2x BW chins zijn nog ver verwijdert, deze rep met 60kg was verre van explosief.
En tussen 60 en 90kg is nog een immens verschil.
Benchen lijkt me enkel goed te gaan als ik ze echt frequent uitvoer, dus minsten 3x in twee weken tijd.
Zoals bij alle lifts is het vooral spanning opbouwen (en mijn polsen die het trekken) als main faalpunt.
Wil deze strategie even aanhouden, we zien wel wat het geeft voor flat nadien.
Zal wel zo nu en dan nog eens flat benchen of CGBP. Met incline, wordt mijn pecs ook wel volledig aangesproken.
Ingediend door Rybeara op Don, 24/01/2013 - 12:56.
Straks trainen, maar het gaat genen vette zijn. Maar het moet.
Ik heb precies een vierkant hoofd, wat een kutshift op men werk. Ik sta met de vroege, gisteren de late gehad.
Dus gisteren avond ook niet getraind, ben na de werk direct in bed gekropen voor 6u te slapen.
Ingediend door psycomantje op Don, 24/01/2013 - 13:13.
Rybeara schreef:
Straks trainen, maar het gaat genen vette zijn. Maar het moet.
Ik heb precies een vierkant hoofd, wat een kutshift op men werk. Ik sta met de vroege, gisteren de late gehad.
Dus gisteren avond ook niet getraind, ben na de werk direct in bed gekropen voor 6u te slapen.
Aw dat is inderdaad wel erg kloten als je zulke shiten na elkaar hebt -.- Mijn vriendin heeft het ook eens voorgehad, maar gelukkig komt het niet veel voor
Ingediend door Rybeara op Don, 24/01/2013 - 17:01.
Het was echt een kutdienst van de jewelste, gvd. Wat een zever, heb er een punthoofd van.
Thuis gekomen, gestofzuigd, 5zware kartonnen dozen buiten gezet (ophaal papier en karton morgen).
En me naar de garage begeven om te trainen, het stelt amper iets voor
Ingediend door Rybeara op Don, 24/01/2013 - 17:52.
DL zag ik niet echt zitten. Wou toch iets gedaan hebben.
LB trainingen stellen de laatste weken echt weinig voor.
Kan me er moeilijk voor oppeppen.
Ga kortelings ook weer eens een cut inzetten, ben niet echt tevreden van mijn langdurige bulk.
Heb amper het gevoel wat kwaliteit gegained te hebben.
Moet de knoop nog eens doorhakken of ik nu met fasted periodes ga cutten of traditioneel.
Deze week train ik wss ook alleen verder, mijn maat is anaal verkracht
(of zo voelt het toch voor hem)
Ingediend door Rybeara op Don, 24/01/2013 - 18:30.
All for the gains.
Hij is al naar de dokter geweest, en zoals ik gedacht had, hij heeft last van aambeien.
Blijkbaar vrij pijnlijk, dan lijkt me kracht zetten niet evident
Ingediend door Rybeara op Vrij, 25/01/2013 - 07:05.
Pro Strongman schreef:
Ik heb ook constante pijn daarbeneden door de diarree die ik constant heb van het drinken van melk. No pain, no gain zeker? :p
En dat is trouwens verre van gezond
Ik zou melk ook al lang geschrapt hebben, ik drink sowieso bijna nooit melk.
Haal men Kcal liever uit vast voedsel, kan ik meer eten
Ik heb een tijd lang tot 6L per dag gedronken (en had daar weinig last van op dat moment). Het gaat best, maar als je de melk niet fatsoenlijk verteerd krijgt, is de vraag nog maar hoeveel voedingsstoffen je er effectief uit haalt.
Ingediend door Pro Curler op Vrij, 25/01/2013 - 19:55.
MT schreef:
Ik heb een tijd lang tot 6L per dag gedronken (en had daar weinig last van op dat moment). Het gaat best, maar als je de melk niet fatsoenlijk verteerd krijgt, is de vraag nog maar hoeveel voedingsstoffen je er effectief uit haalt.
Precies wat ik ook dacht. Maar k denk wel dat de voedingsstoffen effectief opgenomen worden,want ik krijg 70g eiwitten per dag binnen van melk. als die niet ogenomen zouden worden,dan zou ik zeker niet aankomen of zelfs afvallen. En ik krijg amper 120g-130g eiwitten per dag binnen.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 25/01/2013 - 21:00.
