Ingediend door Rybeara op Din, 08/01/2013 - 03:42.
MT schreef:
Rybeara schreef:
Chinnen: normaal iets anders, maarja MT bracht me in verleiding.
10x BW
4x8 BW +30kg
14x BW +30kg Dikke VPR
08x BW
MT, als die van jou met deadstop waren, moet ik passen.
Laatste set was deadstop en even laten doorhangen voor ik elke rep weer starte.
Mijn maat heeft ook meegedaan, hij deed er 12 in laatste set.
Daamn! Dit is ownage.
Ik deed geen dead-stops, op een paar reps na (als ik uit mijn ritme viel). En al helemaal geen dead-hang (zoals vroeger), sinds mijn rechterschouder geblesseerd is.
Echt sterk!
Je trainingspartner is dan toch ook beter geworden in pull-oefeningen?
De rest van de training is trouwens ook verre van verkeerd!
Optrekken gaat hem redelijk af, hij was er lang véél sterker in als mezelf.
Tja ik kon vroeger niet eens een rep met BW
Zo even uitrusten in een set door je te laten hangen, werkt voor mezelf contraproductief,
ik moet kunnen blijven door rammen in zo'n all out set.
Leg extentions:
20x 40kg
20x 40kg
20x 50kg
20x 50kg
DB RDL:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Ik heb amper tot geen massa wins op de benen gepakt het laatste jaar - jaar en half.
Niet dat ik dat erg vind. Vermoedelijk werkt high reps echt beter voor LB bij mij.
Prioriteit ligt voornamelijk op ub, dat liep toch altijd al wat achter.
Dit zou ook wel eens de reden kunnen zijn waarom mijn gewichtstoename zo traag gaat.
Of als meer frequentie een optie is, de best ontwikkelde benen (bodybuilders buiten beschouwing gelaten) zie je bij sprinters en weightlifters, en die trainen elke dag. Elke training (ook al is het UB of zo) toch beginnen met een paar setjes squat?
Zo zou ik het doen, al was het maar om hoge reps bij squat te vermijden
Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 22:00.
wauter schreef:
Pro Strongman schreef:
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??
Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?
Alsof dat zo betrouwbaar is in dat wielrennerswereldje. Ze worden zogezegd ook allemaal streng getest en toch vallen ze elk jaar door de mand. En ok, ze mogen wel testen, maar er bestaan genoeg manieren om het eruit te krijgen voor de tests. Ik ben niet tegen epo, maar ze moeten er niet hypocriet rond doen, laat het gwn legaal worden, ieder moet weten wat hij doet.
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??
Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?
Alsof dat zo betrouwbaar is in dat wielrennerswereldje. Ze worden zogezegd ook allemaal streng getest en toch vallen ze elk jaar door de mand. En ok, ze mogen wel testen, maar er bestaan genoeg manieren om het eruit te krijgen voor de tests. Ik ben niet tegen epo, maar ze moeten er niet hypocriet rond doen, laat het gwn legaal worden, ieder moet weten wat hij doet.
Ja, dat zou nog meer spektakel geven! Dan gaan er nog meer doden vallen tijden "de Tour" ed. Spannend wie neemt er als eerste teveel?
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??
Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?
Alsof dat zo betrouwbaar is in dat wielrennerswereldje. Ze worden zogezegd ook allemaal streng getest en toch vallen ze elk jaar door de mand. En ok, ze mogen wel testen, maar er bestaan genoeg manieren om het eruit te krijgen voor de tests. Ik ben niet tegen epo, maar ze moeten er niet hypocriet rond doen, laat het gwn legaal worden, ieder moet weten wat hij doet.
En het is helemaal niet hypocriet dat jij iemand van doping beschuldigd die je tot 10 min geleden niet eens kende?
Tijd zal uitwijzen of hij gedopeerd is of niet maar die beengroei verklaren door doping terwijl die gast nog nooit gepakt is lijkt me qua analytische detectiemethode verdomd sterk.
Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 23:18.
Ik kende die gast wel. Hoezo ben ik hypocriet?? Weet je wel wat hypocriet betekent. Dat is je anders voordoen dan je bent. En naar mijn weten doe ik dat niet. Volgens mij ben jij gwn naif of niet nuchter om echt te geloven dat zo een quads naturel zijn. Dat is gelijk zeggen dat jay cutler ook natty is. En nogmaals ik heb niks tegen epo/roids, ik maakte gwn de opmerking dat zoiets niet naturel kan. Ben jij op je kut getrapt omdat ik dat zeg en val jij mij aan door te zeggen dat ik hypocriet ben. -__-
Ik kende die gast wel. Hoezo ben ik hypocriet?? Weet je wel wat hypocriet betekent. Dat is je anders voordoen dan je bent. En naar mijn weten doe ik dat niet. Volgens mij ben jij gwn naif of niet nuchter om echt te geloven dat zo een quads naturel zijn. Dat is gelijk zeggen dat jay cutler ook natty is. En nogmaals ik heb niks tegen epo/roids, ik maakte gwn de opmerking dat zoiets niet naturel kan. Ben jij op je kut getrapt omdat ik dat zeg en val jij mij aan door te zeggen dat ik hypocriet ben. -__-
Ga jij eens rap je mond spoelen met zeep jongen.
