Ingediend door psycomantje op Zat, 29/12/2012 - 01:18.
echt nice die dips man sterk! Als ik zwaarder ga dan 20Kg en in vele gevallen zelfs al met 20Kg krijg ik echt heel veel last aan mijn sleutelbeenderen. Bij 15kg bv totaal geen last van vnaf 20 en hoger super veel
Ingediend door Rybeara op Zat, 29/12/2012 - 16:07.
Thx gasten,
GVT zou er niet ingezeten hebben,laatste rep was een dikke grinder.
Training van vandaag:
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg VPR
00x 160kg
Spanning zetten zat super goed vandaag, 160kg toch nog eens geprobeerd, maar dat zat
er niet meer in. Gecontroleerd gezakt, tot op diepste punt en daar blijven hangen en
dan verder gecontroleerd gezakt tot op de spotterbars.
Ingediend door Rybeara op Din, 01/01/2013 - 00:20.
Vanaf 2 januari gaan we de voeding weer eens gaan opschonen.
Dat is de laatste tijd vrij erg geweest, gisteren was ook nog een epic dagje aan food.
Ontbijt:
1banaan en een mango
125gr havermout met 3scoops whey
1multivit
Dan naar mijn ouders voor oud/nieuwjaar te wensen:
- Champagne, als hapje salamiworstjes en kaas (vrij veel)
- Meloen met parmaham
- Lamsvlees met knolselderpuree, tomaat met kaas, gestoofd witloof, boontjes met spek rond (2dikke porties)
- Speculaasijs met kiwi en crumble van speculaas
Nadien nachtshift op men werk:
8 koffiekoeken en een bak kwark
Vandaag weer gaan eten bij de peter van mijn madam, morgen bij mijn schoonouders.
Zit momenteel ook op het werk. Daarnet na de hoofdschotel vertrokken.
Allé iedereen een goed jaar toegewenst en dat de PR's mogen vloeien.
Ingediend door Rybeara op Woe, 02/01/2013 - 22:36.
Eerste training in 2013, eerder een inkomertje.
Mijn maat had totaal geen zin.
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
03x 70kg
03x 77,5kg
07x 87,5kg
10x 60kg
10x 60kg
10x 60kg
7 op 87.5kg was beter dan vorige keer toen in reps deed op dat gewicht (5stuks), maar 2weken terug
deed ik ook 7 met 90kg, dus was het niet zo geweldig
Ingediend door Rybeara op Don, 03/01/2013 - 20:10.
Ik push hem in training véél meer dan dat hij mij pushed/oppept.
Los daarvan, het is wel leuker om met twee te trainen, dus ik klaag daar niet op.
Voeding zit ook weer wat beter, gisteren:
Ontbijt:
Multivit + vit D
2 appels
125gr havermout + 2scoops whey
Pre workout:
100gr bruine rijst
gevulde courgette in den oven
(+-350gr varkens/runds gehakt, halve courgette, kruiden, eitje, ui en look)
proventiciaalse saus
(tomatensaus, ui, paprika, champignonen, overschot courgette (wat ik eruit gehaald had om te vullen)
Post workout:
125gr 7granen ontbijt (wat te vergelijken met brinta, maar nog meer vezels)
2scoops whey
goeie scheut honing
Meal 4:
7 rijstwafels
pot kwark
Meal 5:
slaatje van spinazie, tonijn, zilveruitjes, augurken en mayo
Ingediend door Rybeara op Vrij, 04/01/2013 - 17:40.
Training van deze namiddag, na het ontbijt.
Energiepijl was niet zoals het zou moeten, had nog thans 7.5u geslapen.
Maat had al afgezegd wegens rugpijn.
Press:
10x lege bar
05x 40kg voelde al zwaar, dat beloofd
05x 50kg
05x 60kg
01x 70kg
13x 50kg vermoedelijk zal dat wel een VPR zijn.
Die VPR was gewoon een gezochte VPR, maar wel netjes
Bij die 70kg na de eerste rep, te lang zitten treuzelen om aan de tweede te starten.
Denk dat hij er sowieso niet had ingezeten.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 04/01/2013 - 17:44.
MT schreef:
Dat ziet er GOED en lekker uit!
Mooi box squat-trapje, en daarna netjes afgewerkt. Like your style.
