Ingediend door Rybeara op Zon, 12/05/2013 - 14:35.
Gisteren mij nog eens gewogen, voor het einde van mijn vast.
89.5kg en als ik zo in de spiegel moeten schatten zal mijn vet% wel zo'n 3-4% al gezakt zijn.
aflijning in mijn quads begint stilletjes aan te komen
Gisteren trouwens maar ruk gegeten
80-100gr amandelen
500gr kwark
banaan
50gr whey + 500ml magere melk
Pizza + 2 stukken van een andere pizza
(Vriendin die zin had in pizza om te laten leveren, maar meegegeten )
(mijn pizza was een meatlover + extra kip )
Ingediend door Rybeara op Zon, 12/05/2013 - 17:44.
MT schreef:
Goed bezig met je cut (één cheatmeal gaat het ook niet maken; I hope you enjoyed it ). IF is duidelijk iets voor jou.
Heb vorige week 3dagen gehakt gegeten (cheat wat teveel naar mijn goesting )
Meals op zich waren wel ok, alleen gehakt staat niet echt bovenaan mijn lijstje.
Heb van de week ook al taart gegeten, was blijven eten bij de schoonouders.
avondmaal was toen;
asperges op zijn vlaams veel eieren en boter
veel spaghetti
stuk kriekentaart
Ik tel mijn macro's eigenlijk helemaal niet, maar heb wel wat richtlijnen.
Trainingsdagen, tss 2800 - 3200kcal (dat is op onderhoud of er wat boven zelfs)
Rustdagen, tss 1800 - 2400kcal, dat is een flink stuk eronder (nooit meer dan 1dag 1800kcal in de week).
Eet vrij veel carbs (zeker in vergelijk met mijn vorige cuts), lager in eiwit en vet.
Eiwit wel 2x VVM (tss de 160-180gr) uit dierlijke bron. Zuivel is ook nog veelvuldig aanwezig, zelfs melk
wat ik nooit gebruikte in de bulk.
Heb tot zover ook nog niks van cardio gedaan, dat hou ik achter de hand als het wat minder loopt.
Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik aan het cutten ben, leuk. IF ligt me inderdaad erg goed
Heb vorige week 3dagen gehakt gegeten (cheat wat teveel naar mijn goesting )
Meals op zich waren wel ok, alleen gehakt staat niet echt bovenaan mijn lijstje.
Heb van de week ook al taart gegeten, was blijven eten bij de schoonouders.
avondmaal was toen;
asperges op zijn vlaams veel eieren en boter
veel spaghetti
stuk kriekentaart
Ik tel mijn macro's eigenlijk helemaal niet, maar heb wel wat richtlijnen.
Trainingsdagen, tss 2800 - 3200kcal (dat is op onderhoud of er wat boven zelfs)
Rustdagen, tss 1800 - 2400kcal, dat is een flink stuk eronder (nooit meer dan 1dag 1800kcal in de week).
Eet vrij veel carbs (zeker in vergelijk met mijn vorige cuts), lager in eiwit en vet.
Eiwit wel 2x VVM (tss de 160-180gr) uit dierlijke bron. Zuivel is ook nog veelvuldig aanwezig, zelfs melk
wat ik nooit gebruikte in de bulk.
Heb tot zover ook nog niks van cardio gedaan, dat hou ik achter de hand als het wat minder loopt.
Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik aan het cutten ben, leuk. IF ligt me inderdaad erg goed
It's a conspiracy!
Ondanks enige cheat toch goede resultaten. Dan heb je - samen met die cardio - inderdaad wel het een en ander achter de hand. Nice.
Ingediend door Rybeara op Din, 14/05/2013 - 19:10.
Spannende tijden, net terug van de gyneacoloog.
Mijn vriendin zit al 8weken thuis, verplichte platte rust want hij zou te snel komen.
Ondertussen hebben we bijna de volledige 9maanden uit, hij was uitgerekend voor 19mei.
