HARDROCKER meets POWERLIFTING

Ingediend door Hardrocker op Woe, 25/06/2014 - 13:41.

2014 : IT'S GOOD TO BE BACK!!!!

Na een lange afwezigheid kunnen wij u met enige voldoening "the return of the king" aankondigen Powertraining

Reden van een lange afwezigheid was eerst een periode van veel te veel stress met een overwerkte hardrocker tot gevolg.

Maar dan sloeg het noodlot toe: ik ben ten prooi gevallen aan de erfelijke neurologische aandoening genaamd "Personage Turner" (hopelijk zonder fouten geschreven)
Wat houd dit beest in hoor ik u vragen. Wel, om lang verhaal kort te maken houd een deel van de bezenuwing vanuit de hals naar arm en schouder er al dan niet tijdelijk mee op om te werken. In extreme gevallen met complete verlamming van de arm en helse zenuwpijnen tot gevolg welke nooit meer goed komt.

In mijn geval is mijn linker schouder volledig geblokkeerd gedurende 3 maanden gepaard gaande met hevige pijnen. Eenmaal de schouder terug loskwam ten gevolge van intense kine is de spiermassa van mijn schouder weggevallen, leed ik bij de minste inspanning aan hevige pijn en blokeerden mijn schouder opnieuw. Dit was begin dit jaar dermate slecht dat ik scheefgetrokken liep als ware ik een gehandicapt man.

Maar dan kwam de redding: Hoewel ik er geen bal in geloofde dat het helpen kon ben ik onder druk van min vriendin naar een acupresurist gegaan. En ja, na een 4 tal weken behandeling verdwenen de klachten, kon ik langzaam terug een actievere levensstijl aanmeten zonder dat de klachten terugkwamen of zonder hiervoor te moeten boeten met enkele weken van pijn.

En dit brengt ons dan terug bij een oude liefde: Echte Hevy Metal Cool

We gaan er terug invliegen met het aloude bekende en gerenommeerde recept: Starting strength!

2016: HARDROCKER GOES POWERLIFTING

Na al een 2 jaar terug te zijn (min of meer, met veel onderbrekingen) is het tijd om eens te kijken waartoe een Hardrocker instaat is DUS......... heb ik mijn Homegym omgeruild (wegens geen dak meer) voor de luxe van HNS EN.......Gaat de hardrocker zich toeleggen op POWERLIFTING en dit ZONDER trainningsstops!!! Indeed, ik ga 12 MAANDEN NON STOP TRAINEN!!!!

DOELEN voor 2017 (tegen BK raw - December 2017)
SQUAT: 240 kg
Bench press 140 kg
deadlift: 250 kg

Huidige stats:

Squat: 205 kg (Januari en 11/02/2017))
Bench press: 5X107,5 kg (17/03/2017) + 125 kg (januari 2017)
Deadlift: 230 kg (januari 2017)

HARDROCKER GOES HERNIA (EDIT dd. 05/2017 )

Wat begon als een iritant pijntje in de bil dat zo nu en dan de kop opstak de dag of 2 dagen na een squattraining, in 1 ste instantie door de dokter voor een forcering van de sacrale gewrichten werd gehouden maar maar niet wilde genezen is nu, op 18/05 na een MRI een hernia L5-S1 gebleken, en nog geen kleintje ook.

Op de MRI-beelden is het letsel van dermate omvang dat de specialist direct wou overgaan tot inspuitingen, iets waar na onderling overleg nog even mee gewacht wordt om de resultaten van de kine af te wachten.

Doelen voor BK 2017 zijn dus niet langer die 240 squat, nog die 140 bench of 250 deadlift. Neen, de doelen zijn: KUNNEN DEELNEMEN!!!!

