Ingediend door Rybeara op Don, 25/04/2013 - 16:09.
Heb 5dagen op rij niets gedaan
Mede dankzij extra werk en zaken die langer duurder dan verwacht.
Kinderkamer is inmiddels volledig in orde (op het plaatsen van verlichten na), meubeltjes geplaatst.
Dinsdag nog eens geblowed (was al jaren geleden) en gisteren mijn nog eens gelaten in de Triple hop en Duvel.
Drinken met gelegenheden kan geen kwaad, het was leuk. Vanavond nemen we de training weer op.
Ingediend door Rybeara op Vrij, 26/04/2013 - 22:40.
Chest redelijk stijf van die dips.
Blijft voor mezelf echt nr1 chest oefening.
Vandaag ook moeten cancelen, te drukke dag gehad en zit nu weer op men werk (nachtshiften dit weekend)
Morgen wel trainen en zondag ook nog proberen te trainen, dan hebben we er toch weer 3dagen opzitten.
Echt een zure weer, diep in de hole blijven hangen voor enkele seconde, mijn maat helpt met 2 vingers en ik knal hem eruit.
Moet paused squats gaan inlassen om die 160kg te smoken, eens ik hem heb, knal ik weer verder hoogst waarschijnlijk.
Bar positie ook weer wat opgeschoven, dit waren oly squats, bar op de traps gripbreedte breder.
Voorheen lag de bar niet low bar maar ook niet op de traps.
Goede training, en fijn te lezen dat IF ook voor jou werkt.
Onlangs zag ik op youtube een interview met Chris Duffin (~110kg top powerlifter), en die doet blijkbaar ook IF.
Zelf heb ik ook nog vaak vrij lange periodes zonder eten, hoewel ik geen vast stramien volg. Kan er toch ook niet over klagen.
Inc bench:
15x lege bar (voelde al zwaarder dan het zou mogen niet geweldig om te beginnen)
10x 50kg
05x 70kg
05x 80kg
03x 90kg (ooit nog 7reps gehaald)
05x 80kg
05x 80kg + 05x 70kg + 08x 50kg
Ingediend door Rybeara op Din, 07/05/2013 - 16:05.
Voel me vrij belabberd, heb dat vaak als ik de vroege heb.
Ben alles behalve een ochtendmens.
Mijn vast ook iets vroeger gestopt, zodat ik nog iets kon eten voor mijn training (vlak na het werk).
Ik was mijn maat wat aan het plagen, hij was enorm aan het afzien.
Bij het laatste setje deed ik teken van "met de vingers in de neus"
en deed bewust wat meer reps nog, zegt hij ineens 100reps.
Door pijn en verzuring heen mijn reps wel gehaald.
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
Ingediend door Rybeara op Woe, 08/05/2013 - 06:20.
Man, wat voel ik me belabberd en dat is nog maar mijn 2de vroege (heb er nog 3 te gaan na vandaag).
En het is niet dat ik laat ga slapen, lag er al in om 21u45.
Ingediend door Rybeara op Woe, 08/05/2013 - 16:49.
Daarstraks UB gedaan:
Bench:
15x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
03+1+Fx 100kg
10x 80kg
Voelde al bij lege bar dat rechts de aanhechting tussen schouder en borst wat lastig deed.
Voelde niet echt snor, duidelijk te merken ook aan mijn tweede set.
(+ dat die vroege er ook wel in hakt)
Heb 5dagen op rij niets
Heb 5dagen op rij niets gedaan
Mede dankzij extra werk en zaken die langer duurder dan verwacht.
Kinderkamer is inmiddels volledig in orde (op het plaatsen van verlichten na), meubeltjes geplaatst.
Dinsdag nog eens geblowed (was al jaren geleden) en gisteren mijn nog eens gelaten in de Triple hop en Duvel.
Drinken met gelegenheden kan geen kwaad, het was leuk. Vanavond nemen we de training weer op.
dag 16 gaat hier al in
dag 16 gaat hier al in
Net dus nog getraind: Maat
Net dus nog getraind:
Maat deed niet mee, hij was te moe
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+40kg
10x BW+40kg
10x BW+40kg
10x BW+20kg
10x BW
Chins:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+20kg
05x BW+20kg
03x BW+40kg
03x BW+40kg
03x BW+40kg
10x BW+20kg
Laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Face pulls, rest paused
20kg x 10+5+5+5+5+5+5+5+5
BW+40kg dips Youri: 8
BW+40kg dips
Youri: 8 reps
Marco: 3*10 reps
Marco is a fucking badass!
thx lol
thx
lol
Chest redelijk stijf van die
Chest redelijk stijf van die dips.
Blijft voor mezelf echt nr1 chest oefening.