Hij is momenteel 49-50cm en 3,450kg.
Ben nu op mijn maat aan het wachten, we gaan zo LB trainen
Ingediend door Rybeara op Woe, 15/05/2013 - 15:57.
Kut training om snel te vergeten ...
Voelde me niet energierijk bij het opstaan en mss niet volledig gerecupereerd.
UB:
Shoulder mobility shizzle
Inc bench:
15x lege bar
25x 40kg
20x 50kg
14x 60kg (15F en pijnlijk)
05x 70kg
08x 70kg
10x 60kg
15x 50kg
20x 40kg
Bedoeling was 25x40-20x50-15x60-10x70-05x80kg en weer naar beneden.
Bij die fail op 60kg kwam mijn maat op zijn duizendste gemakske af om te helpen,
had toen enorm last van mijn schouders (die helemaal niet flexibel zijn).
Al de rest niet meer uitgedaan tot in rood, tot nette reps gehouden en optijd gestopt.
Hij heeft wel alles uitgedaan zoals voorzien.
Mss bench ik bij incline ook wel iets te hoog, laat hem vrij hoog zakken, niet erg veel lager
dan bij bv guillotine press (om upperpecs zeker goed mee te nemen). Fucked dat mijn schouders
teveel op geen idee.
Rest van de training gewoon wat assistentie werk gedaan.
Shoulder mobilty kon ik niet eens meer uitvoeren
Immobiele schouders kunnen een serieuze pain in the ass zijn.
Ik heb momenteel redelijk wat succes met voorzichtige shoulder dislocates (meestal gewoon het moeilijkste deel van de ROM) met een mini band en soms een monster mini band. Een paar weken geleden had ik bijna constant last van mijn rechterschouder, en nu voel ik er bijna niks meer van. + veel bewegingen voelen beter.
Ingediend door Rybeara op Woe, 15/05/2013 - 18:31.
Mijn schouders hebben altijd al naar voor afgehangen (mss mede door die afwijking in mijn ruggegraat, no clue).
Mijn armen naar boven (en vooral naar achter bewegen is erg moeizaam en stroef).
Ik doe geregeld shoulder dislocates
Maar neem de bezemsteel veel breder vast, smaller zoals daar lukt mij echt niet.
En ik kan ze ook niet zo vlotjes als die gast.
Ik ga eerst daags eens bands bestellen, heb het al enkele gezegd, moet er maar eens werk van maken.
Bedoeling was 25x40-20x50-15x60-10x70-05x80kg en weer naar beneden.
Bij die fail op 60kg kwam mijn maat op zijn duizendste gemakske af om te helpen,
Fijne trainingspartner heb jij. Oke, je kan ff verstrooid zijn omdat je niet echt verwacht dat er iets gebeurd bij 60 kg maar dan erna ff doodleuk komen aanwandelen?
Ingediend door Rybeara op Don, 16/05/2013 - 13:37.
Hij stond in het deurgat van de garage, in plaats van langs voor even de bar te ondersteunen.
Klein beetje hulp had wel volstaan, gaat hij op zijn duizendste gemakje helemaal rond om de
bar langs achter te spotten. Hij had idd zo iets van het is maar 60kg.
Zat onderaan helemaal vast met pijn in beide schouders, high rep benchen ligt me helemaal niet.
Vermoedelijk valt mijn setup weg, waardoor ik mijn schouderbladen niet meer samen knijp en minder
arch heb. Gelukkig voel ik nu niets meer, moet me maar eens gaan verdiepen om mijn schouders
iets of wat flexibeler te krijgen, desnoods meer tijd in steken.
Ingediend door Rybeara op Don, 16/05/2013 - 19:16.
Dips is ook zowat het enige van push waar ik een beetje sterk in ben.
Pull is meer mijn ding, ook de reden waarom er bijna 60kg verschil zit tussen mijn squat en deadlift
Ingediend door Rybeara op Zat, 25/05/2013 - 11:17.