Ook vol gedopeerd omdat de doorsnee stier zo niet is?
Ingediend door Pro Curler op Din, 08/01/2013 - 23:25.
Ja kijk ik kan het echt niet waarderen dat jij mij hypocriet noemde, terwijl ik naar mijn weten begot niet zou wete hoe of op welke manier ik hypocriet ben. Misschien was ik te grof.
Ingediend door Rybeara op Don, 10/01/2013 - 17:15.
Vandaag UB:
Ik had de vroege shift, slaap dan meestal slecht, was vandaag al wakker en opgestaan om 03u
Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 60kg
05x 70kg
05x 77,5kg
09x 85kg
Wendler is normaal voor volgende week, maar ik had zin om nog eens een sessie te doen.
Was al blij dat ik 5reps op werkgewicht ging halen, maar het zijn er 9geworden, 1tje meer
dan laatst toen ik 85kg deed.
Inc flies:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
One arm cable rows:
10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 35kg
10x 40kg zeer pittig
60kg voelde al niet al te best, 100kg helemaal niet.
Mijn onderrug trok het helemaal niet, pijnlijk + verzuring.
Toch maar wat volume proberen te maken en eerste 2-3 reps op explosiviteit.
Naar einde sets telkens wat op de tanden bijten.
Crunches:
10sets van 20reps
Dit ontlaste mijn onderrug echt goed, en abs mogen altijd we wat extra hebben.
Shrugs:
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Sinds die boxsquats heb ik terug makkelijk last van mijn onderrug.
Mijn onderrug toch proberen wat meer te fixeren.
Volgende week mss eens GVT met 100kg proberen.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 11/01/2013 - 20:18.
Shrugs waren héél easy, maar wou niet zwaarder gaan voor die onderrug.
Heb de contractie wat aangehouden om het toch iets zwaarder te maken voor de traps.
Inc bench:
15x lege bar (damn die bar is koud )
05x 50kg
05x 60kg
03x 72.5kg
03x 80kg
07x 90kg
10x 70kg
Tevreden en niet tevreden, hier.
Ik heb een maand geleden ook 7reps gehaald met 90kg, maar had wel de indruk dat
dit veel mooiere reps waren, controle was beter. Lijkt me logisch aangezien ik
nu vaak incline bench en zo goed al niet flat bench.
Idee is om mijn incline op het niveau van flat te krijgen en dan nog eens bekijken
wat ik uit de andere lift krijg. Verschillende redenen, mijn upperpecs hebben echt
een pak meer massa nodig, dus prioriteit ligt daar. Ten tweede was ik niet echt goed
aan het vorderen bij bench, dit is een andere aanpak, is kijken of hier goede carry over is.
Strong dips & chin! Niet meer zó ver verwijderd van 2xBW chins. Dus als je wil, zou je langzaam kunnen beginnen werken aan 1-arm chins...
Wel een cool idee van je incline bench op niveau van je flat bench te krijgen, maar ik betwijfel of het volledig laten vallen van je flat bench een goed idee is. Je kan die evengoed af en toe er tussendoor gooien. Bovendien kan die variatie ervoor zorgen dat progressie je incline bench ook weer gestimuleerd wordt...
Quote: Quote: UB:Inc bench:15x lege
Optrekken gaat hem redelijk af, hij was er lang véél sterker in als mezelf.
Tja ik kon vroeger niet eens een rep met BW
Zo even uitrusten in een set door je te laten hangen, werkt voor mezelf contraproductief,
ik moet kunnen blijven door rammen in zo'n all out set.
Quote: Knap werk!!En rock & rolls
Vuile meneer MT, blijf van mijn posts, ik had het zelf ook gezien maar vond het wat flauw om bij 3000 zo te spammen.
Waarom trainde je zo niet toen je niet 1xBW kon? haha
https://www.facebook.com/video/video.php?v=109112509263880
LB:leg extentions:30x
LB:
leg extentions:
30x 20kg
30x 20kg
Vooral om mijn maat zijn knieën goed warm te krijgen.
