Building muscles, getting shredded ...

Ingediend door Rybeara op Woe, 10/02/2010 - 19:24.

Rybeara's blog.
Doel = massa + alle krachtwinst die daarbij komt is mooi meegenomen.

Quote: Quote: UB:Inc bench:15x lege

Ingediend door Rybeara op Din, 08/01/2013 - 03:42.
MT schreef:
Rybeara schreef:
Chinnen: normaal iets anders, maarja MT bracht me in verleiding.
10x BW
4x8 BW +30kg
14x BW +30kg Dikke VPR
08x BW

MT, als die van jou met deadstop waren, moet ik passen.
Laatste set was deadstop en even laten doorhangen voor ik elke rep weer starte.
Mijn maat heeft ook meegedaan, hij deed er 12 in laatste set.

Daamn! Dit is ownage. Laughing out loud
Ik deed geen dead-stops, op een paar reps na (als ik uit mijn ritme viel). En al helemaal geen dead-hang (zoals vroeger), sinds mijn rechterschouder geblesseerd is.
Echt sterk!

Je trainingspartner is dan toch ook beter geworden in pull-oefeningen?

De rest van de training is trouwens ook verre van verkeerd!

Optrekken gaat hem redelijk af, hij was er lang véél sterker in als mezelf.
Tja ik kon vroeger niet eens een rep met BW Sticking out tongue
Zo even uitrusten in een set door je te laten hangen, werkt voor mezelf contraproductief,
ik moet kunnen blijven door rammen in zo'n all out set.

Quote: Knap werk!!En rock & rolls

Ingediend door 515 op Din, 08/01/2013 - 11:51.
515 schreef:
BOOM BOOM ROCK 'n ROLL, dit is de 3000ste post! I'm so fuarking flawsome! Powertraining

Vuile meneer MT, blijf van mijn posts, ik had het zelf ook gezien maar vond het wat flauw om bij 3000 zo te spammen. Red face

Waarom trainde je zo niet toen je niet 1xBW kon? haha Sticking out tongue
https://www.facebook.com/video/video.php?v=109112509263880

LB:leg extentions:30x

Ingediend door Rybeara op Din, 08/01/2013 - 16:38.

LB:

leg extentions:
30x 20kg
30x 20kg

Vooral om mijn maat zijn knieën goed warm te krijgen.

Squat:
10x BW
10x lege bar
05x 60kg
05x 60kg
05x 80kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg

Kuiten:
09x10x 120kg
30x 120kg

Leg extentions:
20x 40kg
20x 40kg
20x 50kg
20x 50kg

DB RDL:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg

Ik heb amper tot geen massa wins op de benen gepakt het laatste jaar - jaar en half.
Niet dat ik dat erg vind. Vermoedelijk werkt high reps echt beter voor LB bij mij.
Prioriteit ligt voornamelijk op ub, dat liep toch altijd al wat achter.
Dit zou ook wel eens de reden kunnen zijn waarom mijn gewichtstoename zo traag gaat.

Mooi wat volume gemaakt.

Ingediend door This Is True Power op Din, 08/01/2013 - 17:35.

Mooi wat volume gemaakt.

nette training. Veel BB'ers

Ingediend door lars-v op Din, 08/01/2013 - 19:35.

nette training.
Veel BB'ers zijn van mening dat squats/benen 10+ reps moeten zijn
Ga zelf nu ook proberen wat hoger in de reps te gaan

Of als meer frequentie een

Ingediend door DN op Din, 08/01/2013 - 20:36.

Of als meer frequentie een optie is, de best ontwikkelde benen (bodybuilders buiten beschouwing gelaten) zie je bij sprinters en weightlifters, en die trainen elke dag. Elke training (ook al is het UB of zo) toch beginnen met een paar setjes squat?

Zo zou ik het doen, al was het maar om hoge reps bij squat te vermijden Sticking out tongue

(Geen onderwerp)

Ingediend door 515 op Din, 08/01/2013 - 21:15.

Maar dat zijn uitzonderingen

Ingediend door DN op Din, 08/01/2013 - 21:23.

Maar dat zijn uitzonderingen hé Smiling Hoewel coureurs doorgaans wel goeie kuiten hebben.

De kerel in de foto heeft toch ook geen mager bovenlichaam, dus hij zal ook wel wat aan krachttraining doen. Lijkt me eerder daarvan te komen.

Quote: Maar dat zijn uitzonderingen

Ingediend door 515 op Din, 08/01/2013 - 21:26.
Dreadnought schreef:
Maar dat zijn uitzonderingen hé Smiling Hoewel coureurs doorgaans wel goeie kuiten hebben.

De kerel in de foto heeft toch ook geen mager bovenlichaam, dus hij zal ook wel wat aan krachttraining doen. Lijkt me eerder daarvan te komen.

Ja hij is hier ook al eens gepost geweest, ik denk dat het een Duitser is, en hij squat ook goed.
+Goeie genen (of een "afwijking").

Genen?? Volgens mij is

Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 21:43.

Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??