Pro, de eiwitten uit plantaardige voedingsmiddelen helpen ook wel mee.
Ok deze hebben geen volledig aminozuurprofiel, maar het is niet dat het lichaam daar niets mee doet
Hams beetje stijf, boverrug + traps ERG stijf
Zonet toch nog getraind, heb ook mijn laatste vroege dienst gedaan voor even
Thx mannen. 2x BW chins zijn
Thx mannen.
2x BW chins zijn nog ver verwijdert, deze rep met 60kg was verre van explosief.
En tussen 60 en 90kg is nog een immens verschil.
Benchen lijkt me enkel goed te gaan als ik ze echt frequent uitvoer, dus minsten 3x in twee weken tijd.
Zoals bij alle lifts is het vooral spanning opbouwen (en mijn polsen die het trekken) als main faalpunt.
Wil deze strategie even aanhouden, we zien wel wat het geeft voor flat nadien.
Zal wel zo nu en dan nog eens flat benchen of CGBP. Met incline, wordt mijn pecs ook wel volledig aangesproken.
@Lars, en al de rest loop je ver voorop
Daarstraks boven en beneden
Daarstraks boven en beneden volledig gekuist en zo goed als geen last van mijn onderrug.
Vermoedelijk ben ik weer even in orde
Training van zojuist:
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
05x 50kg (beide paused)
05x 60kg
05x 70kg
05x 77.5kg
03x 85kg
05x 95kg sowieso VPR
07x 70kg
07x 70kg (beide paused)
95kg zat zeer goed, was niet allout, zat wss nog wel een rep in.
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
07x 130kg
Vlotte reps allemaal, ver van failures
Calves:
15x 130kg
15x 130kg
15x 130kg
15x 130kg
15x 130kg
Press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
05x 60kg
03x 70kg VPR +1
Met press ook tevreden, 3reps zonder grinder dat is merkelijk progressie.
Good train.
Mooi mooi
Mooi mooi
ga maar vaker kuisen precies
ga maar vaker kuisen precies
Quote: ga maar vaker kuisen precies
Op mijn studio mag hij alvast eens langskomen
Goed gewerkt
Goed gewerkt
Vandaag toevallig nog eens
Vandaag toevallig nog eens op den bascule gaan staan op het werk, met kledij aan 94kg.
Daar is precies ook wat bijgekomen.
Normaal gisteren een
Normaal gisteren een training, maar vriendin wou liever dat ik niet trainde +
ik was nog behoorlijk stijf in mijn lowerbody.
Vandaag UB gedaan en morgen staat er lb gepland.
Al van 04u30 wakker vandaag, dus niet op mijn best.
Inc bench:
15x lege bar
05x 50kg
05x 60kg
05x 72.5kg
05x 80kg
08x 87.5kg VPR +1rep
10x 70kg
10x 70kg
Pull ups:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+15kg
05x BW+20kg
05x BW+25kg
05x BW+30kg (wel wat cheat)
10x BW
10x BW
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+40kg
10x BW (vanaf hier paused)
10x BW
10x BW
Curls:
15x 30kg
10x 40kg
07x 50kg
10x 40kg
Nice volume.
Nice volume.
Straks trainen, maar het
Straks trainen, maar het gaat genen vette zijn. Maar het moet.
Ik heb precies een vierkant hoofd, wat een kutshift op men werk. Ik sta met de vroege, gisteren de late gehad.
Dus gisteren avond ook niet getraind, ben na de werk direct in bed gekropen voor 6u te slapen.
Quote: Straks trainen, maar het
Aw dat is inderdaad wel erg kloten als je zulke shiten na elkaar hebt -.- Mijn vriendin heeft het ook eens voorgehad, maar gelukkig komt het niet veel voor
Het was echt een kutdienst
Het was echt een kutdienst van de jewelste, gvd. Wat een zever, heb er een punthoofd van.
Thuis gekomen, gestofzuigd, 5zware kartonnen dozen buiten gezet (ophaal papier en karton morgen).
En me naar de garage begeven om te trainen, het stelt amper iets voor
RDL:
10x 60kg
06x 80kg
06x 100kg
06x 120kg
06x 140kg PR
Shrugs:
08x 140kg
10x 140kg
12x 140kg
14x 140kg
10x 100kg
10x 100kg
Paused ATG squat:
10x 60kg
wat crunches om onderrug te ontlasten, vrij veel pijn.