Squat:
10x BW
10x lege bar
05x 60kg
05x 60kg
05x 80kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
Kuiten:
09x10x 120kg
30x 120kg
Leg extentions:
20x 40kg
20x 40kg
20x 50kg
20x 50kg
DB RDL:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Ik heb amper tot geen massa wins op de benen gepakt het laatste jaar - jaar en half.
Niet dat ik dat erg vind. Vermoedelijk werkt high reps echt beter voor LB bij mij.
Prioriteit ligt voornamelijk op ub, dat liep toch altijd al wat achter.
Dit zou ook wel eens de reden kunnen zijn waarom mijn gewichtstoename zo traag gaat.
Mooi wat volume gemaakt.
Mooi wat volume gemaakt.
nette training. Veel BB'ers
nette training.
Veel BB'ers zijn van mening dat squats/benen 10+ reps moeten zijn
Ga zelf nu ook proberen wat hoger in de reps te gaan
Of als meer frequentie een
Of als meer frequentie een optie is, de best ontwikkelde benen (bodybuilders buiten beschouwing gelaten) zie je bij sprinters en weightlifters, en die trainen elke dag. Elke training (ook al is het UB of zo) toch beginnen met een paar setjes squat?
Zo zou ik het doen, al was het maar om hoge reps bij squat te vermijden
(Geen onderwerp)
Maar dat zijn uitzonderingen
Maar dat zijn uitzonderingen hé
Hoewel coureurs doorgaans wel goeie kuiten hebben.
De kerel in de foto heeft toch ook geen mager bovenlichaam, dus hij zal ook wel wat aan krachttraining doen. Lijkt me eerder daarvan te komen.
Quote: Maar dat zijn uitzonderingen
Ja hij is hier ook al eens gepost geweest, ik denk dat het een Duitser is, en hij squat ook goed.
+Goeie genen (of een "afwijking").
Genen?? Volgens mij is
Genen?? Volgens mij is zoiets naturel niet haalbaar??
Quote: Genen?? Volgens mij is
Denk je nu echt dat ze zo'n nog niet getest hebben op alles wat er bestaat?
http://www.nydailynews.com/sp
http://www.nydailynews.com/sports/olympics-2012/thigh-limit-olympic-athletes-robert-forstemann-andre-griepel-compete-quad-off-article-1.1125235
Quote: Quote: Genen?? Volgens mij is
Alsof dat zo betrouwbaar is in dat wielrennerswereldje. Ze worden zogezegd ook allemaal streng getest en toch vallen ze elk jaar door de mand. En ok, ze mogen wel testen, maar er bestaan genoeg manieren om het eruit te krijgen voor de tests. Ik ben niet tegen epo, maar ze moeten er niet hypocriet rond doen, laat het gwn legaal worden, ieder moet weten wat hij doet.
Quote: Quote: Quote: Genen?? Volgens mij is
Ja, dat zou nog meer spektakel geven! Dan gaan er nog meer doden vallen tijden "de Tour" ed. Spannend wie neemt er als eerste teveel?
Bij bodybuilding is het toch
Bij bodybuilding is het toch ook een publiek geheim?
Quote: Bij bodybuilding is het toch
Laten we hier verder gaan.
Quote: Quote: Quote: Genen?? Volgens mij is
En het is helemaal niet hypocriet dat jij iemand van doping beschuldigd die je tot 10 min geleden niet eens kende?
Tijd zal uitwijzen of hij gedopeerd is of niet maar die beengroei verklaren door doping terwijl die gast nog nooit gepakt is lijkt me qua analytische detectiemethode verdomd sterk.
Ik kende die gast wel. Hoezo
Ik kende die gast wel. Hoezo ben ik hypocriet?? Weet je wel wat hypocriet betekent. Dat is je anders voordoen dan je bent. En naar mijn weten doe ik dat niet. Volgens mij ben jij gwn naif of niet nuchter om echt te geloven dat zo een quads naturel zijn. Dat is gelijk zeggen dat jay cutler ook natty is. En nogmaals ik heb niks tegen epo/roids, ik maakte gwn de opmerking dat zoiets niet naturel kan. Ben jij op je kut getrapt omdat ik dat zeg en val jij mij aan door te zeggen dat ik hypocriet ben. -__-
Quote: Ik kende die gast wel. Hoezo
Ga jij eens rap je mond spoelen met zeep jongen.
Ook vol gedopeerd omdat de doorsnee stier zo niet is?
Ja kijk ik kan het echt niet
Ja kijk ik kan het echt niet waarderen dat jij mij hypocriet noemde, terwijl ik naar mijn weten begot niet zou wete hoe of op welke manier ik hypocriet ben. Misschien was ik te grof.