Quote: Genen?? Volgens mij is

Ingediend door wauter op Din, 08/01/2013 - 21:49.
Pro Strongman schreef:
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??

Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?

Quote: Quote: Genen?? Volgens mij is

Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 22:00.
wauter schreef:
Pro Strongman schreef:
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??

Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?

Alsof dat zo betrouwbaar is in dat wielrennerswereldje. Ze worden zogezegd ook allemaal streng getest en toch vallen ze elk jaar door de mand. En ok, ze mogen wel testen, maar er bestaan genoeg manieren om het eruit te krijgen voor de tests. Ik ben niet tegen epo, maar ze moeten er niet hypocriet rond doen, laat het gwn legaal worden, ieder moet weten wat hij doet.

Quote: Quote: Quote: Genen?? Volgens mij is

Ingediend door 515 op Din, 08/01/2013 - 22:03.
Pro Strongman schreef:
wauter schreef:
Pro Strongman schreef:
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??

Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?

Alsof dat zo betrouwbaar is in dat wielrennerswereldje. Ze worden zogezegd ook allemaal streng getest en toch vallen ze elk jaar door de mand. En ok, ze mogen wel testen, maar er bestaan genoeg manieren om het eruit te krijgen voor de tests. Ik ben niet tegen epo, maar ze moeten er niet hypocriet rond doen, laat het gwn legaal worden, ieder moet weten wat hij doet.

Ja, dat zou nog meer spektakel geven! Dan gaan er nog meer doden vallen tijden "de Tour" ed. Spannend wie neemt er als eerste teveel?

Bij bodybuilding is het toch

Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 22:09.

Bij bodybuilding is het toch ook een publiek geheim?

Quote: Bij bodybuilding is het toch

Ingediend door 515 op Din, 08/01/2013 - 22:23.

Laten we hier verder gaan. Eye-wink

Quote: Quote: Quote: Genen?? Volgens mij is

Ingediend door wauter op Din, 08/01/2013 - 22:31.
Pro Strongman schreef:
wauter schreef:
Pro Strongman schreef:
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??

Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?

Alsof dat zo betrouwbaar is in dat wielrennerswereldje. Ze worden zogezegd ook allemaal streng getest en toch vallen ze elk jaar door de mand. En ok, ze mogen wel testen, maar er bestaan genoeg manieren om het eruit te krijgen voor de tests. Ik ben niet tegen epo, maar ze moeten er niet hypocriet rond doen, laat het gwn legaal worden, ieder moet weten wat hij doet.

En het is helemaal niet hypocriet dat jij iemand van doping beschuldigd die je tot 10 min geleden niet eens kende?

Tijd zal uitwijzen of hij gedopeerd is of niet maar die beengroei verklaren door doping terwijl die gast nog nooit gepakt is lijkt me qua analytische detectiemethode verdomd sterk.

Ik kende die gast wel. Hoezo

Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 23:18.

Ik kende die gast wel. Hoezo ben ik hypocriet?? Weet je wel wat hypocriet betekent. Dat is je anders voordoen dan je bent. En naar mijn weten doe ik dat niet. Volgens mij ben jij gwn naif of niet nuchter om echt te geloven dat zo een quads naturel zijn. Dat is gelijk zeggen dat jay cutler ook natty is. En nogmaals ik heb niks tegen epo/roids, ik maakte gwn de opmerking dat zoiets niet naturel kan. Ben jij op je kut getrapt omdat ik dat zeg en val jij mij aan door te zeggen dat ik hypocriet ben. -__-

Quote: Ik kende die gast wel. Hoezo

Ingediend door wauter op Din, 08/01/2013 - 23:22.
Pro Strongman schreef:
Ik kende die gast wel. Hoezo ben ik hypocriet?? Weet je wel wat hypocriet betekent. Dat is je anders voordoen dan je bent. En naar mijn weten doe ik dat niet. Volgens mij ben jij gwn naif of niet nuchter om echt te geloven dat zo een quads naturel zijn. Dat is gelijk zeggen dat jay cutler ook natty is. En nogmaals ik heb niks tegen epo/roids, ik maakte gwn de opmerking dat zoiets niet naturel kan. Ben jij op je kut getrapt omdat ik dat zeg en val jij mij aan door te zeggen dat ik hypocriet ben. -__-

Ga jij eens rap je mond spoelen met zeep jongen.

Ook vol gedopeerd omdat de doorsnee stier zo niet is?

Ja kijk ik kan het echt niet

Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 23:25.

Ja kijk ik kan het echt niet waarderen dat jij mij hypocriet noemde, terwijl ik naar mijn weten begot niet zou wete hoe of op welke manier ik hypocriet ben. Misschien was ik te grof.

Ik post iets over dat mijn

Ingediend door Rybeara op Woe, 09/01/2013 - 12:57.

Ik post iets over dat mijn lb niet echt prioritair ligt momenteel, zie véél reactie en gaat het
hier allemaal over aas Shocked

Vandaag UB: Ik had de vroege

Ingediend door Rybeara op Don, 10/01/2013 - 17:15.

