Building muscles, getting shredded ...

Ingediend door Rybeara op Woe, 10/02/2010 - 19:24.

Rybeara's blog.
Doel = massa + alle krachtwinst die daarbij komt is mooi meegenomen.

Sick gwn die dips: 5x10

Ingediend door Pro Curler op Zat, 29/12/2012 - 01:03.

Sick gwn die dips: 5x10 BW+40
Op naar GVt dips

echt nice die dips man

Ingediend door psycomantje op Zat, 29/12/2012 - 01:18.

echt nice die dips man sterk! Als ik zwaarder ga dan 20Kg en in vele gevallen zelfs al met 20Kg krijg ik echt heel veel last aan mijn sleutelbeenderen. Bij 15kg bv totaal geen last van vnaf 20 en hoger super veel

The king of pumpz is aan het

Ingediend door MT op Zat, 29/12/2012 - 01:29.

The king of pumpz is aan het terugkomen! Mr. Green

bazentraining

Ingediend door lars-v op Zat, 29/12/2012 - 13:02.

bazentraining Sticking out tongue

Thx gasten, GVT zou er niet

Ingediend door Rybeara op Zat, 29/12/2012 - 16:07.

Thx gasten,

GVT zou er niet ingezeten hebben,laatste rep was een dikke grinder.

Training van vandaag:

Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg VPR Mr. Green
00x 160kg

Spanning zetten zat super goed vandaag, 160kg toch nog eens geprobeerd, maar dat zat
er niet meer in. Gecontroleerd gezakt, tot op diepste punt en daar blijven hangen en
dan verder gecontroleerd gezakt tot op de spotterbars.

Kuiten:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg

DL:
10x 60kg
05x 100kg
05x 140kg
03x 160kg niet meer dan 3, omdat het anders vieze reps gingen worden, onderrug trok het niet verder.

Superset BB curl met EZ bar tricep extentions:
10x 40kg SS 10x 30kg
10x 40kg SS 10x 30kg
10x 40kg SS 10x 30kg

05x 60kg cheat curl, ging vrij makkelijk nog (was maar een testje).

Goed die squats!

Ingediend door MT op Zat, 29/12/2012 - 17:53.

Goed die squats!

mooie vpr Het lijkt hier

Ingediend door psycomantje op Zat, 29/12/2012 - 18:15.

mooie vpr Smiling Het lijkt hier terug helemaal goed te komen qua motivatie en dergelijke Smiling

Vanaf 2 januari gaan we de

Ingediend door Rybeara op Din, 01/01/2013 - 00:20.

Vanaf 2 januari gaan we de voeding weer eens gaan opschonen.
Dat is de laatste tijd vrij erg geweest, gisteren was ook nog een epic dagje aan food.

Ontbijt:
1banaan en een mango
125gr havermout met 3scoops whey
1multivit

Dan naar mijn ouders voor oud/nieuwjaar te wensen:
- Champagne, als hapje salamiworstjes en kaas (vrij veel)
- Meloen met parmaham
- Lamsvlees met knolselderpuree, tomaat met kaas, gestoofd witloof, boontjes met spek rond (2dikke porties)
- Speculaasijs met kiwi en crumble van speculaas

Nadien nachtshift op men werk:
8 koffiekoeken en een bak kwark Eat

Vandaag weer gaan eten bij de peter van mijn madam, morgen bij mijn schoonouders.
Zit momenteel ook op het werk. Daarnet na de hoofdschotel vertrokken.

Allé iedereen een goed jaar toegewenst en dat de PR's mogen vloeien.

Quote: Vanaf 2 januari gaan we de

Ingediend door This Is True Power op Din, 01/01/2013 - 11:25.
Rybeara schreef:
Allé iedereen een goed jaar toegewenst en dat de PR's mogen vloeien.

Ik wens je niets minder. Laughing out loud

8 koffiekoeken das ook niet

Ingediend door 515 op Din, 01/01/2013 - 12:06.

8 koffiekoeken das ook niet niks Sticking out tongue
Lekker hé? Eat

Voor jou en je gezin ook een fantastisch 2013 gewenst!

Quote: Vanaf 2 januari gaan we de

Ingediend door lars-v op Din, 01/01/2013 - 12:43.
Rybeara schreef:
Vanaf 2 januari gaan we de voeding weer eens gaan opschonen.

Allé iedereen een goed jaar toegewenst en dat de PR's mogen vloeien.

beide 'idem' Sticking out tongue

Eerste training in 2013,

Ingediend door Rybeara op Woe, 02/01/2013 - 22:36.

Eerste training in 2013, eerder een inkomertje.
Mijn maat had totaal geen zin.

Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
03x 70kg
03x 77,5kg
07x 87,5kg
10x 60kg
10x 60kg
10x 60kg

7 op 87.5kg was beter dan vorige keer toen in reps deed op dat gewicht (5stuks), maar 2weken terug
deed ik ook 7 met 90kg, dus was het niet zo geweldig Sticking out tongue

Cable rows:
10x 50kg
10x 50kg
10x 70kg
10x 70kg
10x 90kg
10x 90kg

Face pulls:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg

Laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg

Volgende ub training deze week, moet er maar wat meer geknald worden.
Dips, press en 1 of andere optrekken moeten er zeker inzitten.

Goeie start. Je maat is net

Ingediend door Pro Curler op Woe, 02/01/2013 - 22:50.

Goeie start. Je maat is net mijn broer, ook nooit zin om te trainen. Mr. Green

Ik heb altijd zin als ik met

Ingediend door Glenn VdB op Woe, 02/01/2013 - 23:14.

Ik heb altijd zin als ik met andere mense zou trainen, maar ben altijd forever alone Sad

mooie train rabarber

Jammer dat hij niet wat

Ingediend door MT op Don, 03/01/2013 - 13:08.

Jammer dat hij niet wat gemotiveerder is. Dat zou jou ook goed doen.

Ik push hem in training

Ingediend door Rybeara op Don, 03/01/2013 - 20:10.

Ik push hem in training véél meer dan dat hij mij pushed/oppept.
Los daarvan, het is wel leuker om met twee te trainen, dus ik klaag daar niet op.

Voeding zit ook weer wat beter, gisteren:

Ontbijt:
Multivit + vit D
2 appels
125gr havermout + 2scoops whey

Pre workout:
100gr bruine rijst
gevulde courgette in den oven
(+-350gr varkens/runds gehakt, halve courgette, kruiden, eitje, ui en look)
proventiciaalse saus
(tomatensaus, ui, paprika, champignonen, overschot courgette (wat ik eruit gehaald had om te vullen)

Post workout:
125gr 7granen ontbijt (wat te vergelijken met brinta, maar nog meer vezels)
2scoops whey
goeie scheut honing

Meal 4:
7 rijstwafels
pot kwark

Meal 5:
slaatje van spinazie, tonijn, zilveruitjes, augurken en mayo

Vandaag:

Meal1:
multivit
2bananen
125gr havermout, 2scoops whey

Pre workout:
200gr biefstuk
1 zeer grote bataat (in den oven, frietvorm)
sla, tomaat, komkommer en beetje mayo

Post workout: (strakjes, ga in een uurtje trainen)
40gr dextrose 2scoops whey

5eieren
5-6 sneetjes volkoren brood

Meal4:
bak kwark
x rijstwafels

Meal5:
tonijnsla zoals gisteren maar mayo vervang ik door noten.

LB: (paused) Box squats: 10x

Ingediend door Rybeara op Don, 03/01/2013 - 22:18.

LB:

(paused) Box squats:
10x lege bar
05x 50kg
05x 50kg
05x 70kg
05x 70kg
05x 90kg
05x 90kg
05x 110kg

Alles boven de 70kg, eigenlijk een PR.

ATG squat:
05x 90kg
05x 90kg
05x 90kg

kuiten:
20x 90kg
20x 130kg
20x 130kg
20x 130kg

Dat ziet er GOED en lekker

Ingediend door MT op Don, 03/01/2013 - 22:19.

Dat ziet er GOED en lekker uit!

Mooi box squat-trapje, en daarna netjes afgewerkt. Like your style. Cool

Training van deze namiddag,

Ingediend door Rybeara op Vrij, 04/01/2013 - 17:40.

Training van deze namiddag, na het ontbijt.
Energiepijl was niet zoals het zou moeten, had nog thans 7.5u geslapen.
Maat had al afgezegd wegens rugpijn.

Press:
10x lege bar
05x 40kg voelde al zwaar, dat beloofd Sticking out tongue
05x 50kg
05x 60kg
01x 70kg
13x 50kg vermoedelijk zal dat wel een VPR zijn.

Die VPR was gewoon een gezochte VPR, maar wel netjes Sticking out tongue
Bij die 70kg na de eerste rep, te lang zitten treuzelen om aan de tweede te starten.
Denk dat hij er sowieso niet had ingezeten.

Chinnen:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+30kg
05x BW+30kg
12x BW+30kg VPR

Inc bench:
10x lege bar
10x 50kg
10x 60kg
10x 70kg

Rope pull overs:
12x 15kg
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg

Tricep pushdowns:
15x 25kg
15x 25kg

Best ok voor hoe ik me voelde.

Quote: Dat ziet er GOED en lekker

Ingediend door Rybeara op Vrij, 04/01/2013 - 17:44.
MT schreef:
Dat ziet er GOED en lekker uit!

Mooi box squat-trapje, en daarna netjes afgewerkt. Like your style. Cool

Box squats begonnen met relatief wijde stand (voor mij dan toch), eerste set op 90kg was
al behoorlijk intens, tweede set stand weer wat smaller, peace of cake.
Daarom nog een set met 110kg smalle stand.

Moet wel zeggen dat mijn onderrug helemaal pumped was van die squats, iets wat
ik al lang niet meer gehad heb. Melkzuur in de onderrug is kut voor de rest van de training.