Ik hoop ergens in augustus/september de training terug te kunnen hervatten.

die kutgewichten die niet

Ingediend door Hardrocker op Don, 28/08/2014 - 08:34.

die kutgewichten die niet passen, een garage die geherorganiseerd moet worden om te kunnen trainen met mijn nieuwe (20 cm langere) barbel, nog steeds de naweeën van het ziekzijn van vorige week (killer aanvallen van astma en niet 100% energiek) nu vandaag terug rare pijn en spierstijfheid in mijn schouder (bidden dat het niets is) zorgen ervoor dat de trainingen opgeschort zijn tot zateradg of zondag (dan hebben we in het weekend tijd om wat metaalbeerking te doen en de boel te herschikken). wacht liever wat met trainen dan mij te verongelukken in die garage door te vallen over de rommel of doordat ik met de barbel blijf hangen aan een rek of een halve training te hebben wegens niet fit.

Quote: die kutgewichten die niet

Ingediend door Pro Curler op Don, 28/08/2014 - 12:56.
hardrocker schreef:
die kutgewichten die niet passen, een garage die geherorganiseerd moet worden om te kunnen trainen met mijn nieuwe (20 cm langere) barbel, nog steeds de naweeën van het ziekzijn van vorige week (killer aanvallen van astma en niet 100% energiek) nu vandaag terug rare pijn en spierstijfheid in mijn schouder (bidden dat het niets is) zorgen ervoor dat de trainingen opgeschort zijn tot zateradg of zondag (dan hebben we in het weekend tijd om wat metaalbeerking te doen en de boel te herschikken). wacht liever wat met trainen dan mij te verongelukken in die garage door te vallen over de rommel of doordat ik met de barbel blijf hangen aan een rek of een halve training te hebben wegens niet fit.

Oei oei, dat klinkt rot. Stay safe.

van die schijven: het is je goed recht om daarover fitness seller te contacteren en nieuwe te vragen. Bij mij gingen ze er wel vlot op maar ik merkte dat ze ook erg amateuristisch afgewerkt waren bij mij. Je zag zo dat ze er precies met een slijpschijf tegen waren geweest om ze toch rond te krijgen en nog andere oneffenheden op de oppervlakte. Ik had toen wel zin om dat te melden, maar ben te lui geweest. Als ik jou was en als je niet zo lui als mij bent, gewoon die mannen contacteren. Je betaalt €2/kg en heleboel verzendingskosten voor een slecht afgewerkt product.

maar omruilen ga ik ze toch

Ingediend door Hardrocker op Don, 28/08/2014 - 12:59.

maar omruilen ga ik ze toch niet hoor!!!! anders terug 2 weken wachten eer ik nogmaals de tijd heb om naar nederland te rijden, dus weer 2 weken geen squat.

zal dat ding dit weekend wel even bewerken hardrockerstyle Eye-wink

OK, het is duidelijk dat

Ingediend door Hardrocker op Woe, 03/09/2014 - 08:25.

OK, het is duidelijk dat trainen met opstotoen van periodes van strikt trainene en geen trainingen skippen en periodes met minder strikt trainen zla verlopen. het volwassen leven is toch wat anders dan trainene terwijl het enige wat een mens doenmoest was blokken.

plan is om met minstens 1 training voor mijn bezoek aan Heverlee terug in te pikken en vanaf dan trachten terug strikt te gaan trainen.

Daar de vriendin avondonderwijs voor Bachelor boekhouden gaat volgen ben ik dinsdag -> donderdag s'avonds alleen thuis, dus trainene zal dinsdag en donderdag gebeuren, dan laat dit alle opties open om in het weekend op zaterdag of zondag te trainen afhankelijhk van wat past en in het geval van event trainingen (die meestal zonddag doorgaan heb ik al willen merken) dan heb ik 2 dagen rust zodat elke vorm van fatigue (wat ik echt niet wens bij event trainingen waar ik mezelf voor 100% of liefst zelfs meer kan geven) verdwenenen is.