Laatste week niet getraind.
De meeste zullen het hier ondertss al weten, ik ben vorige zondag vader geworden van Nyo.
Mijn voeding en rust zijn niet alles geweest laatste tijd, vasten kwam er ook niet echt van.
Heb voornamelijk wat gegeten als het kon en wat voor handen was.
Heb wel eens 600gr kip (in cesar salade) nog weg gewerkt om 23u30, omdat ik nog amper eiwitten had binnen gekregen
Maandag terug proberen van start te gaan met trainen.
18x+20 pull ups nice man!
18x+20 pull ups nice man!
Thx en dat was niet tot
Thx en dat was niet tot failure, maar toen begon het wel zwaar te worden
Food vandaag:
Meal1:
banaan
130gr havermout
2scoops whey
Meal2: Post workout
1 multivit + vit D
banaan
wat gedroogde banaantjes
pakje volkoren toastjes
100gr ontbijtgranenmix
1liter magere yoghurt
1scoop whey
Meal3:
brocolli
beetje mayo
300gr kippefillet
3 spiegeleieren
grote bataat (die was wel héél groot, gok 400gr).
Laatste meal net binnen, nu de vast weer in tot morgen namiddag.
Whoa, sterke chins!
Whoa, sterke chins!
Thx LB: Speed DL: 05x
Thx
LB:
Speed DL:
05x 60kg
10x03 100kg
RDL:
06x 100kg
06x 100kg
06x 100kg
06x 120kg
06x 120kg
06x 120kg
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
100 en 120kg met pauze van een secondje, denk wel mooie reps, voelde goed.
Laatste met 120kg was wel met wat strain.
Seated calve raise:
12x
12x
12x
12x
12x
om en om, alles achter elkaar.
Gisteren mij nog eens
Gisteren mij nog eens gewogen, voor het einde van mijn vast.
89.5kg en als ik zo in de spiegel moeten schatten zal mijn vet% wel zo'n 3-4% al gezakt zijn.
aflijning in mijn quads begint stilletjes aan te komen
Gisteren trouwens maar ruk gegeten
)
)
80-100gr amandelen
500gr kwark
banaan
50gr whey + 500ml magere melk
Pizza + 2 stukken van een andere pizza
(Vriendin die zin had in pizza om te laten leveren, maar meegegeten
(mijn pizza was een meatlover + extra kip
damn, al 3-4 % kwijt, gaat
damn, al 3-4 % kwijt, gaat goed snel hier
Goed bezig met je cut (één
Goed bezig met je cut (één cheatmeal gaat het ook niet maken; I hope you enjoyed it
). IF is duidelijk iets voor jou.
Quote: Goed bezig met je cut (één
Heb vorige week 3dagen gehakt gegeten
(cheat wat teveel naar mijn goesting
)
Meals op zich waren wel ok, alleen gehakt staat niet echt bovenaan mijn lijstje.
Heb van de week ook al taart gegeten, was blijven eten bij de schoonouders.
avondmaal was toen;
asperges op zijn vlaams veel eieren en boter
veel spaghetti
stuk kriekentaart
Ik tel mijn macro's eigenlijk helemaal niet, maar heb wel wat richtlijnen.
Trainingsdagen, tss 2800 - 3200kcal (dat is op onderhoud of er wat boven zelfs)
Rustdagen, tss 1800 - 2400kcal, dat is een flink stuk eronder (nooit meer dan 1dag 1800kcal in de week).
Eet vrij veel carbs (zeker in vergelijk met mijn vorige cuts), lager in eiwit en vet.
Eiwit wel 2x VVM (tss de 160-180gr) uit dierlijke bron. Zuivel is ook nog veelvuldig aanwezig, zelfs melk
wat ik nooit gebruikte in de bulk.
Heb tot zover ook nog niks van cardio gedaan, dat hou ik achter de hand als het wat minder loopt.
Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik aan het cutten ben, leuk. IF ligt me inderdaad erg goed
Quote: Quote: Goed bezig met je cut (één
It's a conspiracy!
Ondanks enige cheat toch goede resultaten. Dan heb je - samen met die cardio - inderdaad wel het een en ander achter de hand.
Nice.
Wtfff youri!! How why when??!
Wtfff youri!! How why when??!
UB: Alleen, maat afgebeld,
UB: Alleen, maat afgebeld, hij ging slapen.
Dips:
10x BW
05x BW+25kg
05x BW+50kg
03x BW+70kg VPR
10x BW+50kg
15x BW+25kg
BOR:
)
10x 60kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg
05x 160kg (veel cheat
15x 120kg VPR (nette reps, mss op het einde wel wat cheat)
Superset one arm face pulls met laterals:
10x 15kg SS 10x 05kg
10x 15kg SS 10x 05kg
10x 15kg SS 10x 05kg
Paused inc db bench:
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Alternating hammercurl-shoulder press (1 beweging):
05x 15kg
05x 15kg
05x 15kg
10x 15kg (tegelijk)
Good train helemaal alleejn.
Good train
helemaal alleejn.
NICE!!
NICE!!
Fuuuuu die BOR en dips.!!!!
Fuuuuu die BOR en dips.!!!! Dit doe je gwn om mij te pesten, kan gwn niet anders.
Maar toch zeer mooi!
Thx mannen, bor was niet zo
Thx mannen, bor was niet zo speciaal, die 160kg was echt teveel.
(Maar die overload, deed mijn volgend setje wel goed).
Leken meer verkapte shrugs lol
Spannende tijden, net terug
Spannende tijden, net terug van de gyneacoloog.
Mijn vriendin zit al 8weken thuis, verplichte platte rust want hij zou te snel komen.
Ondertussen hebben we bijna de volledige 9maanden uit, hij was uitgerekend voor 19mei.
Hij is momenteel 49-50cm en 3,450kg.
Ben nu op mijn maat aan het wachten, we gaan zo LB trainen
3.45kg is goed op gewicht.
3.45kg is goed op gewicht. Moet een spannend en speciaal gevoel zijn
Succes met je training.
I'm jelly, epic bulk, 400gr
I'm jelly, epic bulk, 400gr gegroeid in 2weken.
Daar kan ik nog wat van leren
LB:
Squat:
Ancle mobility
10x BW squat
10x BW RDL
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
04x 140kg
05x 120kg
05x 100kg
05x 80kg
4de op 140kg was een strain en knieën knakte naar binnen + druk op mijn adductoren.
De setjes daarna waren ATG (vanaf 100kg ook paused).
Kuiten:
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
Bulgarian squat:
10x BW+15kg
10x BW+15kg
10x BW+15kg
Hanging knee raised:
10x
10x
10x
Worden spannende tijden dus
Worden spannende tijden dus met de geboorte
Kut training om snel te
Kut training om snel te vergeten ...
Voelde me niet energierijk bij het opstaan en mss niet volledig gerecupereerd.
UB:
Shoulder mobility shizzle
Inc bench:
15x lege bar
25x 40kg
20x 50kg
14x 60kg (15F en pijnlijk)
05x 70kg
08x 70kg
10x 60kg
15x 50kg
20x 40kg
Bedoeling was 25x40-20x50-15x60-10x70-05x80kg en weer naar beneden.
Bij die fail op 60kg kwam mijn maat op zijn duizendste gemakske af om te helpen,
had toen enorm last van mijn schouders (die helemaal niet flexibel zijn).
Al de rest niet meer uitgedaan tot in rood, tot nette reps gehouden en optijd gestopt.
Hij heeft wel alles uitgedaan zoals voorzien.
Mss bench ik bij incline ook wel iets te hoog, laat hem vrij hoog zakken, niet erg veel lager
dan bij bv guillotine press (om upperpecs zeker goed mee te nemen). Fucked dat mijn schouders
teveel op geen idee.
