Building muscles, getting shredded ...

Ingediend door Rybeara op Woe, 10/02/2010 - 19:24.

Rybeara's blog.
Doel = massa + alle krachtwinst die daarbij komt is mooi meegenomen.

18x+20 pull ups nice man!

Ingediend door psycomantje op Woe, 08/05/2013 - 18:20.

18x+20 pull ups nice man!

Thx en dat was niet tot

Ingediend door Rybeara op Woe, 08/05/2013 - 19:00.

Thx en dat was niet tot failure, maar toen begon het wel zwaar te worden Sticking out tongue

Food vandaag:

Meal1:
banaan
130gr havermout
2scoops whey

Meal2: Post workout
1 multivit + vit D
banaan
wat gedroogde banaantjes
pakje volkoren toastjes
100gr ontbijtgranenmix
1liter magere yoghurt
1scoop whey

Meal3:
brocolli
beetje mayo
300gr kippefillet
3 spiegeleieren
grote bataat (die was wel héél groot, gok 400gr).

Laatste meal net binnen, nu de vast weer in tot morgen namiddag.

Whoa, sterke chins!

Ingediend door MT op Don, 09/05/2013 - 16:46.

Whoa, sterke chins! Shocked

Thx LB: Speed DL: 05x

Ingediend door Rybeara op Vrij, 10/05/2013 - 16:08.

Thx

LB:

Speed DL:
05x 60kg
10x03 100kg

RDL:
06x 100kg
06x 100kg
06x 100kg
06x 120kg
06x 120kg
06x 120kg

Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg

100 en 120kg met pauze van een secondje, denk wel mooie reps, voelde goed.
Laatste met 120kg was wel met wat strain.

Seated calve raise:
12x
12x
12x
12x
12x
om en om, alles achter elkaar.

Gisteren mij nog eens

Ingediend door Rybeara op Zon, 12/05/2013 - 14:35.

Gisteren mij nog eens gewogen, voor het einde van mijn vast.
89.5kg en als ik zo in de spiegel moeten schatten zal mijn vet% wel zo'n 3-4% al gezakt zijn.
aflijning in mijn quads begint stilletjes aan te komen Smiling

Gisteren trouwens maar ruk gegeten Sticking out tongue
80-100gr amandelen
500gr kwark
banaan
50gr whey + 500ml magere melk
Pizza + 2 stukken van een andere pizza
(Vriendin die zin had in pizza om te laten leveren, maar meegegeten Sticking out tongue )
(mijn pizza was een meatlover + extra kip Eat )

damn, al 3-4 % kwijt, gaat

Ingediend door lars-v op Zon, 12/05/2013 - 16:39.

damn, al 3-4 % kwijt, gaat goed snel hier Sticking out tongue

Goed bezig met je cut (één

Ingediend door MT op Zon, 12/05/2013 - 16:40.

Goed bezig met je cut (één cheatmeal gaat het ook niet maken; I hope you enjoyed it Smiling ). IF is duidelijk iets voor jou.

Quote: Goed bezig met je cut (één

Ingediend door Rybeara op Zon, 12/05/2013 - 17:44.
MT schreef:
Goed bezig met je cut (één cheatmeal gaat het ook niet maken; I hope you enjoyed it Smiling ). IF is duidelijk iets voor jou.

Heb vorige week 3dagen gehakt gegeten Mr. Green (cheat wat teveel naar mijn goesting Sticking out tongue)
Meals op zich waren wel ok, alleen gehakt staat niet echt bovenaan mijn lijstje.
Heb van de week ook al taart gegeten, was blijven eten bij de schoonouders.
avondmaal was toen;
asperges op zijn vlaams veel eieren en boter
veel spaghetti
stuk kriekentaart

Ik tel mijn macro's eigenlijk helemaal niet, maar heb wel wat richtlijnen.
Trainingsdagen, tss 2800 - 3200kcal (dat is op onderhoud of er wat boven zelfs)
Rustdagen, tss 1800 - 2400kcal, dat is een flink stuk eronder (nooit meer dan 1dag 1800kcal in de week).
Eet vrij veel carbs (zeker in vergelijk met mijn vorige cuts), lager in eiwit en vet.
Eiwit wel 2x VVM (tss de 160-180gr) uit dierlijke bron. Zuivel is ook nog veelvuldig aanwezig, zelfs melk
wat ik nooit gebruikte in de bulk.