Box squats begonnen met relatief wijde stand (voor mij dan toch), eerste set op 90kg was
al behoorlijk intens, tweede set stand weer wat smaller, peace of cake.
Daarom nog een set met 110kg smalle stand.
Moet wel zeggen dat mijn onderrug helemaal pumped was van die squats, iets wat
ik al lang niet meer gehad heb. Melkzuur in de onderrug is kut voor de rest van de training.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 04/01/2013 - 17:51.
psycomantje schreef:
Toch weer 2 vpr'tjes voor een laag energie pijl :)
Iets wat ik ooit uit Gijs zijn blog heb gehaald
Buiten dat hij vééééél volume draait, altijd opzoek gaan naar PR's.
Op mindere dagen, pik je maar ergens een VPR op main oefeningen.
Ik hanteer het al langer, maar post niet altijd PR of VPR (moet er een gewoonte van maken).
Goede attitude. Ik probeer dat ook wel te doen, ook al schrijf ik alleen (V/R)PR bij de main lifts.
12*(BW+30kg) chins is sterk! Ik had onlangs 14*(BW+20kg) pull-up. Dan is jouw prestatie denk ik net iets sterker. Binnenkort ook eens voor gaan, denk ik.
Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 75kg
03x 82.5kg
06x 92.5kg VPR netjes
10x 70kg
Chinnen: normaal iets anders, maarja MT bracht me in verleiding.
10x BW
4x8 BW +30kg
14x BW +30kg Dikke VPR
08x BW
MT, als die van jou met deadstop waren, moet ik passen.
Laatste set was deadstop en even laten doorhangen voor ik elke rep weer starte.
Mijn maat heeft ook meegedaan, hij deed er 12 in laatste set.
Chinnen: normaal iets anders, maarja MT bracht me in verleiding.
10x BW
4x8 BW +30kg
14x BW +30kg Dikke VPR
08x BW
MT, als die van jou met deadstop waren, moet ik passen.
Laatste set was deadstop en even laten doorhangen voor ik elke rep weer starte.
Mijn maat heeft ook meegedaan, hij deed er 12 in laatste set.
Daamn! Dit is ownage.
Ik deed geen dead-stops, op een paar reps na (als ik uit mijn ritme viel). En al helemaal geen dead-hang (zoals vroeger), sinds mijn rechterschouder geblesseerd is.
Echt sterk!
Je trainingspartner is dan toch ook beter geworden in pull-oefeningen?
De rest van de training is trouwens ook verre van verkeerd!
Sick gwn die dips: 5x10
Sick gwn die dips: 5x10 BW+40
Op naar GVt dips
echt nice die dips man
echt nice die dips man sterk! Als ik zwaarder ga dan 20Kg en in vele gevallen zelfs al met 20Kg krijg ik echt heel veel last aan mijn sleutelbeenderen. Bij 15kg bv totaal geen last van vnaf 20 en hoger super veel
The king of pumpz is aan het
The king of pumpz is aan het terugkomen!
bazentraining
bazentraining
Thx gasten, GVT zou er niet
Thx gasten,
GVT zou er niet ingezeten hebben,laatste rep was een dikke grinder.
Training van vandaag:
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg VPR
00x 160kg
Spanning zetten zat super goed vandaag, 160kg toch nog eens geprobeerd, maar dat zat
er niet meer in. Gecontroleerd gezakt, tot op diepste punt en daar blijven hangen en
dan verder gecontroleerd gezakt tot op de spotterbars.
Kuiten:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
DL:
10x 60kg
05x 100kg
05x 140kg
03x 160kg niet meer dan 3, omdat het anders vieze reps gingen worden, onderrug trok het niet verder.
Superset BB curl met EZ bar tricep extentions:
10x 40kg SS 10x 30kg
10x 40kg SS 10x 30kg
10x 40kg SS 10x 30kg
05x 60kg cheat curl, ging vrij makkelijk nog (was maar een testje).
Goed die squats!
Goed die squats!
mooie vpr Het lijkt hier
mooie vpr
Het lijkt hier terug helemaal goed te komen qua motivatie en dergelijke 
Vanaf 2 januari gaan we de
Vanaf 2 januari gaan we de voeding weer eens gaan opschonen.
Dat is de laatste tijd vrij erg geweest, gisteren was ook nog een epic dagje aan food.