Maar voor we trainen kunnen deze midag naar doe het zelver om een freeskop voor op boormachine voor wat plate trimming (is indeed nog niet gebeurd, zondag gemerkt dat mijn ma wel ijzevijlen en freeskoppen heeft, maar ik niet en winkels zijn dan beetje gesloten, de rest van vorige week nogal druk op werk (lees: om alles optijd af te krijgen heeft Hardrocker 10 paar handen en werkdagen van 12 uur nodig, hellas heeft hij het eerste niet en vertikt hij het 2de Cool ) en dus hatek echt geen fut meer hiervoor.)

Hardrocker

Quote: OK, het is duidelijk dat

Ingediend door psycomantje op Woe, 03/09/2014 - 09:19.
hardrocker schreef:
het volwassen leven is toch wat anders dan trainene terwijl het enige wat een mens doenmoest was blokken.

Yep know the feeling Sticking out tongue

Strongman training te Herentals

Ingediend door Hardrocker op Zon, 07/09/2014 - 15:53.

Algemene samenvatting van de training: ik moet op alle gebieden nog flink vooruitgang boeken maar:
- Kracht zit vrij goed
- explosiviteit is nog niet wat het geweest is, maar ook niet slecht
- Op uithouding moet er gewerkt worden, maar deze training geeft ook vertekend beeld: zonder astmamediceinen gaan trainen -> ademnood vanaf eerste event -> hartslag ging tussen de sets in niet of bijna niet omlaag -> tegen einde van de training ging na 1 of 2 sets het licht uit, letterlijk. draaierig, wazig zicht,...

Tire flip
250 kg
5*3
ging vrij goed, al hatek in set 5 wat last van fatigue. mischien dat dit zonder astma minder uitgesproken wordt.

yoke
gewicht? (me not remember)
8 runs dachtek
Ging goed. in run 2 gewicht verhoogd, maar ineens bij run 3 kregek hem niet meer gelift. gewicht terug verlaagd en runs aan mooi tempo gedaan.

Sled pull
oplopend gewicht
en hier hebek na een run of 3 moeten afhaken op het einde van een run. geen lucht, hartslag aan het racen. zag wazeg. zeker 5 min op de grond gelegen om ietwat bij te komen.

Zandzakken race (zanzakken van A naar B dragen)
80 kg
ook hier hebek de laatste 2 runs aan me voorbij laten gaan. het uitheffen en het lopen met dat ding gingen perfect, maar na de run hatek het gevoel dat ik ging stikken, men hart ging tekeer.

Nu, enkele uren na de training voelek mij gewoonweg slecht: misselijk, wat ligt in het hoofd. Denk dat dit de gevolgen zijn van trainen met een astma aanval.

Al bij al benek wel tevreden over de training. Ga eerst een week of 2 mijn astmabehandeling volgen (ga morgen bij de docter om voorschriften) en denk dat ik dan zeker nogeens terugga.

Opwarming yoke deed je met

Ingediend door MT op Zon, 07/09/2014 - 16:09.

Opwarming yoke deed je met 130kg, daarna 170Kg en als top set 220kg. Vervolgens weer een aantal goeie snelle runs met 170-180kg. Perfect om er weer in te komen. Smiling
Was fijn dat je er bij was. Iemand met een goede attitude is altijd goed om erbij te hebben in training.

Quote: Opwarming yoke deed je met

Ingediend door Hardrocker op Din, 09/09/2014 - 13:43.
MT schreef:
Was fijn dat je er bij was. Iemand met een goede attitude is altijd goed om erbij te hebben in training.

Voor zij die er niet bijwaren, vrij vertaald komt dit op het volgende neer: hardrocker die op de grond licht te sterven terwijl hij vecht om zuurstof binnen te krijgen, om nadien nog steeds ijl in het hoofd en hijgend als een gek terug rechtkruipt voor nog een setje, dit tot op het punt dat hij niet meer rechtkomt Cool

Ben blij om te horen dat mijn instelling dan toch al goed zit, nu de resultaten nog.

Verder ben ik echt geradbraakt: mijn onderarm is voor de helft een blauwe plek, mijn core doet verdacht veel pijn (en tijdens de training geen last in) en de bovenrug ter hoogte van de schouderbladen trekt tegen.

