Dip mogelijkheid op je bench
Ik dip in mijn kooi éh
Training van
Training van daarnet:
Bench:
15x lege bar
3x5 60kg
3x5 80kg
03x 100kg
01x 110kg
00x 120kg
00x 120kg
01x 100kg
10x 80kg
10x 60kg paused
Bij de eerste 120kg spotte mijn maat véél te snel, hij wist het zelf ook wel.
Poging omzeep, bij de tweede was het echt kansloos.
Nadien dacht ik nog wat te reppen met 100kg, maar die eerste rep voelde te zwaar aan om nog te reppen.
BOR, overhands:
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg lichte cheat
10x 120kg teveel cheat
10x 120kg onderhands, ook cheat
Curl:
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg
Standing db tricep ext:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Ook hier was het weer gene vette
120kg is mijn PR normaal op bench.
Kruip zo men bed in, en dat is best vroeg
Quote: Dip mogelijkheid op
jah , zit een fatgrip extensiedinges op, steviger als verwacht eerlijk gezegd
kan er vreemdgenoeg geen voorbeeld van vinden, zal wel een ouder model zijn..
ach ik zal binnenkort mn gym eens posten.
zoiets?
zoiets?
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-spider-bench-press/
Al even weer niet getraind,
Al even weer niet getraind, training staat voor morgen na mijn late shift gepland.
Trainingen wat verschoven omdat de shiften van mijn maat en mij slecht vallen (hij de nacht ik, late diensten).
Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest, alles was dik in orde (een opluchting toch wel, ik
had nog steeds niet zo'n goed gevoel bij die antibiotica).
We zijn na lang zoeken ook te weten gekomen, dat we een zoon zullen krijgen
Hij zat in kleermakerszit en het heeft wat moeite gekost om het te bepalen, maar na wat duwen is
het dan toch gelukt.
Nice! Marco jr. dus.
Nice! Marco jr. dus.
Duwen ? Verklaar nader ? Je
Duwen ? Verklaar nader ? Je vrouw een stomp geven ?
Quote: Duwen ? Verklaar nader ? Je
@MT, ja wie weet wordt hij ooit nog een trainingspartner
Eerst echo op buik, zag je hem goed, maar kon je door de houding geen geslacht bepalen.
Dan echo inwending en dan kon je het nog niet goed zien, met wat op de buik te duwen, begon
hij wat meer te bewegen en zagen we het wel.
Tis ne slaapkop, kheb hem zien gapen en met een handje knijpen. Echt wel een speciaal gevoel.
Quote: Al even weer niet getraind,
Is dit wat je verwacht/gehoopt had? En je vrouw/vriendin ook?
Mooi dat alles in orde is
als je die eerste
als je die eerste echobeelden ziet is idd een speciaal gevoel. dan begint t besef wat meer door te komen.
mooi dat je weet dat t een zoon is, kan je wat gerichter naar namen zoeken.
Zydrunas is mischien een optie
Quote: Quote: Al even weer niet getraind,
Voor mijn vriendin maakte het niet veel uit, als het maar gezond is.
Dat is voor mij ook prioritair natuurlijk, maar eerlijk, ik had wel graag een zoon gehad.
Training van zonet,
Training van zonet, verwachte niet te veel, had afgelopen nacht maar 3u geslapen.
Inc bench:
20x lege bar
05x 50kg
05x 60kg
05x 72.5kg
03x 80kg
07x 90kg VPR, nice
10x 50kg paused
Chins:
10x BW
10x BW+10kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
Dips:
20x BW
20x BW
20x BW
Laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Superset reverced grip curl met alternating db curl:
10x 30kg SS 08x 10kg
10x 30kg SS 08x 10kg
Toch niet slecht, op 3u
Toch niet slecht, op 3u slaap...
Quote: Toch niet slecht, op 3u
Idd, training was netje.
Alleen vandaag de weerslag precies, voel me zo slap als een vot
Hopelijk is het tegen vanavond wat beter, dan staat LB op het menu.
ken het gevoel, ik moet het
ken het gevoel, ik moet het ook tegenwoordig met 3 a 4 uur stellen, maar ik begin er precies wat aan te wennen.
Wat ik dan doe, beetje me uw hoofd tegen de muur bonken, dan blijf je wakker.
En tijdens de training jezelf knijpen.
Ik consumeer caffeïne, sups
Ik consumeer caffeïne sups en fake redbull light.