Vandaag ook moeten cancelen, te drukke dag gehad en zit nu weer op men werk (nachtshiften dit weekend)
Morgen wel trainen en zondag ook nog proberen te trainen, dan hebben we er toch weer 3dagen opzitten.
+40 kg, hmmm dat moet nog
+40 kg, hmmm dat moet nog lukken denk ik
Quote: +40 kg, hmmm dat moet nog
Niet denken, maar doen.
@Rybeara: mijn pecs zijn ook wat stijf van dips te doen.
Daarnet nog getraind,
Daarnet nog getraind, LB:
15x BW squats
Ankle mobility + streching van de adductoren
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
01x 140kg
01x 150kg
00x 160kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg
Echt een zure weer, diep in de hole blijven hangen voor enkele seconde, mijn maat helpt met 2 vingers en ik knal hem eruit.
Moet paused squats gaan inlassen om die 160kg te smoken, eens ik hem heb, knal ik weer verder hoogst waarschijnlijk.
Bar positie ook weer wat opgeschoven, dit waren oly squats, bar op de traps gripbreedte breder.
Voorheen lag de bar niet low bar maar ook niet op de traps.
Kuiten:
10x 150kg
10x 150kg
10x 150kg
10x 150kg
Plate RDL:
20x
20x
20x
Food: Meal1: multivit banaan
Food:
Meal1:
multivit
banaan
150gr havermout
2scoops whey
magere melk (+-300ml)
Dik hand amandelen
Meal2:
100gr volkoren pasta
stevige portie Chilli
Meal3: PW
banaan
150gr havermout
2scoops whey
500gr kwark
enkele beten chinees (overschot van gisteren, gebakken rijst met babi pangang)
Paused squats gewoon doen.
Paused squats gewoon doen. Is een toffe oefening + je bakt je glutes er zo mee gaar.
All da boys will be mirrin dat squat ass!
Will do UB: Shoulder
Will do
UB:
Shoulder mobility
WG bench:
15x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
02x 110kg
02x 110kg
02x 110kg
80kg x10+5+5+3+3
Ging redelijk, had weinig legdrive, glutes maar vooral quads zijn vrij dood.
Seated laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Inc flies, onderaan even aanhouden:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Seated paused db press:
08x 15kg
08x 15kg
08x 15kg
Tricep rope pulldown:
10x 20kg
10x 20kg
10x 15kg
Good train, heb er plezier in gehad.
Morgen pull training.
Benen totaal nog niet
Benen totaal nog niet hersteld, doen we dl later wel deze week.
Pull:
BOR:
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 130kg
05x 140kg
100kg x10+5+5+5+5+5+5
Pull up + chin up:
5+5x BW
5+5x BW
5+5x BW
5+5x BW
Face pulls, contractie aanhouden:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Alternating db curl:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Inspiratie voor jou
Inspiratie
Leuk filmpje Bwa soms zit
Leuk filmpje
Bwa soms zit ik toch liever op de bank, maar ik heb dan ook niets te winnen op trainingsvlak (buiten plezier en ontspanning).
Vandaag nog een rustdag, morgen trainen.
Food:
Meal1:
Multivit en vit D
banaan
100gr ontbijtgranen
2scoops whey
250ml magere melk
Meal2:
Sla, tomaten, komkommer, paprika's, augurken, zilveruitjes
groenen en zwarte olijven.
250gr steak
2 hard gekookte eieren
70gr feta kaas
Hete olijfolie
Meal3:
500gr kwark
Beetje een defecit creëren in mijn kcal
Quote: Leuk filmpje Bwa soms zit
Ik bedoelde alleen het eerste deel, he.
Het was geen call-out.
Sterke BOR, proberen om die
Sterke BOR, proberen om die vandaag te evenaren.
Quote: Sterke BOR, proberen om die
Probeer die rest paused ook, maar eens, dat is echt afzien +- 20sec tussen de volgende set reps.
UB:
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+40kg
08x BW+60kg
06x BW+60kg
10x BW+40kg (laatste reps paused)
10x BW+20kg paused
Pull ups:
10x BW
05x BW+25kg
05x BW+25kg
05x BW+25kg
05x BW+25kg
05x BW+25kg
Face pulls: contractie even aanhouden
20x 15kg
20x 15kg
15x 20kg
10x 25kg
Laterals raised + press:
20x 05kg + 15x 05kg
20x 05kg + 15x 05kg
20x 05kg + 15x 05kg
20x 05kg + 15x 05kg
Damn ik heb mijn schouder nog nooit zo weten moeite doen
En dat met fucking 5kg LOL
Van morgen kwamen bovenste abs en adonisbelt al weer te voorschijn
Leuk ik doe echt amper moeite met dat vasten, dit is easymode cutten
pics or didnet eppent Mijn
pics or didnet eppent
Mijn ab komt er ook altijd door, ook al span ik hem niet op
Mooie training en mooie dips
Goede training, en fijn te
Goede training, en fijn te lezen dat IF ook voor jou werkt.