Verder terug goed ziek: diaree, wat koorst en een astma die mij langzaam aan het vermoorden is. thank god he invented Symbicort!!!!

Training NR ?

Ingediend door Hardrocker op Woe, 17/09/2014 - 08:29.

na een kleine maand van ziekte, spijsverteringsproblemen, astma aanvallen en de stress van het kopen van een huis en die kutgewichten die niet pasten gisteren terug getrained.

Eerst en vooral: dat 50 mm materiaal voelt zoveel stabieler aan in de nek dan die doorbuigende barbel. wel wat andere balans dan de oude barbel daar deze wat langer is. was even wennen.

Squat
150 kg (niet te zwaar beginnen na enige tijd van rust
5-5
140 kG
5
Nu ging die eerste set 150 kg alsof er geen gewicht in mijn nek lag. bij de 5de reps van set 2 schoot er ineens kramp in mijn quads (ter hoogte van de aansluiting met de knie.
Dan maar 3de set met wat minder gewicht gedaan.

Bench press
65 kg (ook hier 10 kg minder dan vorige werkgewicht genomen)
5-5-5
ging makkelijk!!!!!!

PC
/
gezien ik al met kramp zat maar zo gelaten.

Dumbel curls
12 kg
8-8-8
rechter arm ging dit megavlot, linker arm voelde ik de curls ook in de pees van mijn biceps, ergens in de voreste kop van de schouder en straalde er een ongemakkelijk pijnlijk gevoel uit richting onderarm. Nu is dit niet abnormaal. had destijds bij mijn Persaonage Turner aanval bij mijn kine dezelfde klachten (wel net iets heviger: tot tranen toe)

OPMERKING:
ga de komende trainingen nog moeten opletten dat ik de training niet te intens maak, want gemerkt dat wanneer mijn hardslag fors omhoog gaat ik hem nog steeds moeilijk terug naar omlaag krijg. denk dat dan de inspannings astma terug wat opsteekt, puffer ten spijt.

zal dus wat opletten zijn en de rust tussen de sets groot genoeg houden zodat ik niet op het kritische punt kom zoals op de strongmantraining van 2 weken terug en half flauwgevallen op de grond eindig.

Zou van zodra ik terug de 170 kg squat en de deadlift van 190 kg te pakken heb nogeens naar de kempen gaan om te kijkne hoe ik het er dan vanafbreng.

EDIT:
En moet het nog gezegd worden: ik heb spierpijn!!!! loop terug als een pinguin en de vooreste kop van mijn rechter schouderspier doet pijn (en neen, dit is effectief mijn goede arm. Nu deed die al wat pijn de dag voor de training, maar ik dacht dat ik gewoon verkeerd geslapen had.) Nu heb ik moete om mijn rechter arm gestrekt voor mij uit te houden (eindpositie front raise). maar tegen morgen trekt dat wel weg, dan kanek het boeltje terug slopen met de press Evil

Gisteren nogmaals gaan

Ingediend door Hardrocker op Don, 18/09/2014 - 11:19.

Gisteren nogmaals gaan schaken voor het eerst in 4 tot 5 maanden. tegen 1 uur in bed gekropen, net optijd om geplaagd door een kutonweer wakker te liggen tot na half 3 Angry

Vandaag is de spierpijn in de quads is weggetrokken, maar in de plaats doen nu de binnenkant van mijn dijen echt flink pijn telkens ik mij rechtzet uit mijn bureaustoel of wanneer ik stap na een tijd neergezeten te hebben.