Rest van de training gewoon wat assistentie werk gedaan.
Shoulder mobilty kon ik niet eens meer uitvoeren
Seated face pulls:
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg
Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Superset laterals met bend over laterals:
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg
10x 05kg SS 10x 05kg
Morgen een rustdag ingepland, leek me verstandig na vandaag
Immobiele schouders kunnen
Immobiele schouders kunnen een serieuze pain in the ass zijn.
Ik heb momenteel redelijk wat succes met voorzichtige shoulder dislocates (meestal gewoon het moeilijkste deel van de ROM) met een mini band en soms een monster mini band. Een paar weken geleden had ik bijna constant last van mijn rechterschouder, en nu voel ik er bijna niks meer van. + veel bewegingen voelen beter.
Mijn schouders hebben altijd
Mijn schouders hebben altijd al naar voor afgehangen (mss mede door die afwijking in mijn ruggegraat, no clue).
Mijn armen naar boven (en vooral naar achter bewegen is erg moeizaam en stroef).
Ik doe geregeld shoulder dislocates
Maar neem de bezemsteel veel breder vast, smaller zoals daar lukt mij echt niet.
En ik kan ze ook niet zo vlotjes als die gast.
Ik ga eerst daags eens bands bestellen, heb het al enkele gezegd, moet er maar eens werk van maken.
Holy crap, hoe krijg je zo'n
Holy crap, hoe krijg je zo'n beweging voor elkaar man
Ziet er zo raar/onnatuurlijk uit maar kan ook gezichtsbedrog zijn.
Dat was ook mijn eerst
Dat was ook mijn eerst reactie bij het bekijken van het filmpje
Ziet er heel raar uit...
Quote: Kut training om snel te
Fijne trainingspartner heb jij. Oke, je kan ff verstrooid zijn omdat je niet echt verwacht dat er iets gebeurd bij 60 kg maar dan erna ff doodleuk komen aanwandelen?
Hij stond in het deurgat van
Hij stond in het deurgat van de garage, in plaats van langs voor even de bar te ondersteunen.
Klein beetje hulp had wel volstaan, gaat hij op zijn duizendste gemakje helemaal rond om de
bar langs achter te spotten. Hij had idd zo iets van het is maar 60kg.
Zat onderaan helemaal vast met pijn in beide schouders, high rep benchen ligt me helemaal niet.
Vermoedelijk valt mijn setup weg, waardoor ik mijn schouderbladen niet meer samen knijp en minder
arch heb. Gelukkig voel ik nu niets meer, moet me maar eens gaan verdiepen om mijn schouders
iets of wat flexibeler te krijgen, desnoods meer tijd in steken.
Nog even voor je dips en
Nog even voor je dips en BOR: 2 sets van 5*50kg en 3*70kg: waw! Op naar de 100kg
Dikke BOR ook, met of zonder cheat: maakt niet uit.
Dips is ook zowat het enige
Dips is ook zowat het enige van push waar ik een beetje sterk in ben.
Pull is meer mijn ding, ook de reden waarom er bijna 60kg verschil zit tussen mijn squat en deadlift
Quote: Dips is ook zowat het enige
Toen ik nog een sterke bencher was, zou ik gezegd hebben: "Die vlieger gaat niet op!".
Maar nu geef ik je gelijk.
Laatste week niet
Laatste week niet getraind.
De meeste zullen het hier ondertss al weten, ik ben vorige zondag vader geworden van Nyo.
Mijn voeding en rust zijn niet alles geweest laatste tijd, vasten kwam er ook niet echt van.
Heb voornamelijk wat gegeten als het kon en wat voor handen was.
Heb wel eens 600gr kip (in cesar salade) nog weg gewerkt om 23u30, omdat ik nog amper eiwitten had binnen gekregen
Maandag terug proberen van start te gaan met trainen.