Building muscles, getting shredded ...

Ingediend door Rybeara op Woe, 10/02/2010 - 19:24.

Rybeara's blog.
Doel = massa + alle krachtwinst die daarbij komt is mooi meegenomen.

Quote: Wow, chili con carne en

Ingediend door Rybeara op Zat, 06/04/2013 - 23:09.
Red_G92 schreef:
Wow, chili con carne en daarna 150 gr havermout. Zat daar een tijdje tussen, of heb je dat direct erachter naar binnen gespeeld ?
Eerlijk gezegd zou ik dat niet binnen krijgen na die chili con carne... Havermout ligt toch altijd stevig op mijn maag (al bij 100 gr).

Dat was binnen op 10min tijd, ik lepel havermout echt met gemak weg Smiling

Ub:Inc db press: Eeuwigheid

Ingediend door Rybeara op Ma, 08/04/2013 - 21:38.

Ub:

Inc db press: Eeuwigheid geleden

10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 35kg
09x 40kg

Dacht ooit al 10x 40kg gedaan te hebben, maar die reps waren zeker
niet van deze kwaliteit, lekker gecontroleerd. In positie brengen
ging ook vlekkeloos, waar ik vroeger bij +30kg hulp nodig had.

Chins:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+15kg
05x BW+20kg
05x BW+25kg
05x BW+30kg
05x BW+35kg
03x BW+40kg + 10x BW

Face pulls:
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg

Seated press, no back support:
10x lege bar
05x 40kg
05x 40kg
05x 40kg
05x 40kg
05x 40kg

Deze was niet goed naar mijn zin, niks van spanning op rug.

Lekker gepompt, voeding:

meal1:
2bananen
150gr havermout
40gr whey

meal2:
Sla, tomaat, komkommer, mayo
350gr gebakken krieltjes
400gr lamsvlees

meal3: post workout
2glazen appelsap
5eieren
8sneden bruin brood (zweeds)
500gr kwark

Naice!!! Goeie chins en

Ingediend door Pro Curler op Ma, 08/04/2013 - 21:42.

Naice!!! Goeie chins en incline db press.
2e meal ziet er wel lekker uit.

Lekkah!

Ingediend door MT op Ma, 08/04/2013 - 23:26.

Lekkah!

LB: Vandaag 9u geslapen,

Ingediend door Rybeara op Din, 09/04/2013 - 21:50.

LB:

Vandaag 9u geslapen, toch voel ik me al een hele dag moe.

Squat:
10x BW
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
04x 140kg
01x 150kg

Geen 5de gedaan op 140kg, omdat ik wou wegblijven van failure en die 4de ging niet echt vlot.

Kuiten:
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg
10x 140kg

Single leg extentions:
15x 20kg
15x 30kg
15x 35kg
15x 40kg

Plate RDL:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg

Nette training Smiling

Quote: LB:Vandaag 9u geslapen,

Ingediend door MT op Woe, 10/04/2013 - 14:02.

Tot 150kg squat opgewerkt --> netjes

Rybeara schreef:
Plate RDL

Mr. Green

Quote: Quote: LB:Vandaag 9u geslapen,

Ingediend door Rybeara op Woe, 10/04/2013 - 21:09.
MT schreef:
Tot 150kg squat opgewerkt --> netjes

Rybeara schreef:
Plate RDL

Mr. Green

Goed te voelen in de hammetjes vandaag ook al is het maar 40kg in totaal.

UB:

Bench:
15x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
01x 110kg
01x 120kg vlotte evenaring PR
00x 125kg
00x 125kg
05x 100kg

Mijn maat had de benchpositie wat verandert voor ik 125kg ging doen,
het uitheffen voelde heel anders aan. 2de poging was dat beter, maar
mijn kruit verschoten denk ik. Zit er op een andere keer wel in.

BOR:
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg

Seated lateral raises:
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg

Superset inc flies met high inverted rows:
10x 15kg SS 10x BW
10x 15kg SS 10x BW
10x 15kg SS 10x BW

Pull ups:
05x BW
05x BW
05x BW

Good train Smiling

Jammer van de bench, maar

Ingediend door MT op Woe, 10/04/2013 - 23:29.

Jammer van de bench, maar verder goede training, inderdaad. Smiling
Stom dat je door zoiets onnozels failt. Eigenlijk moet je trainingpartner er op zo'n moment voor zorgen dat alles in orde is...

Hij had de bench voor zijn

Ingediend door Rybeara op Don, 11/04/2013 - 00:35.

Hij had de bench voor zijn setje verzet, waar hij 3x failt op 110kg.
Ik zeg niet dat dat net de reden was waardoor ik hem niet gehaald hebt,
maar het uitnemen beviel me wel een pak zwaarder, vermoedelijk daar al wat
onnodige energie aan verspeeld. Zoals gezegd volgende keer beter Eye-wink

LB: netjes 4dagen na elkaar

Ingediend door Rybeara op Don, 11/04/2013 - 22:27.

LB: netjes 4dagen na elkaar getraind, volgt wss met 3dagen rust.