Ontbijt:
1banaan en een mango
125gr havermout met 3scoops whey
1multivit
Dan naar mijn ouders voor oud/nieuwjaar te wensen:
- Champagne, als hapje salamiworstjes en kaas (vrij veel)
- Meloen met parmaham
- Lamsvlees met knolselderpuree, tomaat met kaas, gestoofd witloof, boontjes met spek rond (2dikke porties)
- Speculaasijs met kiwi en crumble van speculaas
Nadien nachtshift op men werk:
8 koffiekoeken en een bak kwark
Vandaag weer gaan eten bij de peter van mijn madam, morgen bij mijn schoonouders.
Zit momenteel ook op het werk. Daarnet na de hoofdschotel vertrokken.
Allé iedereen een goed jaar toegewenst en dat de PR's mogen vloeien.
Quote: Vanaf 2 januari gaan we de
Ik wens je niets minder.
8 koffiekoeken das ook niet
8 koffiekoeken das ook niet niks
Lekker hé?
Voor jou en je gezin ook een fantastisch 2013 gewenst!
Quote: Vanaf 2 januari gaan we de
beide 'idem'
Eerste training in 2013,
Eerste training in 2013, eerder een inkomertje.
Mijn maat had totaal geen zin.
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
03x 70kg
03x 77,5kg
07x 87,5kg
10x 60kg
10x 60kg
10x 60kg
7 op 87.5kg was beter dan vorige keer toen in reps deed op dat gewicht (5stuks), maar 2weken terug
deed ik ook 7 met 90kg, dus was het niet zo geweldig
Cable rows:
10x 50kg
10x 50kg
10x 70kg
10x 70kg
10x 90kg
10x 90kg
Face pulls:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Volgende ub training deze week, moet er maar wat meer geknald worden.
Dips, press en 1 of andere optrekken moeten er zeker inzitten.
Goeie start. Je maat is net
Goeie start. Je maat is net mijn broer, ook nooit zin om te trainen.
Ik heb altijd zin als ik met
Ik heb altijd zin als ik met andere mense zou trainen, maar ben altijd forever alone
mooie train rabarber
Jammer dat hij niet wat
Jammer dat hij niet wat gemotiveerder is. Dat zou jou ook goed doen.
Ik push hem in training
Ik push hem in training véél meer dan dat hij mij pushed/oppept.
Los daarvan, het is wel leuker om met twee te trainen, dus ik klaag daar niet op.
Voeding zit ook weer wat beter, gisteren:
Ontbijt:
Multivit + vit D
2 appels
125gr havermout + 2scoops whey
Pre workout:
100gr bruine rijst
gevulde courgette in den oven
(+-350gr varkens/runds gehakt, halve courgette, kruiden, eitje, ui en look)
proventiciaalse saus
(tomatensaus, ui, paprika, champignonen, overschot courgette (wat ik eruit gehaald had om te vullen)
Post workout:
125gr 7granen ontbijt (wat te vergelijken met brinta, maar nog meer vezels)
2scoops whey
goeie scheut honing
Meal 4:
7 rijstwafels
pot kwark
Meal 5:
slaatje van spinazie, tonijn, zilveruitjes, augurken en mayo
Vandaag:
Meal1:
multivit
2bananen
125gr havermout, 2scoops whey
Pre workout:
200gr biefstuk
1 zeer grote bataat (in den oven, frietvorm)
sla, tomaat, komkommer en beetje mayo
Post workout: (strakjes, ga in een uurtje trainen)
40gr dextrose 2scoops whey
5eieren
5-6 sneetjes volkoren brood
Meal4:
bak kwark
x rijstwafels
Meal5:
tonijnsla zoals gisteren maar mayo vervang ik door noten.
LB: (paused) Box squats: 10x
LB:
(paused) Box squats:
10x lege bar
05x 50kg
05x 50kg
05x 70kg
05x 70kg
05x 90kg
05x 90kg
05x 110kg
Alles boven de 70kg, eigenlijk een PR.
ATG squat:
05x 90kg
05x 90kg
05x 90kg
kuiten:
20x 90kg
20x 130kg
20x 130kg
20x 130kg
Dat ziet er GOED en lekker
Dat ziet er GOED en lekker uit!
Mooi box squat-trapje, en daarna netjes afgewerkt. Like your style.