Voor vanavond staat volgende op het programma:
Squat 150 kg
(plan is om terug in stappen van 5 kg op te bouwen tot aan de 165/170 kg, vanaf daar terug per 2,5 kg omhoog)
Press
laatste werkgewicht -10% en afronden naar omlaag tot een veelvoud van 2
Deadlift 165/170 kg afhankelijk van hoe vlot de opwarming gaat
plan is om hier per 5 kg omhoog te gaan.

en alser nog energie in de tank zit wat rows.

training van gisteren was

Ingediend door Hardrocker op Vrij, 19/09/2014 - 08:27.

training van gisteren was voorbij voor ze begon:

SQUAT: opgewarm met lichaamsgewicht (10/15 reps ofzo) en dan de klassieke 100 kg geladen voor de eerste opwarmingsset met gewicht (ok, vroeger was het 90 kg, maar nu komt dat nietmeer uit met de nieuwe schijven : 20 kg barbel +2*40=100)en dan......
2 reps gemaakt en man wat een pijn in mijn linker been aan de binnenkent van mijn dijbeen (waar ik al ganse dag stijf was). kon niet meer stappen eerste 5 minuuten. na een 10 tal minuuten terug binnen geraakt, mijn been languit gelegd en na een 60 tal minuuten van echt pijn afzien trok de pijn langzaam weg. na een 2 tal uren kon ik wel terug stappen, mij bukken zat er wel niet in. ook vandaag nog last, zeker als ik mij bukken wil (schoenen aandoen was zelden zo een opgave)

Denk dat de vermoeidheid er wel voor iets tussenzit: al 3 dagen dat ik in de ochtend moet vechten om niet in te dommelen achter mijn stuur opweg naar mijn werk.

Zaterdag dus nogmaals poging wagen om te trainene.

Kracht zit precies snel weer

Ingediend door 515 op Zat, 20/09/2014 - 22:27.

Kracht zit precies snel weer op een goed niveau!! Knap werk. Powertraining

Quote: Kracht zit precies snel weer

Ingediend door Hardrocker op Ma, 22/09/2014 - 08:56.
515 schreef:
Kracht zit precies snel weer op een goed niveau!! Knap werk. Powertraining

are you serious??? kramp bij opwarming noem ik niet op niveau!!! das zielig, nog nooit kramp gehad bij het training, tenzij na een PR squat destijds of een event training.

Vanavond nogmaals training, die van dit weekend iser niet van gekomen wegens zaterdag hondsmoe en vroeg moeten opstaan voor pipo van de brandverzekering en nadien afspraak met electricien ( meer dan 15 uur geslapen, viel omstreeks 15.00 inslaap waar ik stond)

zondag familiale verplichtingen.

TRAINING 22

Ingediend door Hardrocker op Din, 23/09/2014 - 08:25.

Squat
150 kg
5-5-5
alle reps volgemaakt, maar daar had ik niet aan getwijfeld. wat mijj wel verbaasde was dat die 150 kg echt zwaar was. Op het einde van set 2 en 3 waset persen om die laatste rep te maken met goede vorm. Lichtelijk Klote. had gehoopt dater nog meer power op zou zitten. nuja, next time 155 kg

Press
60 kg
5-5-5
slechts 5 kg onder het werkgewicht waarmee we een maand geleden gestopt zijn. tussen set 1en 2 slechts 2 minuutjes ruyst. enkel rep 15 was echt persen. dit geeft een boost: in tegenstelling tot mijn squat heeft mijn press bijna niet gelden onder enige tijd van non actief zijn Laughing out loud

Deadlift
160 kg
5
gezien die squat hatek verwacht mij suf te trekken aan die barbel, maar niets was minder waar: dit ging megavlot. alle 5 reps binnen de 30 seconden afgewerkt. hier zat makkelijk 10 tot 15 kg meer in. ME HAPPY

Wel gemerkt dat op dit punt in de training mijn hartslag terug moeilijker terug daalde. denk nog wat de nasleep van die astma. De dummbel rows zijn voor next time

En dan om het af te leren
Dumbel Curl
13 kg
8-8-8
Ga beginnen met elke training te curlen om 3 redenen:
1) bij strongmantraining gemerkt dat mijn "guns" na de tire flip echt leeg waren. bij mijn poging om nog eens te log pressen na de training was het geschoudert krijgen moeiliojk wegens lege guns
2) I just like the biceps pump
3) laten we eerlijk zijn, the look wil ook wat zeker Cool