Ik post iets over dat mijn
Ik post iets over dat mijn lb niet echt prioritair ligt momenteel, zie véél reactie en gaat het
hier allemaal over aas
Vandaag UB: Ik had de vroege
Vandaag UB:
Ik had de vroege shift, slaap dan meestal slecht, was vandaag al wakker en opgestaan om 03u
Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 60kg
05x 70kg
05x 77,5kg
09x 85kg
Wendler is normaal voor volgende week, maar ik had zin om nog eens een sessie te doen.
Was al blij dat ik 5reps op werkgewicht ging halen, maar het zijn er 9geworden, 1tje meer
dan laatst toen ik 85kg deed.
Inc flies:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
One arm cable rows:
10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 35kg
10x 40kg zeer pittig
Pull ups: tot uithangen
05x BW
05x BW
05x BW
04x BW
Lats waren nog vrij gaar. Laatste set was met rest pauze voor de 5de rep, maar die lukte zelfs niet meer.
Seated press:
10x lege bar
10x 40kg
10x 50kg
10x 60kg
04x 70kg + 06x 50kg
Dikke fail training vandaag,
Dikke fail training vandaag, eigenlijk de moeite niet om te posten.
DL:
05x 60kg
05x 60kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 100kg
05x 100kg
60kg voelde al niet al te best, 100kg helemaal niet.
Mijn onderrug trok het helemaal niet, pijnlijk + verzuring.
Toch maar wat volume proberen te maken en eerste 2-3 reps op explosiviteit.
Naar einde sets telkens wat op de tanden bijten.
Crunches:
10sets van 20reps
Dit ontlaste mijn onderrug echt goed, en abs mogen altijd we wat extra hebben.
Shrugs:
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Sinds die boxsquats heb ik terug makkelijk last van mijn onderrug.
Mijn onderrug toch proberen wat meer te fixeren.
Volgende week mss eens GVT met 100kg proberen.
Wellicht een training die
Wellicht een training die onder je niveau zit maar toch vind ik dat je nice shrugs hebt gedaan.
Ik kan me goed voorstellen dat de training niet goed ging. Anyway, het zal wel weer beter gaan. Iedereen heeft zo z'n slechte dagen.
Shrugs waren héél easy,
Shrugs waren héél easy, maar wou niet zwaarder gaan voor die onderrug.
Heb de contractie wat aangehouden om het toch iets zwaarder te maken voor de traps.
UB: Inc bench: 15x lege bar
UB:
Inc bench:
)
15x lege bar (damn die bar is koud
05x 50kg
05x 60kg
03x 72.5kg
03x 80kg
07x 90kg
10x 70kg
Tevreden en niet tevreden, hier.
Ik heb een maand geleden ook 7reps gehaald met 90kg, maar had wel de indruk dat
dit veel mooiere reps waren, controle was beter. Lijkt me logisch aangezien ik
nu vaak incline bench en zo goed al niet flat bench.
Idee is om mijn incline op het niveau van flat te krijgen en dan nog eens bekijken
wat ik uit de andere lift krijg. Verschillende redenen, mijn upperpecs hebben echt
een pak meer massa nodig, dus prioriteit ligt daar. Ten tweede was ik niet echt goed
aan het vorderen bij bench, dit is een andere aanpak, is kijken of hier goede carry over is.
BOR:
10x 70kg
10x 90kg
10x 110kg
10x 130kg VPR
20x 90kg
Voelde goed.
Dips:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+40kg
05x BW+60kg
20x BW
20x BW
Chins:
na het setje 60kg dips:
01x BW+60kg PR
10x BW
10x BW
10x BW
Kon het niet laten, wou het eens testen, rug was toch goed warm van de BOR's.
Decent train.
Strong dips & chin! Niet
Strong dips & chin! Niet meer zó ver verwijderd van 2xBW chins. Dus als je wil, zou je langzaam kunnen beginnen werken aan 1-arm chins...
Wel een cool idee van je incline bench op niveau van je flat bench te krijgen, maar ik betwijfel of het volledig laten vallen van je flat bench een goed idee is. Je kan die evengoed af en toe er tussendoor gooien. Bovendien kan die variatie ervoor zorgen dat progressie je incline bench ook weer gestimuleerd wordt...
Zulke bor. Doe ik niet na.
Zulke bor. Doe ik niet na.
Ik ook niet. Sterke Bent
Ik ook niet. Sterke Bent Over Row.
dips loop ik 10kg achter,
dips loop ik 10kg achter, pullups 40kg