Vandaag UB:

Ik had de vroege shift, slaap dan meestal slecht, was vandaag al wakker en opgestaan om 03u Sticking out tongue

Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 60kg
05x 70kg
05x 77,5kg
09x 85kg

Wendler is normaal voor volgende week, maar ik had zin om nog eens een sessie te doen.
Was al blij dat ik 5reps op werkgewicht ging halen, maar het zijn er 9geworden, 1tje meer
dan laatst toen ik 85kg deed.

Inc flies:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg

One arm cable rows:
10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 35kg
10x 40kg zeer pittig

Pull ups: tot uithangen
05x BW
05x BW
05x BW
04x BW

Lats waren nog vrij gaar. Laatste set was met rest pauze voor de 5de rep, maar die lukte zelfs niet meer.

Seated press:
10x lege bar
10x 40kg
10x 50kg
10x 60kg
04x 70kg + 06x 50kg

Dikke fail training vandaag,

Ingediend door Rybeara op Vrij, 11/01/2013 - 16:20.

Dikke fail training vandaag, eigenlijk de moeite niet om te posten.

DL:
05x 60kg
05x 60kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 100kg

60kg voelde al niet al te best, 100kg helemaal niet.
Mijn onderrug trok het helemaal niet, pijnlijk + verzuring.
Toch maar wat volume proberen te maken en eerste 2-3 reps op explosiviteit.
Naar einde sets telkens wat op de tanden bijten.

Crunches:
10sets van 20reps

Dit ontlaste mijn onderrug echt goed, en abs mogen altijd we wat extra hebben.

Shrugs:
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg

Sinds die boxsquats heb ik terug makkelijk last van mijn onderrug.
Mijn onderrug toch proberen wat meer te fixeren.
Volgende week mss eens GVT met 100kg proberen.

Wellicht een training die

Ingediend door This Is True Power op Vrij, 11/01/2013 - 19:46.

Wellicht een training die onder je niveau zit maar toch vind ik dat je nice shrugs hebt gedaan.

Ik kan me goed voorstellen dat de training niet goed ging. Anyway, het zal wel weer beter gaan. Iedereen heeft zo z'n slechte dagen.

Shrugs waren héél easy,

Ingediend door Rybeara op Vrij, 11/01/2013 - 20:18.

Shrugs waren héél easy, maar wou niet zwaarder gaan voor die onderrug.
Heb de contractie wat aangehouden om het toch iets zwaarder te maken voor de traps.

UB: Inc bench: 15x lege bar

Ingediend door Rybeara op Ma, 14/01/2013 - 17:20.

UB:

Inc bench:
15x lege bar (damn die bar is koud Sticking out tongue)
05x 50kg
05x 60kg
03x 72.5kg
03x 80kg
07x 90kg
10x 70kg

Tevreden en niet tevreden, hier.
Ik heb een maand geleden ook 7reps gehaald met 90kg, maar had wel de indruk dat
dit veel mooiere reps waren, controle was beter. Lijkt me logisch aangezien ik
nu vaak incline bench en zo goed al niet flat bench.

Idee is om mijn incline op het niveau van flat te krijgen en dan nog eens bekijken
wat ik uit de andere lift krijg. Verschillende redenen, mijn upperpecs hebben echt
een pak meer massa nodig, dus prioriteit ligt daar. Ten tweede was ik niet echt goed
aan het vorderen bij bench, dit is een andere aanpak, is kijken of hier goede carry over is.

BOR:
10x 70kg
10x 90kg
10x 110kg
10x 130kg VPR
20x 90kg

Voelde goed.

Dips:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+40kg
05x BW+60kg
20x BW
20x BW

Chins:
na het setje 60kg dips:
01x BW+60kg PR Sticking out tongue

10x BW
10x BW
10x BW

Kon het niet laten, wou het eens testen, rug was toch goed warm van de BOR's.

Decent train.

Strong dips & chin! Niet

Ingediend door MT op Ma, 14/01/2013 - 17:33.

Strong dips & chin! Niet meer zó ver verwijderd van 2xBW chins. Dus als je wil, zou je langzaam kunnen beginnen werken aan 1-arm chins... Eye-wink

Wel een cool idee van je incline bench op niveau van je flat bench te krijgen, maar ik betwijfel of het volledig laten vallen van je flat bench een goed idee is. Je kan die evengoed af en toe er tussendoor gooien. Bovendien kan die variatie ervoor zorgen dat progressie je incline bench ook weer gestimuleerd wordt...

Zulke bor. Doe ik niet na.

Ingediend door Glenn VdB op Ma, 14/01/2013 - 19:24.

Zulke bor. Doe ik niet na.

Ik ook niet. Sterke Bent

Ingediend door Pro Curler op Ma, 14/01/2013 - 19:36.

Ik ook niet. Sterke Bent Over Row.

dips loop ik 10kg achter,

Ingediend door lars-v op Ma, 14/01/2013 - 19:38.

dips loop ik 10kg achter, pullups 40kg Sticking out tongue