EDIT:
spierstijfheid/vermoeidheid in de quads, triceps zijn gestorven, of zo voelen ze toch aan en ter hoogte van mijn schouderbladen waar de barbel rust bij de squat hebek ook spierstijfheid. heb geprobeerd om mijn schouderbladen goed naar achter te zetten bij de squat naar aanleiding van MT zijn opmerking op event training dat ik de yoke nogal hoog legde en met wat rare stijl liep(voorovergebogen/met bultje in de nek. is moelijk uit te leggen)

Heb je vaak krampen? Ander

Ingediend door wauter op Din, 23/09/2014 - 21:22.

Heb je vaak krampen? Ander zou ik eens kijken naar je voeding/supplementatie of je niet ergens met een tekort zit.

krampen heb ik zelden of

Ingediend door Hardrocker op Woe, 24/09/2014 - 08:33.

krampen heb ik zelden of nooit. eigenlijk vroeger enkel gehad na een PR pogigingereeks squat waarbij telkens 1RM met oplopend gewicht is afgewerkt. nadien had ik krampen like hell, maar dat lijkt mij een normale bijwerking.

zal aan nog niet 10% gerecupereerd gelegen hebben, dit in combinatie met de stress door woningaankoop en had die dagen ook niet echt goed geslapen( was echt moe like hell)

vandaag, dag 2 na de training, nog wat stijf in upper body. vooral de schouders waar de barbel lag voel ik nog vrij goed en mijn lats. best raar daar ik nog rows, nog pull ups gedaan heb.
Heb dit wel vaker na het pressen. VERKLARING IEMAND?Puzzled??

Het trainene op maandag in

Ingediend door Hardrocker op Don, 25/09/2014 - 11:10.

Het trainene op maandag in de plaats van dinsdag heeft zijn vruchten afgeworpen: vandaag haast geen fatigue meer in mijn lichaam, en zeker niet in de beentjes.
Goed nieuws dus voor de squat van vanavond.
We gan er invliegen met een 155 kg, een bench press van 70 kg (laatste werkgewicht wad dachtek 75 kg) en een pc met een nog nader te bepalen wewicht. ga pc in 3*3 doen met telkens op rep 3 een push press. zo krijg ik die beweging ook terug in de vingers wat een log press in het voorjaar enkel ten goede kan komen.

Door terug opstoot van astma

Ingediend door Hardrocker op Zon, 28/09/2014 - 11:39.

Door terug opstoot van astma is de training van donderdag er niet van gekomen. vrijdag en zaterdag waren al volgepland. vandaag na het Wk wielrennen ga ik dan toch trainen, dan zijn zijn we tegen dinsdag terug fit.

Het gestruktureerd trainen zit er niet echt in blijkbaar de laatste tijd. De komende maanden gaat dat niet veel veranderen daar ik dan ga verbouwen om tegen 1 januari verhuisd te zijN;

Ik hoop dat het toch iets beter lukt om tot het einde van ditjaar iets regelmatiger te trainen en dat ik eenmaal verhuis terug een trainingsritme vinden kan.

Hardrocker

Hoe zit dat hier?

Ingediend door Woopy op Don, 09/10/2014 - 09:51.

Hoe zit dat hier?

gaan er terug invliegen na

Ingediend door Hardrocker op Ma, 13/10/2014 - 15:02.

gaan er terug invliegen na een tijd van veel over en weer geloop van notaris naar verzekeringsmakelaar naar aannemers,....

zal wel in combinatie zijn met verbouwingen de komende 3 maanden, dus kans bestaat dat we nu en dan een training gaan overslaan.

morgen gaan we er terug invliegen, vanavond mag ik mij bezighouden met huurcontracten Puzzled

http://bstrong.net/node/7572

Ingediend door Woopy op Din, 14/10/2014 - 15:43.

Ja, dat had ik 'm ook al

Ingediend door rho op Din, 14/10/2014 - 15:47.