Dit heeft echt geen zin, gekapt met de training.
Toch een pr neergezet dus
Toch een pr neergezet dus het stelt wel iets voor
. Ook heb je zware shrugs gedaan naar mijn mening.
Maar je hebt het toch
Maar je hebt het toch gedaan.
En RDL redelijk zwaar gegaan.
DL zag ik niet echt zitten.
DL zag ik niet echt zitten. Wou toch iets gedaan hebben.
LB trainingen stellen de laatste weken echt weinig voor.
Kan me er moeilijk voor oppeppen.
Ga kortelings ook weer eens een cut inzetten, ben niet echt tevreden van mijn langdurige bulk.
Heb amper het gevoel wat kwaliteit gegained te hebben.
Moet de knoop nog eens doorhakken of ik nu met fasted periodes ga cutten of traditioneel.
Deze week train ik wss ook alleen verder, mijn maat is anaal verkracht
(of zo voelt het toch voor hem)
Quote: DL zag ik niet echt zitten.
Kinky dingen doen jullie tesamen
All for the gains. Hij is al
All for the gains.
Hij is al naar de dokter geweest, en zoals ik gedacht had, hij heeft last van aambeien.
Blijkbaar vrij pijnlijk, dan lijkt me kracht zetten niet evident
Dan weet je waar je een
Dan weet je waar je een vinger moet steken als hij niet hard genoeg traint.
Ik heb ook constante pijn
Ik heb ook constante pijn daarbeneden door de diarree die ik constant heb van het drinken van melk. No pain, no gain zeker?
Als je melk niet goed
Als je melk niet goed verteert, kan je andere dingen eten he.
Ik drink ook quasi geen melk meer.
Melk is easy and cheap.
Melk is easy and cheap.
Quote: Melk is easy and cheap.
En vloeibare kak is vuil en marginaal.
Whatever suits you, maar elke dag diarree hebben maakt je leven er niet beter op. En ik kan het weten.
Quote: Ik heb ook constante pijn
En dat is trouwens verre van gezond

Ik zou melk ook al lang geschrapt hebben, ik drink sowieso bijna nooit melk.
Haal men Kcal liever uit vast voedsel, kan ik meer eten
Ikzelf hou het op 1liter, en
Ikzelf hou het op 1liter, en als het warmer word 2liter, meer moet het ook niet worden voor mij anders krijg ik ook last, maar bij 2L nog niet
Ik heb een tijd lang tot 6L
Ik heb een tijd lang tot 6L per dag gedronken (en had daar weinig last van op dat moment). Het gaat best, maar als je de melk niet fatsoenlijk verteerd krijgt, is de vraag nog maar hoeveel voedingsstoffen je er effectief uit haalt.
Quote: Ik heb ook constante pijn
Haha nice one!
Quote: Ik heb een tijd lang tot 6L
Precies wat ik ook dacht. Maar k denk wel dat de voedingsstoffen effectief opgenomen worden,want ik krijg 70g eiwitten per dag binnen van melk. als die niet ogenomen zouden worden,dan zou ik zeker niet aankomen of zelfs afvallen. En ik krijg amper 120g-130g eiwitten per dag binnen.
@pro: en toch gain jij pffh
@pro: en toch gain jij pffh lucky basterd
Pro, de eiwitten uit
Pro, de eiwitten uit plantaardige voedingsmiddelen helpen ook wel mee.
Ok deze hebben geen volledig aminozuurprofiel, maar het is niet dat het lichaam daar niets mee doet
Hams beetje stijf, boverrug + traps ERG stijf
Zonet toch nog getraind, heb ook mijn laatste vroege dienst gedaan voor even
Dips:
10x BW
10x BW+15kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg
10x BW+30kg VPR
Tricep push down:
15x 25kg
10x 35kg
10x 45kg
10x 45kg
French press:
08x 40kg
08x 40kg
08x 40kg
EZ bar curl, verschillende grips:
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg
Wide grip was echt heavy shizzle
Seated laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Alternating incline db curl:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Db preacher curl: strech en contractie even aanhouden
08x 10kg
08x 10kg
08x 10kg
Pumped like a mofo
Wauw die dips, realy dude u
Wauw die dips, realy dude u sick basterd
goed gewerkt man