Heb tot zover ook nog niks van cardio gedaan, dat hou ik achter de hand als het wat minder loopt.
Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik aan het cutten ben, leuk. IF ligt me inderdaad erg goed Mr. Green

Quote: Quote: Goed bezig met je cut (één

Ingediend door MT op Zon, 12/05/2013 - 20:08.
Rybeara schreef:

Heb vorige week 3dagen gehakt gegeten Mr. Green (cheat wat teveel naar mijn goesting Sticking out tongue)
Meals op zich waren wel ok, alleen gehakt staat niet echt bovenaan mijn lijstje.
Heb van de week ook al taart gegeten, was blijven eten bij de schoonouders.
avondmaal was toen;
asperges op zijn vlaams veel eieren en boter
veel spaghetti
stuk kriekentaart

Ik tel mijn macro's eigenlijk helemaal niet, maar heb wel wat richtlijnen.
Trainingsdagen, tss 2800 - 3200kcal (dat is op onderhoud of er wat boven zelfs)
Rustdagen, tss 1800 - 2400kcal, dat is een flink stuk eronder (nooit meer dan 1dag 1800kcal in de week).
Eet vrij veel carbs (zeker in vergelijk met mijn vorige cuts), lager in eiwit en vet.
Eiwit wel 2x VVM (tss de 160-180gr) uit dierlijke bron. Zuivel is ook nog veelvuldig aanwezig, zelfs melk
wat ik nooit gebruikte in de bulk.

Heb tot zover ook nog niks van cardio gedaan, dat hou ik achter de hand als het wat minder loopt.
Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik aan het cutten ben, leuk. IF ligt me inderdaad erg goed Mr. Green

It's a conspiracy! Shocked

Mr. Green

Ondanks enige cheat toch goede resultaten. Dan heb je - samen met die cardio - inderdaad wel het een en ander achter de hand. Smiling Nice.

Wtfff youri!! How why when??!

Ingediend door Pro Curler op Zon, 12/05/2013 - 20:43.

Wtfff youri!! How why when??!

UB: Alleen, maat afgebeld,

Ingediend door Rybeara op Ma, 13/05/2013 - 23:00.

UB: Alleen, maat afgebeld, hij ging slapen.

Dips:
10x BW
05x BW+25kg
05x BW+50kg
03x BW+70kg VPR
10x BW+50kg
15x BW+25kg

BOR:
10x 60kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg
05x 160kg (veel cheat Sticking out tongue )
15x 120kg VPR (nette reps, mss op het einde wel wat cheat)

Superset one arm face pulls met laterals:
10x 15kg SS 10x 05kg
10x 15kg SS 10x 05kg
10x 15kg SS 10x 05kg

Paused inc db bench:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg

Alternating hammercurl-shoulder press (1 beweging):
05x 15kg
05x 15kg
05x 15kg
10x 15kg (tegelijk)

Good train helemaal alleejn.

Ingediend door MT op Ma, 13/05/2013 - 23:16.

Good train
helemaal alleejn.
Mr. Green

NICE!!

Ingediend door 515 op Din, 14/05/2013 - 00:08.

NICE!! Powertraining

Fuuuuu die BOR en dips.!!!!

Ingediend door Pro Curler op Din, 14/05/2013 - 09:39.

Fuuuuu die BOR en dips.!!!! Dit doe je gwn om mij te pesten, kan gwn niet anders.

Maar toch zeer mooi!

Thx mannen, bor was niet zo

Ingediend door Rybeara op Din, 14/05/2013 - 12:20.