Ja, dat had ik 'm ook al willen melden.
Ik begrijp het wel hoor. Maar ik kan me tegenwoordig beter bedwingen en reageer gewoon niet meer.
Persoonlijk kan ik er wel mee lachen. Maar ik kan wel inzien dat iemand die nieuw is (en naar eigen beschrijving wat minder testosteron heeft) het daar wat moeilijker mee heeft.
Daarbij kent de admin de persoon in kwestie ook wel geloof ik Question. Dus we kunnen het ook wel beter plaatsen dan een nOOb.

De admin is deze site allang

Ingediend door Woopy op Din, 14/10/2014 - 16:20.

De admin is deze site allang vergeten, denk ik Sticking out tongue

Oei, en hij was nog zo

Ingediend door rho op Din, 14/10/2014 - 16:23.

Oei, en hij was nog zo hard-core toen ik zelf begon.
Is er echt geen site-admin meer?

Zalig hoe mensen blijkbaar

Ingediend door Hardrocker op Ma, 03/11/2014 - 14:36.

Zalig hoe mensen blijkbaar alergisch zijn aan een ietwat directe comunicatiestijl Laughing out loud

Over het trainen: dat zal bij mij voor na nieuwjaar zijn. de laatste tijd ben ik ofwel bezig met gainene slijpen, offertes aan het aanvragen of andere dingen inzake een verbouwing ofwel ben ik stkkapot van enkele weekdagen na men werkuren nog een uurtje of 2/3 bob de bouwer te gaan spelen en lig ik dan dood in mijn zetel ofwel bezn ik tot dik na 9 uur bezig met het huishouden bat is blijven liggen wegens al het vorige.

Verhuis is voor einde van dit jaar, nadien geven we er terug een lap op, maar tot dan moet een mens prioriteiten leggen in het leven.

Hardrocker.

Hey hardrocker succes met je

Ingediend door Pro Curler op Ma, 03/11/2014 - 19:02.

Hey hardrocker succes met je werk/verbouwing.

Heb je ook geen tijd om te curlen, hoeft niet lang te duren. Is in mijn ogen toch echt wel belangrijk. Hopelijk heb je tegen nieuwjaar 50cm gunz dan.

Groetjes.

Welk type gun is dat dan,

Ingediend door Buell op Ma, 03/11/2014 - 21:27.

Welk type gun is dat dan, Javad?

Vanaf 50cm spreek je

Ingediend door Pro Curler op Din, 04/11/2014 - 00:04.

Vanaf 50cm spreek je eigenlijk niet meer van een gun maar eerder een rocketlauncher.

Quote: Hey hardrocker succes met je

Ingediend door Hardrocker op Din, 04/11/2014 - 09:14.
Pro Curler schreef:
Hey hardrocker succes met je werk/verbouwing.

Heb je ook geen tijd om te curlen, hoeft niet lang te duren. Is in mijn ogen toch echt wel belangrijk. Hopelijk heb je tegen nieuwjaar 50cm gunz dan.

Groetjes.

tijd mischien wel, maar zin/energie??

heb gisteren vernomen dat de electriciens ergens deze week/begin volgende week gaan beginnen. Dan komt er voor mij even een korte rustperiode (ik kan dan wel het vuile werk, lees slijpen,... maar die draadjes aanluiten daar begin ik niet aan.).

Mischien curl ik dan een beetje Cool

Daarna mag ik terug aan de bak om alle gainen terug dicht te smeren en dan beginnen met alles op te ruimen en dan verhuis beginnen te plannen.

Ik heb ook een tijd moeten

Ingediend door psycomantje op Din, 04/11/2014 - 20:03.

Ik heb ook een tijd moeten stoppen toen ik aan het verbouwen/verhuizen was. Werken + verbouwen en verhuizen is gewoon heel tijdrovend en zwaar. De kleine beetjes vrije tijd die je dan hebt zit je liever ff in de zetel (ik toen toch xD)