Ingediend door Rybeara op Woe, 07/11/2012 - 17:19.
Mijne maat voelt zich weer niet al te best, zelfde symptomen als tijdje terug.
Ik had hem toen aangeraden een bloed te laten nemen, nog steeds niet gebeurt,
maar hij ging het toch eens vragen bij de huisarts.
Dat een huisarts dat zelf niet voorstelt... Hij loopt al 3maand met een hoest rond en lastige keel.
Nee liever ontstekingsremmers voorschrijven, dat hielp niet, zwaarder voorschrijven ...
Geen idee of ze al eens foto's hebben laten maken, dat had ik ook aangeraden.
Swat, training van gisteren, hij was erbij maar erg moe
Inc bench:
20x lege bar
05x 50kg
03x 65kg
03x 72.5kg
07x 82.5kg
Ik ben dit schema nog niet zolang aan het hanteren, maar overweeg om het te veranderen.
Ben tevreden over het schema (grosso modo), maar het is voor 4dagen in de week.
Ik train minimaal 3x, maar probeer 4x na te streven. Nu is het zo dat er dus soms eens een dag afvalt.
Ik zat dus te denken op legs - push - pull te doen en dat te laten doorlopen.
Toch weer goed getraind. Kan me echter wel voorstellen dat zo'n trainingen in je eentje saai kunnen zijn.
Zelf amuseer ik me meestal goed tijdens de training, maar ik zit dan ook met heel wat expliciete krachtdoelen die aan bod komen. Bij bodybuilding is de motivatie anders, stel ik me voor.
Best dat hij inderdaad bloed laat trekken. Dan weet je meestal meteen veel meer.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 09/11/2012 - 17:26.
De zin was er niet helemaal, maar ik zou en moest wat squaten.
Die kuiten ga ik nog zo doen, voelde goed.
Vandaag niet kunnen trainen, we hadden een afspraak om 12u30 voor de 2de echo,
maar hij werd weggeroepen voor 3 bevallingen, 2.5u moeten wachten.
Momenteel ben ik niet thuis en straks met de nacht gaan werken.
Morgen avond nog proberen te trainen.
Alles goed met je toekomstige kindje tot op heden?
Ja, ben zelf ook al paar keer int ziekenhuis geweest. Tis volgens mij bijna standaard dat je een paar uur moet wachten voor je een keer aan de beurt bent
Ingediend door Rybeara op Zat, 10/11/2012 - 00:12.
We zijn 12 weken ver, was de 2de echo vandaag.
Belangrijke voor een nekplooimeeting, dat bleek allemaal in orde,
dus we zijn op de goede weg deze keer (begin van de zomer hebben we een miskraam gehad in de prille zwangerschap).
Wat de laatste tijd bij mijn press geholpen heeft, is seated DB press. Die was/is namelijk nog zwakker dan mijn press en legt dus nog meer nadruk op bepaalde cruciale zwakke punten.
Sommige kicken op aders, wel mijn front koppen stonden vol en dat aan 15-16% vetpercentage lol
zeker dat dat 15-16% is dan?
Hier en daar een adertje staat wel stoer, maar er zijn grenzen
Mij maakt dat allemaal helemaal niet uit, ik heb gewoon makkelijk uitpuilende aders.
En ik ben vrij zeker dat ik niet droger sta, weinig tot geen aflijning in mijn quads en
abs zijn er nergens te bespeuren (maar die zie ik bij een laag vetpercentage ook amper).
Ik heb wel een spekband rond mijn middel
Vorige week, maar 2x getraint, gisteren avond nog een training gedaan.
Vanavond normaal ook, maar zoals ik me nu voel, ga ik die zelf annuleren.
Heb een héle zware verkoudheid en voel me echt slecht, heb ook al heel de dag koud
(en dat is verre van de gewoonte bij mij).
Training van gisteren avond:
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
03x 62,5kg
03x 72.5kg
07x 82.5kg
Ingediend door Rybeara op Don, 22/11/2012 - 23:39.
Zondag mijn laatste training gedaan en vanaf maandag was ik echt niet goed.