Training van deze namiddag,
Training van deze namiddag, na het ontbijt.
Energiepijl was niet zoals het zou moeten, had nog thans 7.5u geslapen.
Maat had al afgezegd wegens rugpijn.
Press:
10x lege bar
05x 40kg voelde al zwaar, dat beloofd
05x 50kg
05x 60kg
01x 70kg
13x 50kg vermoedelijk zal dat wel een VPR zijn.
Die VPR was gewoon een gezochte VPR, maar wel netjes
Bij die 70kg na de eerste rep, te lang zitten treuzelen om aan de tweede te starten.
Denk dat hij er sowieso niet had ingezeten.
Chinnen:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+30kg
05x BW+30kg
12x BW+30kg VPR
Inc bench:
10x lege bar
10x 50kg
10x 60kg
10x 70kg
Rope pull overs:
12x 15kg
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Tricep pushdowns:
15x 25kg
15x 25kg
Best ok voor hoe ik me voelde.
Quote: Dat ziet er GOED en lekker
Box squats begonnen met relatief wijde stand (voor mij dan toch), eerste set op 90kg was
al behoorlijk intens, tweede set stand weer wat smaller, peace of cake.
Daarom nog een set met 110kg smalle stand.
Moet wel zeggen dat mijn onderrug helemaal pumped was van die squats, iets wat
ik al lang niet meer gehad heb. Melkzuur in de onderrug is kut voor de rest van de training.
Toch weer 2 vpr'tjes voor
Toch weer 2 vpr'tjes voor een laag energie pijl
Quote: Toch weer 2 vpr'tjes voor
Iets wat ik ooit uit Gijs zijn blog heb gehaald
Buiten dat hij vééééél volume draait, altijd opzoek gaan naar PR's.
Op mindere dagen, pik je maar ergens een VPR op main oefeningen.
Ik hanteer het al langer, maar post niet altijd PR of VPR (moet er een gewoonte van maken).
Goede attitude. Ik probeer
Goede attitude. Ik probeer dat ook wel te doen, ook al schrijf ik alleen (V/R)PR bij de main lifts.
12*(BW+30kg) chins is sterk! Ik had onlangs 14*(BW+20kg) pull-up. Dan is jouw prestatie denk ik net iets sterker. Binnenkort ook eens voor gaan, denk ik.
kom ik dan af met mijn
kom ik dan af met mijn zielige 10x BW pullups
Wie geen pull ups kan, moet
Wie geen pull ups kan, moet maar zwaar deadliften! (Vooral aan mijn eigen gericht
)
Quote: Wie geen pull ups kan, moet
Quote: Quote: Wie geen pull ups kan, moet
En niet deftig eten.
UB: Inc bench: 15x lege
UB:
Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 75kg
03x 82.5kg
06x 92.5kg VPR netjes
10x 70kg
Chinnen: normaal iets anders, maarja MT bracht me in verleiding.
10x BW
4x8 BW +30kg
14x BW +30kg Dikke VPR
08x BW
MT, als die van jou met deadstop waren, moet ik passen.
Laatste set was deadstop en even laten doorhangen voor ik elke rep weer starte.
Mijn maat heeft ook meegedaan, hij deed er 12 in laatste set.
Dippen:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+30kg
12x BW+40kg
Superset Tricep pushdowns met bb curl:
12x 25kg SS 10x 40kg
12x 30kg SS 10x 40kg
12x 35kg SS 10x 40kg
Superset rock&rolls (
) met seated alternating hammer curls:
15x 10kg SS 10x 10kg
15x 10kg SS 10x 10kg
Die tricep oefening had ik eens in een filmpje van 515 gezien.
Pump verzekerd.
Quote: UB:Inc bench:15x lege
Daamn! Dit is ownage.
Ik deed geen dead-stops, op een paar reps na (als ik uit mijn ritme viel). En al helemaal geen dead-hang (zoals vroeger), sinds mijn rechterschouder geblesseerd is.
Echt sterk!
Je trainingspartner is dan toch ook beter geworden in pull-oefeningen?
De rest van de training is trouwens ook verre van verkeerd!
Knap werk!!En rock & rolls
Knap werk!!
En rock & rolls zijn inderdaad soms eens leuk.
BOOM BOOM ROCK 'n ROLL, dit is de 3000ste post! I'm so fuarking flawsome!