Toch weer 2 vpr'tjes voor

Ingediend door psycomantje op Vrij, 04/01/2013 - 17:44.

Toch weer 2 vpr'tjes voor een laag energie pijl Smiling

Quote: Toch weer 2 vpr'tjes voor

Ingediend door Rybeara op Vrij, 04/01/2013 - 17:51.
psycomantje schreef:
Toch weer 2 vpr'tjes voor een laag energie pijl :)

Iets wat ik ooit uit Gijs zijn blog heb gehaald Sticking out tongue
Buiten dat hij vééééél volume draait, altijd opzoek gaan naar PR's.
Op mindere dagen, pik je maar ergens een VPR op main oefeningen.

Ik hanteer het al langer, maar post niet altijd PR of VPR (moet er een gewoonte van maken).

Goede attitude. Ik probeer

Ingediend door MT op Zat, 05/01/2013 - 00:06.

Goede attitude. Ik probeer dat ook wel te doen, ook al schrijf ik alleen (V/R)PR bij de main lifts.

12*(BW+30kg) chins is sterk! Ik had onlangs 14*(BW+20kg) pull-up. Dan is jouw prestatie denk ik net iets sterker. Binnenkort ook eens voor gaan, denk ik. Sticking out tongue

kom ik dan af met mijn

Ingediend door lars-v op Zat, 05/01/2013 - 02:19.

kom ik dan af met mijn zielige 10x BW pullups Sad

Wie geen pull ups kan, moet

Ingediend door Pro Curler op Zat, 05/01/2013 - 02:26.

Wie geen pull ups kan, moet maar zwaar deadliften! (Vooral aan mijn eigen gericht Sticking out tongue)

Quote: Wie geen pull ups kan, moet

Ingediend door Glenn VdB op Zat, 05/01/2013 - 13:14.
Pro Strongman schreef:
Wie geen pull ups kan, moet maar zwaar deadliften! (Vooral aan mijn eigen gericht Sticking out tongue)

Sad Sad you hurt my feelings, ik kan geen pull ups en ik kan niet zwaar deadlifte

Quote: Quote: Wie geen pull ups kan, moet

Ingediend door 515 op Zat, 05/01/2013 - 14:38.
Glenn VdB schreef:
Pro Strongman schreef:
Wie geen pull ups kan, moet maar zwaar deadliften! (Vooral aan mijn eigen gericht Sticking out tongue)

Sad Sad you hurt my feelings, ik kan geen pull ups en ik kan niet zwaar deadlifte

En niet deftig eten. Sad

UB: Inc bench: 15x lege

Ingediend door Rybeara op Ma, 07/01/2013 - 22:44.

UB:

Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 75kg
03x 82.5kg
06x 92.5kg VPR netjes
10x 70kg

Chinnen: normaal iets anders, maarja MT bracht me in verleiding.
10x BW
4x8 BW +30kg
14x BW +30kg Dikke VPR
08x BW

MT, als die van jou met deadstop waren, moet ik passen.
Laatste set was deadstop en even laten doorhangen voor ik elke rep weer starte.
Mijn maat heeft ook meegedaan, hij deed er 12 in laatste set.

Dippen:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+30kg
12x BW+40kg

Superset Tricep pushdowns met bb curl:
12x 25kg SS 10x 40kg
12x 30kg SS 10x 40kg
12x 35kg SS 10x 40kg

Superset rock&rolls (Puzzled) met seated alternating hammer curls:
15x 10kg SS 10x 10kg
15x 10kg SS 10x 10kg

Die tricep oefening had ik eens in een filmpje van 515 gezien.
Pump verzekerd.

Quote: UB:Inc bench:15x lege

Ingediend door MT op Din, 08/01/2013 - 00:08.
Rybeara schreef:
Chinnen: normaal iets anders, maarja MT bracht me in verleiding.
10x BW
4x8 BW +30kg
14x BW +30kg Dikke VPR
08x BW

MT, als die van jou met deadstop waren, moet ik passen.
Laatste set was deadstop en even laten doorhangen voor ik elke rep weer starte.
Mijn maat heeft ook meegedaan, hij deed er 12 in laatste set.

Daamn! Dit is ownage. Laughing out loud
Ik deed geen dead-stops, op een paar reps na (als ik uit mijn ritme viel). En al helemaal geen dead-hang (zoals vroeger), sinds mijn rechterschouder geblesseerd is.
Echt sterk!

Je trainingspartner is dan toch ook beter geworden in pull-oefeningen?

De rest van de training is trouwens ook verre van verkeerd!

Knap werk!!En rock & rolls

Ingediend door 515 op Din, 08/01/2013 - 00:16.

Knap werk!!

En rock & rolls zijn inderdaad soms eens leuk. Laughing out loud

BOOM BOOM ROCK 'n ROLL, dit is de 3000ste post! I'm so fuarking flawsome! Powertraining