Momenteel is het aan de betere hand, mag ook wel na paar dagen +10u slapen
Van maandag op dinsdag zelfs 12.5u geslapen. Heb nu nog een paar 12u nachtdiensten
en vanaf volgende week vliegen we er terug in (dan heb ik ook 14dagen verlof).
Ingediend door Rybeara op Din, 27/11/2012 - 16:51.
Legs:
Squat:
10x Lege bar
05x 60kg
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
01x 140kg (2F)
Bij eerste rep 140kg knakte er iets in mijn rechter knie...
Toch 2de rep geprobeerd maar dat was totaal kansloos.
Voorlopig geen pijn, best raar. Mijn knieën kraken makkelijk, is ook niet
zo erg, maar dit was iets anders.
60kg was trouwens heel pak boven parallel, viel ineens op bij mijn maat, al de rest was
op dipte, terwijl het voor mij hetzelfde aanvoelde (moet gewoon wat gewicht op de rug hebben
om diep te geraken
60kg was trouwens heel pak boven parallel, viel ineens op bij mijn maat, al de rest was
op dipte, terwijl het voor mij hetzelfde aanvoelde (moet gewoon wat gewicht op de rug hebben
om diep te geraken
Ingediend door spierbal x op Din, 27/11/2012 - 19:52.
op wat voor manier spreek je de rug anders aan met yates row dan met BOR ? dan zijn het alsnog hoge gewichten!
ik zelf vind pendlay row ook wel een fijne oefening!
Chins heb ik ook ooit al
Chins heb ik ook ooit al eens met 50kg gedaan.
Pull ups lukt me dat echt niet
Maar 3*10 BW+15kg mss 20kg lukt mij wel denk ik, dus glenn hup hup, je bent véél sterker dan mij.
Mijn BW is rond de 90kg.
Mijne maat voelt zich weer
Mijne maat voelt zich weer niet al te best, zelfde symptomen als tijdje terug.
Ik had hem toen aangeraden een bloed te laten nemen, nog steeds niet gebeurt,
maar hij ging het toch eens vragen bij de huisarts.
Dat een huisarts dat zelf niet voorstelt... Hij loopt al 3maand met een hoest rond en lastige keel.
Nee liever ontstekingsremmers voorschrijven, dat hielp niet, zwaarder voorschrijven ...
Geen idee of ze al eens foto's hebben laten maken, dat had ik ook aangeraden.
Swat, training van gisteren, hij was erbij maar erg moe
Inc bench:
20x lege bar
05x 50kg
03x 65kg
03x 72.5kg
07x 82.5kg
7nette reps, geen gegrind
Bench press:
05x 70kg
05x 90kg
05x 105kg
04x 105kg
05x 105kg
2de set liep wat minder, meer eens tegen mijn houders gestompt
Ik lag dus blijkbaar iets te hoog op mijn bench.
Pull ups:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg
1arm cable rows:
15x 25kg
15x 25kg
15x 25kg
Very pumped
lol
Ik ben dit schema nog niet zolang aan het hanteren, maar overweeg om het te veranderen.
Ben tevreden over het schema (grosso modo), maar het is voor 4dagen in de week.
Ik train minimaal 3x, maar probeer 4x na te streven. Nu is het zo dat er dus soms eens een dag afvalt.
Ik zat dus te denken op legs - push - pull te doen en dat te laten doorlopen.
Toch weer goed getraind. Kan
Toch weer goed getraind. Kan me echter wel voorstellen dat zo'n trainingen in je eentje saai kunnen zijn.
Zelf amuseer ik me meestal goed tijdens de training, maar ik zit dan ook met heel wat expliciete krachtdoelen die aan bod komen. Bij bodybuilding is de motivatie anders, stel ik me voor.
Best dat hij inderdaad bloed laat trekken. Dan weet je meestal meteen veel meer.