Thx mannen, bor was niet zo speciaal, die 160kg was echt teveel.
Leken meer verkapte shrugs lol Sticking out tongue (Maar die overload, deed mijn volgend setje wel goed).

Spannende tijden, net terug

Ingediend door Rybeara op Din, 14/05/2013 - 19:10.

Spannende tijden, net terug van de gyneacoloog.
Mijn vriendin zit al 8weken thuis, verplichte platte rust want hij zou te snel komen.
Ondertussen hebben we bijna de volledige 9maanden uit, hij was uitgerekend voor 19mei.
Hij is momenteel 49-50cm en 3,450kg.

Ben nu op mijn maat aan het wachten, we gaan zo LB trainen Smiling

3.45kg is goed op gewicht.

Ingediend door This Is True Power op Din, 14/05/2013 - 20:11.

3.45kg is goed op gewicht. Moet een spannend en speciaal gevoel zijn Laughing out loud

Succes met je training. Eye-wink

I'm jelly, epic bulk, 400gr

Ingediend door Rybeara op Din, 14/05/2013 - 21:22.

I'm jelly, epic bulk, 400gr gegroeid in 2weken.
Daar kan ik nog wat van leren Sticking out tongue

LB:

Squat:
Ancle mobility
10x BW squat
10x BW RDL

Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
04x 140kg
05x 120kg
05x 100kg
05x 80kg

4de op 140kg was een strain en knieën knakte naar binnen + druk op mijn adductoren.
De setjes daarna waren ATG (vanaf 100kg ook paused).

Kuiten:
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg

Bulgarian squat:
10x BW+15kg
10x BW+15kg
10x BW+15kg

Hanging knee raised:
10x
10x
10x

Worden spannende tijden dus

Ingediend door wauter op Woe, 15/05/2013 - 09:32.

Worden spannende tijden dus met de geboorte Smiling

Kut training om snel te

Ingediend door Rybeara op Woe, 15/05/2013 - 15:57.

Kut training om snel te vergeten ...
Voelde me niet energierijk bij het opstaan en mss niet volledig gerecupereerd.

UB:
Shoulder mobility shizzle

Inc bench:
15x lege bar
25x 40kg
20x 50kg
14x 60kg (15F en pijnlijk)
05x 70kg
08x 70kg
10x 60kg
15x 50kg
20x 40kg

Bedoeling was 25x40-20x50-15x60-10x70-05x80kg en weer naar beneden.
Bij die fail op 60kg kwam mijn maat op zijn duizendste gemakske af om te helpen,
had toen enorm last van mijn schouders (die helemaal niet flexibel zijn).
Al de rest niet meer uitgedaan tot in rood, tot nette reps gehouden en optijd gestopt.
Hij heeft wel alles uitgedaan zoals voorzien.

Mss bench ik bij incline ook wel iets te hoog, laat hem vrij hoog zakken, niet erg veel lager
dan bij bv guillotine press (om upperpecs zeker goed mee te nemen). Fucked dat mijn schouders
teveel op geen idee.

Rest van de training gewoon wat assistentie werk gedaan.
Shoulder mobilty kon ik niet eens meer uitvoeren Roll Eyes

Seated face pulls:
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg

Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW

Superset laterals met bend over laterals:
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg

Morgen een rustdag ingepland, leek me verstandig na vandaag Roll Eyes

Immobiele schouders kunnen

Ingediend door MT op Woe, 15/05/2013 - 17:54.

Immobiele schouders kunnen een serieuze pain in the ass zijn.
Ik heb momenteel redelijk wat succes met voorzichtige shoulder dislocates (meestal gewoon het moeilijkste deel van de ROM) met een mini band en soms een monster mini band. Een paar weken geleden had ik bijna constant last van mijn rechterschouder, en nu voel ik er bijna niks meer van. + veel bewegingen voelen beter.

Mijn schouders hebben altijd

Ingediend door Rybeara op Woe, 15/05/2013 - 18:31.

Mijn schouders hebben altijd al naar voor afgehangen (mss mede door die afwijking in mijn ruggegraat, no clue).
Mijn armen naar boven (en vooral naar achter bewegen is erg moeizaam en stroef).