Sumo DL:
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 140kg

140kg was best pittig, ik ben sumo helemaal niet gewoon en zal er ook niet
sterker in zijn dan conv dl.

Squat:
10x lege bar
10x 60kg
10x 70kg
10x 80kg
10x 90kg

Wat hoger in reps, wat is dat ook weer lang geleden.

Kuiten: per been
10x 90kg
10x 90kg
10x 90kg

+ 2 setje BW, high rep tot verzuring

5*140 --> not bad als je

Ingediend door MT op Don, 11/04/2013 - 22:33.

5*140 --> not bad als je sumo niet gewoon bent; zou mij ook moeilijk afgaan. Smiling

1ste keer dat ik eigenlijk

Ingediend door Rybeara op Don, 11/04/2013 - 22:37.

1ste keer dat ik eigenlijk sumo probeer.
Voor de grip was het ook helemaal niet makkelijk, mijn bar is op die positie volledig glad.
Merkte dat mijn heupen ook veel te snel naar boven kwamen -> te weining uit de benen halen.
Maar dat heb ik vermoedelijk met conventioneel ook. Volgende keer eens extra op letten.

Quote: 1ste keer dat ik eigenlijk

Ingediend door MT op Don, 11/04/2013 - 22:39.
Rybeara schreef:
1ste keer dat ik eigenlijk sumo probeer.
Voor de grip was het ook helemaal niet makkelijk, mijn bar is op die positie volledig glad.
Merkte dat mijn heupen ook veel te snel naar boven kwamen -> te weining uit de benen halen.
Maar dat heb ik vermoedelijk met conventioneel ook. Volgende keer eens extra op letten.

Yep, maar bij sumo is dat nog veel belangrijker dan bij conventional. Een sumoDL is veel meer een squat dan een conv. DL dat is. Maar het is inderdaad moeilijk. Smiling

2de low carb dag (ook 2de

Ingediend door Rybeara op Zat, 13/04/2013 - 20:22.

2de low carb dag (ook 2de rust dag);
Meals voor vandaag:

Meal1:
5eieren + wat geraspte ementaler
zilveruitjes
rooie ui
200gr gerookte zalm

Meal2:
ijsbergsla
augurken
2 tomaten
olijven
beetjes mayo
+-160gr steak
+ dessert:
500gr kwark
handje noten
1scoop whey

Laatste meal 30min geleden geleden, nu de vast weer in tot morgen 14u-14u30.
Kga zo mijn nachtshift nog op.

UB: Inc bench: 15x lege

Ingediend door Rybeara op Ma, 15/04/2013 - 21:36.

UB:

Inc bench:
15x lege bar
10x 50kg
05x 60kg
05x 70kg
05x 80kg
03x 90kg
02x 90kg + 03x 70kg + 03x 60kg + 03x 50kg lol dat suckte hard
10x 50kg trage negatieve

Chinnen:
10x BW
05x BW+15kg
05x BW+20kg
05x BW+30kg
05x BW+40kg
03x BW+50kg + 10x BW

Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+40kg
10x BW+20kg paused

Laterals:
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg

Zwakke training, ik suck echt hard in alle press varianten Sticking out tongue

LB: Warm up, BW squats en

Ingediend door Rybeara op Din, 16/04/2013 - 22:48.

LB:

Warm up, BW squats en enkelmobility

Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
03x 100kg
10x3 120kg

Calves, tenen naar buiten/binnen:
10+10x 120kg
10+10x 120kg
10+10x 120kg
10+10x 120kg

Quote: LB:Warm up, BW squats en

Ingediend door MT op Din, 16/04/2013 - 23:02.
Rybeara schreef:
LB:

Warm up, BW squats en enkelmobility

Een mens leert nogal wat bij op youtube, he. Mr. Green

Quote: Quote: LB:Warm up, BW squats en

Ingediend door Rybeara op Woe, 17/04/2013 - 02:18.
MT schreef:
Rybeara schreef:
LB:

Warm up, BW squats en enkelmobility

Een mens leert nogal wat bij op youtube, he. Mr. Green

You got me Eye-wink Cool

BW squat :(

Ingediend door Glenn VdB op Woe, 17/04/2013 - 10:17.

BW squat Sad :(

Quote: BW squat :(

Ingediend door Rybeara op Woe, 17/04/2013 - 13:39.
Glenn VdB schreef:
BW squat Sad :(

Puzzled

Beentjes voelen maar plattekes aan vandaag lol
Rustdagje ingelast, low carb.

Ik zit ook al een tijdje in

Ingediend door Glenn VdB op Woe, 17/04/2013 - 14:25.

Ik zit ook al een tijdje in low carbs (+- 2 weken) en ik voel er eigenlijk gezegd niet zoveel van. Ofwel zit ik nog altijd hoog in carbs maar het is een immens verschil met over paar maand.

Maar ik kan het wel begrijpen, maar ik zou persoonlijk niets hebben aan bw squats.

Maarja, zolang je maar groeit Eye-wink

Quote: Ik zit ook al een tijdje in

Ingediend door MT op Woe, 17/04/2013 - 14:43.
Glenn VdB schreef:
maar ik zou persoonlijk niets hebben aan bw squats.