Training van gisteren
Training van gisteren (alleen):
Squat:
10x BW
10x lege bar
10x 60kg
10x 70kg
10x 80kg
10x 90kg
10x 100kg
10x 110kg
02x 120kg (3F)
Quads zaten precies goed vol, lol
Ik zakte bij de 3de en de focus was ineens helemaal weg, bleef maar zakken.
Calve raises:
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
pumped aswell
Toch flink wat volume
Toch flink wat volume gemaakt.
De zin was er niet helemaal,
De zin was er niet helemaal, maar ik zou en moest wat squaten.
Die kuiten ga ik nog zo doen, voelde goed.
Vandaag niet kunnen trainen, we hadden een afspraak om 12u30 voor de 2de echo,
maar hij werd weggeroepen voor 3 bevallingen, 2.5u moeten wachten.
Momenteel ben ik niet thuis en straks met de nacht gaan werken.
Morgen avond nog proberen te trainen.
Alles goed met je
Alles goed met je toekomstige kindje tot op heden?
Ja, ben zelf ook al paar keer int ziekenhuis geweest. Tis volgens mij bijna standaard dat je een paar uur moet wachten voor je een keer aan de beurt bent
Kindje op komst? Leuk! Heb
Kindje op komst? Leuk! Heb zelf 2 kotters rond lopen van 6 en 3.
Profiteer van de eerste 6 maanden, dan word er nog veel geslapen!
We zijn 12 weken ver, was de
We zijn 12 weken ver, was de 2de echo vandaag.
Belangrijke voor een nekplooimeeting, dat bleek allemaal in orde,
dus we zijn op de goede weg deze keer (begin van de zomer hebben we een miskraam gehad in de prille zwangerschap).
Sorry om horen man, ik heb
Sorry om horen man, ik heb er geen persoonlijke ervaring mee maar een collega van mij heeft ook een miskraam gehad. Veel mee gebabbeld toen...
Goed dat nu alles goed gaat. Nekplooimeting in orde, en 12 weken ver, dat is super!
Ik moet toch bekennen dat ik
Ik moet toch bekennen dat ik ook al 3dagen stijf ben in quads, hams, en adductoren,
en mijn volume was verre van GVT
Zonet nog even getraind: (maat heeft heel de week afgezegd)
Chins:
10x BW
05x BW+15kg
05x BW+30kg
05x BW+40kg
03x BW+50kg
03x BW+40kg
05x BW+20kg
10x BW
Press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
03x 60kg
01x 70kg
00x 75kg
08x 60kg
Pff press blijft miserabel, ik snap echt niet hoe ik spanning zou moeten zetten.
Is er geen "So you think i can press" serie
75kg tot op neus hoogte
CGBP:
10x lege bar
10x 60kg
10x 60kg
10x 60kg
05x 80kg
05x 80kg
05x 80kg
Seated laterals: 20sec rust
10x 5kg
10x 5kg
10x 5kg
10x 5kg
10x 5kg
bend over laterals: 20sec rust
12x 5kg
10x 5kg
15x 5kg
12x 5kg
12x 5kg
Sommige kicken op aders, wel mijn front koppen stonden vol en dat aan 15-16% vetpercentage lol
Mooie training! Lekker
Mooie training! Lekker doorgegaan op de chins.
Wat de laatste tijd bij mijn press geholpen heeft, is seated DB press. Die was/is namelijk nog zwakker dan mijn press en legt dus nog meer nadruk op bepaalde cruciale zwakke punten.
Quote: Ik moet toch bekennen dat ik
zeker dat dat 15-16% is dan?
Hier en daar een adertje staat wel stoer, maar er zijn grenzen
Quote: Quote: Ik moet toch bekennen dat ik
Mij maakt dat allemaal helemaal niet uit, ik heb gewoon makkelijk uitpuilende aders.
En ik ben vrij zeker dat ik niet droger sta, weinig tot geen aflijning in mijn quads en
abs zijn er nergens te bespeuren (maar die zie ik bij een laag vetpercentage ook amper).
Ik heb wel een spekband rond mijn middel
Training van gisteren na
Training van gisteren na mijn late dienst, zin om te trainen op 10 -> -5
Echt helemaal geen zin, ook pas op het laatst beslist wat ik ging doen.