Onlangs zag ik op youtube een interview met Chris Duffin (~110kg top powerlifter), en die doet blijkbaar ook IF.
Zelf heb ik ook nog vaak vrij lange periodes zonder eten, hoewel ik geen vast stramien volg. Kan er toch ook niet over klagen.
Ben momenteel aan het
Ben momenteel aan het ontbijten met;
banaan
5spiegeleieren
bloemkool, paprika
fetakaas
en gebakken patatjes.
Vanavond voor ik ga werken nog proberen
paused squats en DL te doen
Net LB gedaan: Mobility
Net LB gedaan:
Mobility shizzle
DL:
05x 60kg
05x 100kg
03x 120kg
03x 140kg
03x 160kg
03x 180kg
Beetje slordig op 160 en 180kg
10x BW squat
Paused squats:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
03x 100kg
03x 120kg
03x 120kg
03x 120kg
Tweede set was niet echt goed, 2moeizame reps daar.
Donkey raises (met dipbelt):
10x BW+50kg
10x BW+50kg
10x BW+50kg
Plate RDL:
15x
15x
15x
Decent train.
Nu nog goed eten, wassen en naar men werk (nachtshift)
Dafuq, dips met 60kg Ik heb
Dafuq, dips met 60kg
Ik heb moeite met 30kg 
Ik zag van de week een foto
Ik zag van de week een foto van iemand die dips deed met 5plates.
Nog een lange weg te gaan
Quote: Ik zag van de week een foto
Nou, als je 8 reps doet met 60kg, dan is 100kg toch niet zó ver af.
Je moet dat sowieso bij je BW tellen, dus het relatieve verschil is vrij klein.
Geen geweldige training
Geen geweldige training vandaag:
UB:
Inc bench:
niet geweldig om te beginnen)
15x lege bar (voelde al zwaarder dan het zou mogen
10x 50kg
05x 70kg
05x 80kg
03x 90kg (ooit nog 7reps gehaald)
05x 80kg
05x 80kg + 05x 70kg + 08x 50kg
Cable rows:
10x 50kg
10x 70kg
10x 90kg
10x 90kg + 10x 70kg + 10x 50kg
Seated press, no back support
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
03x 60kg
12x 40kg
Reverced flies:
10x 05kg
10x 05kg
10x 05kg
Paused dips:
10x BW
10x BW
10x BW
Voel me vrij belabberd, heb
Voel me vrij belabberd, heb dat vaak als ik de vroege heb.
Ben alles behalve een ochtendmens.
Mijn vast ook iets vroeger gestopt, zodat ik nog iets kon eten voor mijn training (vlak na het werk).
LB:
Pumpstyle leg extentions:
50x 20kg
40x 30kg
30x 40kg
20x 50kg
10x 60kg
10x 60kg
20x 50kg
30x 40kg
40x 30kg
100x 20kg
Ik was mijn maat wat aan het plagen, hij was enorm aan het afzien.
Bij het laatste setje deed ik teken van "met de vingers in de neus"
en deed bewust wat meer reps nog, zegt hij ineens 100reps.
Door pijn en verzuring heen mijn reps wel gehaald.
Squat:
10x lege bar
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
Pittig die laatste.
Calves raises:
15x 120kg
15x 120kg
15x 120kg
15x 120kg
Volgende LB sessie vooral hamwerk verrichten.
100 reps Well done.
100 reps
Well done.
Man, wat voel ik me
Man, wat voel ik me belabberd en dat is nog maar mijn 2de vroege (heb er nog 3 te gaan na vandaag).
En het is niet dat ik laat ga slapen, lag er al in om 21u45.
Daarstraks UB gedaan:
Daarstraks UB gedaan:
Bench:
15x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
03+1+Fx 100kg
10x 80kg
Voelde al bij lege bar dat rechts de aanhechting tussen schouder en borst wat lastig deed.
Voelde niet echt snor, duidelijk te merken ook aan mijn tweede set.
(+ dat die vroege er ook wel in hakt)
Chins:
LOL)
10x BW (tricep verzuurd
05x BW+20kg
05x BW+30kg
05x BW+40kg
18x BW+20kg VPR vermoedelijk
Laterals:
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
Special row (geen idee hoe het heet)
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Lekkere negatieve, voelde heerlijk, stond nat in het zweet van deze "lichte" oefening.
Dippen light:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
Flies zoude niet gaan met die borst-schouder aanhechting, met dips niet zo'n probleem.