Opwarming? Puzzled Sticking out tongue

Gekke Glecky toch!

ik warm op met 60'jes,

Ingediend door Glenn VdB op Woe, 17/04/2013 - 15:07.

ik warm op met 60'jes, 100'jes en 140'jes

Er stond duidelijk warm up

Ingediend door Rybeara op Woe, 17/04/2013 - 15:49.

Er stond duidelijk warm up éh.
Mijn maat was er nog niet en ik was al in mijn garage.
Heb wat bw squats gedaan en wat enkel mobility zoals ik had getypt.
Mijn maat haakte snel af voor de werksets, na 3sets was het al gedaan Mr. Green

Met BW squats ga ik geen massa aanzetten lol Sticking out tongue
Al zet ik waarschijnlijk sowieso weinig tot geen massa aan in de cut.
Zit op trainingsdagen op of net boven onderhoud en op rustdagen (soms flink) onder
onderhoud. Tot zover nog geen cardio ingelast.

Wat is voor jou low carbs?
Ik krijg vandaag 20-30gr carbs binnen.
Beetje uit kwark, groenten en noten.

Meal1:
60gr amandelen/para noten
500gr kwark

Meal2:
blik tonijn
blik makreel
rode paprika
olijven
zilveruitjes
augurken

Meal3:
5eieren + ementaler en ham

Wat voor mij low carbs

Ingediend door Glenn VdB op Woe, 17/04/2013 - 15:58.

Wat voor mij low carbs is,

pakt nu maandag

ochtend : 4 boterhamme met zalm
Middag : pizza
avond : 1 kotelet met groenten

Aan je reactie te zien,

Ingediend door Rybeara op Woe, 17/04/2013 - 16:09.

Aan je reactie te zien, probeer je wat te cutten (vet kwijt te spelen).
Dan zou je je meals wat kunnen opschonen.
Pizza, ik veronderstel dat je ze niet zelf maakt Sticking out tongue
Het lijkt me ook best weinig voeding voor jou, je zegt altijd dat je het zo druk hebt en
lange dagen werkt/studeert.
brood en zalm 500-600kcal, pizza is 700-800kcal, kotelet en groenten : 250-300kcal
1700-1800kcal is echt wel weinig voor een vent van +100kg (geen idee wat je VVM is).

Ik werk met een soort van vasten, vandaar maar 3meals, ik eet vandaag tussen 15u00 en 22u00,
de periode daarbuiten eet ik helemaal niets meer. Op trainingdagen eet ik +- 2200kcal rondom de
training.

Echt cutten doe ik niet

Ingediend door Glenn VdB op Woe, 17/04/2013 - 20:10.

Echt cutten doe ik niet bepaald, gewoon minder grote maaltijden en proberen meer te verspreiden over de dag.

Ik moet redelijk wat cardio doen en op men voeding letten als ik resultaat wil zien maar als je +10 uur per dag op een stoel zit, dan helpt dat niet. Momenteel ben ik ook begonnen op trainingsvrije dagen te gaan lope.

Niet snel en niet te ver. Maandag was bevoorbeeld 3.10 km op 23 minuten. Ongeveer 7m30s per km.
Ik kom van 127.8 en zit momenteel op een goeie 113.5. En het was echt nodig, men boxershorts die pasten niet meer, sommige t shirten en men borst spande te hard. Ben wel wat kwijt al maar zichtbaar is het nog niet.

En momenteel merk ik nog geen krachtverlies.

Vandaag een kuttraining,

Ingediend door Rybeara op Don, 18/04/2013 - 22:02.

Vandaag een kuttraining, push:

Shoulder mobility

Bench:
15x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 90kg
04x 100kg (5f)
02x 100kg
10x 80kg

Vond mijn setup helemaal niet, niks legdrive of spanning.

Press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
05x 60kg
01x 65kg

Ook hier niks van spanning

Paused dips:
10x BW
10x BW
10x BW

Tricep rope pulldown, rest pause
15kg x 10+5+5+5+5+5+5+5+5

50reps in totaal, telkens 5a10sec rust.

Wat meer bodybuilding in mijn trainingen kan zeker geen kwaad,
was leuk en nu achteraf bekeken mis ik dat wel wat.

Net nog getraind,

Ingediend door Rybeara op Zat, 20/04/2013 - 00:16.

Net nog getraind, Pull:

DL:
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
10x 140kg (Vermoedelijk beltless VPR)

Pull ups:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+20kg
05x BW+30kg
01x BW+40kg + 10x BW

BW+40kg zou ook wel eens een PR kunnen zijn.

Superset db bor met rear delt flies:
10x 15kg SS 10x 05kg
10x 20kg SS 10x 05kg
10x 30kg SS 10x 05kg

Rope Pullover, rest pause:
20kg x 10+5+5+5+5+5+5+5+5

BB curl, rest pauze:
40kg x 10+5+5+5+5+5+5+5+5

rear delt flies:
2x10 05kg

Zo meteen in men bed, morgen er op tijd uit om te gaan werken.

Good train.

Ingediend door MT op Zat, 20/04/2013 - 11:36.

Good train. Eye-wink