Box squat:
10x lege bar
05x 60kg
8x3 80kg
Squat:
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
Calves raises:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
DB SLDL:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Vorige week, maar 2x
Vorige week, maar 2x getraint, gisteren avond nog een training gedaan.
Vanavond normaal ook, maar zoals ik me nu voel, ga ik die zelf annuleren.
Heb een héle zware verkoudheid en voel me echt slecht, heb ook al heel de dag koud
(en dat is verre van de gewoonte bij mij).
Training van gisteren avond:
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
03x 62,5kg
03x 72.5kg
07x 82.5kg
Dippen:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+45kg
05x BW+45kg
05x BW+45kg
Press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
05x 60kg
03x 65kg
Superset inc db press met inc db flies:
10x 20kg SS 10x 20kg
10x 20kg SS 06x 20kg
10x 20kg SS 10x 20kg (iets meer rust genomen)
Zondag mijn laatste training
Zondag mijn laatste training gedaan en vanaf maandag was ik echt niet goed.
Momenteel is het aan de betere hand, mag ook wel na paar dagen +10u slapen
Van maandag op dinsdag zelfs 12.5u geslapen. Heb nu nog een paar 12u nachtdiensten
en vanaf volgende week vliegen we er terug in (dan heb ik ook 14dagen verlof).
Nice. Ik verwacht veel
Nice. Ik verwacht veel pr's/vpr's
Nog eens getraind
Nog eens getraind
Pull:
Chins:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+20kg
05x BW+30kg
05x BW+40kg
10x BW+20kg
BOR:
10x 60kg
10x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 130kg
20x 100kg pump
WG bb shrugs:
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Face pulls:
10x 25kg
10x 30kg
10x 35kg
10x 40kg
Seated laterals (benen in de lucht +- 5sec rust)
12x 05kg
12x 05kg
12x 05kg
12x 05kg
BB curl:
08x 40kg
08x 40kg
08x 40kg
08x 40kg
Was leuk, ik heb er véél plezier aan beleefd
dude 20*100 bor, u sick? xD
dude 20*100 bor, u sick? xD nice
Mooie training neergezet.
Mooie training neergezet.
20*100kg BB row, die heb ik
20*100kg BB row, die heb ik ook eens gedaan. Good times.
Good train!
nice training! ga me niet
nice training!
ga me niet vertellen dat die bor zonder cheat is
Quote: nice training!ga me niet
Thx mannen
Bor was zonder cheat, maar hij zijn yates row (in mijn ogen pak makkelijker dan 90° BOR)
Legs: Squat: 10x Lege
Legs:
Squat:
10x Lege bar
05x 60kg
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
01x 140kg (2F)
Bij eerste rep 140kg knakte er iets in mijn rechter knie...
(moet gewoon wat gewicht op de rug hebben
Toch 2de rep geprobeerd maar dat was totaal kansloos.
Voorlopig geen pijn, best raar. Mijn knieën kraken makkelijk, is ook niet
zo erg, maar dit was iets anders.
60kg was trouwens heel pak boven parallel, viel ineens op bij mijn maat, al de rest was
op dipte, terwijl het voor mij hetzelfde aanvoelde
om diep te geraken
Calves raises:
10x 120kg
10x 140kg
10x 160kg
10x 180kg
RDL:
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
Quote: Legs:Squat:10x Lege
Heb ik ook hoor
op wat voor manier spreek je
op wat voor manier spreek je de rug anders aan met yates row dan met BOR ? dan zijn het alsnog hoge gewichten!
ik zelf vind pendlay row ook wel een fijne oefening!
ik kom pas echt met 140 easy
ik kom pas echt met 140 easy op diepte. Dont ask why.
Bij 200 kom ik dan weer heel gemakkelijk op diepte
als je een plagaat doet en
als je een plagaat doet en iemand druk je naar beneden, kun je ook dieper
thats why
Quote: ik kom pas echt met 140 easy
Bij 200 zou ik ook diep gaan en daar blijven steken