Ik doe geregeld shoulder dislocates

Maar neem de bezemsteel veel breder vast, smaller zoals daar lukt mij echt niet.
En ik kan ze ook niet zo vlotjes als die gast.
Ik ga eerst daags eens bands bestellen, heb het al enkele gezegd, moet er maar eens werk van maken.

Holy crap, hoe krijg je zo'n

Ingediend door This Is True Power op Woe, 15/05/2013 - 21:41.

Holy crap, hoe krijg je zo'n beweging voor elkaar man Sticking out tongue Ziet er zo raar/onnatuurlijk uit maar kan ook gezichtsbedrog zijn.

Dat was ook mijn eerst

Ingediend door Red_G92 op Woe, 15/05/2013 - 21:54.

Dat was ook mijn eerst reactie bij het bekijken van het filmpje Laughing out loud Ziet er heel raar uit...

Quote: Kut training om snel te

Ingediend door wauter op Don, 16/05/2013 - 12:26.
Rybeara schreef:

Bedoeling was 25x40-20x50-15x60-10x70-05x80kg en weer naar beneden.
Bij die fail op 60kg kwam mijn maat op zijn duizendste gemakske af om te helpen,

Fijne trainingspartner heb jij. Oke, je kan ff verstrooid zijn omdat je niet echt verwacht dat er iets gebeurd bij 60 kg maar dan erna ff doodleuk komen aanwandelen? Sticking out tongue

Hij stond in het deurgat van

Ingediend door Rybeara op Don, 16/05/2013 - 13:37.

Hij stond in het deurgat van de garage, in plaats van langs voor even de bar te ondersteunen.
Klein beetje hulp had wel volstaan, gaat hij op zijn duizendste gemakje helemaal rond om de
bar langs achter te spotten. Hij had idd zo iets van het is maar 60kg.

Zat onderaan helemaal vast met pijn in beide schouders, high rep benchen ligt me helemaal niet.
Vermoedelijk valt mijn setup weg, waardoor ik mijn schouderbladen niet meer samen knijp en minder
arch heb. Gelukkig voel ik nu niets meer, moet me maar eens gaan verdiepen om mijn schouders
iets of wat flexibeler te krijgen, desnoods meer tijd in steken.

Nog even voor je dips en

Ingediend door Buell op Don, 16/05/2013 - 14:09.

Nog even voor je dips en BOR: 2 sets van 5*50kg en 3*70kg: waw! Op naar de 100kg Mr. Green Dikke BOR ook, met of zonder cheat: maakt niet uit.

Dips is ook zowat het enige

Ingediend door Rybeara op Don, 16/05/2013 - 19:16.

Dips is ook zowat het enige van push waar ik een beetje sterk in ben.
Pull is meer mijn ding, ook de reden waarom er bijna 60kg verschil zit tussen mijn squat en deadlift Sticking out tongue

Quote: Dips is ook zowat het enige

Ingediend door MT op Don, 16/05/2013 - 20:49.
Rybeara schreef:
Pull is meer mijn ding, ook de reden waarom er bijna 60kg verschil zit tussen mijn squat en deadlift Sticking out tongue

Toen ik nog een sterke bencher was, zou ik gezegd hebben: "Die vlieger gaat niet op!".
Maar nu geef ik je gelijk. Mr. Green

Laatste week niet

Ingediend door Rybeara op Zat, 25/05/2013 - 11:17.

Laatste week niet getraind.
De meeste zullen het hier ondertss al weten, ik ben vorige zondag vader geworden van Nyo.


Mijn voeding en rust zijn niet alles geweest laatste tijd, vasten kwam er ook niet echt van.
Heb voornamelijk wat gegeten als het kon en wat voor handen was.
Heb wel eens 600gr kip (in cesar salade) nog weg gewerkt om 23u30, omdat ik nog amper eiwitten had binnen gekregen Sticking out tongue

Maandag terug proberen van start te gaan met trainen.