Quote: Ik consumeer caffeïne, sups
Ik drink zo vaak koffie dat ik inmiddels immuun ben voor de werking van caffeine
. Heb er eigenlijk nooit echt in geloofd.
Al bevatten de 'sups' die je gebruikt vast een vele malen hogere dosis dan er in koffie zit neem ik aan?
+1 Plus ik voel daar ook
+1
lol
Plus ik voel daar ook weinig van, maar het brengt mij in staat van zombie naar +- normaal.
Waar het bij andere mensen, zwaardere effecten heeft. Mijn maat reageert er veel feller op.
Bij een laat avond training drinkt hij geen redbull, of hij kan niet meer slapen. Ik val zelfs in slaap met red bull in de hand
Quote: Quote: Ik consumeer caffeïne, sups
niet geloven in de werking van caffeïne? Dus bij iedereen die wel effect voelt is het placebo ofzo?
Jij zal gewoon een hogere tolerantie hebben (opgebouwd).
Chronisch echt veel caffeïnegebruik is toch wel niet zo gezond denk ik (DENK ik, heb ff geen zin om er onderzoeken bij te halen). Hypertensie enzo dacht ik...
Ik vind dat je door
Ik vind dat je door ongecontroleerd caffeïnegebruik vooral de kans verliest om er gebruik van te maken wanneer dit echt nuttig zou zijn... Het is een goedkoop, veilig en legaal pepmiddel dat ook nog eens zeer sociaal aanvaard is. Voor mij een reden om er bewust mee om te gaan.
Gisteren avond dus nog
Gisteren avond dus nog LB:
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg voelde al zwaar op de rug
05x 120kg
reps gedaan, maar het was niet goed.
Calves raises:
15x 120kg
15x 120kg
15x 120kg
15x 120kg
Squat:
05x 120kg
05x 100kg
05x 80kg
05x 60kg paused.
Na calf raises dacht je 'ik
Na calf raises dacht je 'ik ga weer verder met squats'?
Die liepen veel beter. Bij
Die liepen veel beter.
Bij de 100kg voelde het zwaar op de rug + technisch zat het niet snor.
Ik was precies een elastiekje lol. Viel zelfs bijna voorover bij de eerste rep.
120kg ook setje afgemaakt, maar meer ook niet. Het zat echt niet goed.
Na de kuitjes voelde die bar dan weer wat lichter en die squats gingen ook wat vlotter.
Afgelopen weekend de nacht
Afgelopen weekend de nacht gehad, ik moest nog naar de kapper en wou ook trainen.
Daarom maar 4.5u geslapen, maar het was best een knaltraining.
Ik heb me voorgenomen, het trainen terug serieuzer op te nemen.
Was de laatste tijd niet echt goed bezig.
Moet verandering in komen.
UB:
Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 60kg
05x 67.5kg
05x 75kg
09x 82.5kg VPR +2reps met 2x tegen de pinnen te duwen, nice dus
10x 60kg
10x 60kg
BOR:
10x 60kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
05x 60kg
06x 65kg VPR +2reps
02x 70kg PR
Cable tricep pushdown met bend over laterals:
10x 15kg SS 10x 10kg
10x 15kg SS 10x 10kg
10x 15kg SS 10x 10kg
alles na elkaar, kapot.
Good train.
Quote: Afgelopen weekend de nacht
Nice
Goeie motivatie voor mij.
Ja we zitten wat op
Ja we zitten wat op hetzelfde niveau kwestie press.
Alleen weeg ik wel 30kg meer
Mooie vooruitgang!
Mooie vooruitgang!
Quote: Ja we zitten wat op
Dat zijn details!
Late night training, net
Late night training, net gedaan:
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+40kg
10x BW+40kg
10x BW+40kg
10x BW+40kg
10x BW+40kg Vermoedelijk een VPR
En wat een pomp
Pull ups:
10x BW
03x BW+10kg
03x BW+10kg
03x BW+10kg
liep niet geheel lekker
V-bar pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
Lateral raises:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Chinnen:
05x BW+20kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg
Press:
10x lege bar
10x 40kg
03x 60kg
was al te vermoeid om nog goed te presteren.
05x 40kg
05x 40kg
05x 40kg
05x 40kg
10-15sec rust tss laatste sets, schouders dood.
Inc flies:
12x 10kg
quit, its over 4 today