Ingediend door Rybeara op Don, 03/04/2014 - 21:26.
UB:
strech & mobility
press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
03x 60kg
10x 40kg
10x 40kg
Nog eens sinds lang de press gedaan, maar dat beviel me niet goed.
Setup zat niet tight en mijn polsen hadden het ook zwaar.
Pull ups: zeer strikt
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Paused dips:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Band facepulls:
10x
10x
10x
10x
One arm cable row:
10x 25kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 30kg
Laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Standing band flies:
10x
10x
10x
Daarnet stevige cheatmeal (en ik eet al lang niet zo "clean" meer als vroeger).
Pita met friet (+ 2 resten van mijn vriendin en moeder)
1/2 abrikozentaart
Ingediend door Rybeara op Zat, 05/04/2014 - 23:54.
4de training voor deze week blijkt er niet echt van te komen.
De free time die ik had vandaag, met het gezinnetje door gebracht.
Spendeer het beetje vrije tijd dat ik heb de laatste tijd aan mijn andere hobby (gaming),
heb recentelijk een ps4 en BF4 gekocht
Zit momenteel op het werk en van de vrijheid (weekend + nacht = rustige shift), gebruik gemaakt om
toch nog iets nuttigs te doen.
Alles na elkaar (10sec rust tussen oefeningen):
Setje plank
5*10 BW squat
x5
Ik dacht vanavond een LB te doen, maar ben daarstraks opgestaan met buikpijn en buikloop.
Voorlopig nog niets ingenomen kwestie medicatie, wel speciaal wat bananen gegeten (in de volksmond
zou dat toch moeten helpen ), als het vanavond nog zelfde situatie is neem ik wel iets
om mijn darmflora terug in orde te krijgen.
Ik ga die training naar morgen avond verzetten, dan kan ik ze ook samen met mijn maat doen.
Ingediend door Rybeara op Woe, 09/04/2014 - 13:49.
Gisteren avond LB:
Strech en mobility werk
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg Tot hier ging alles heel moeizaam eigenlijk
05x 110kg (ik hou het op dit gewicht)
05x 110kg ging al een pak vlotter
05x 110kg ATG dan maar
Kuiten:
15x 110kg
15x 110kg
15x 110kg
15x 110kg
Walking lunges:
3 setjes van 20stappen
Moet mijn trainingsschoenen gaan vervangen precies, die lunges deden pijn tussen mijn
Voetzool en dikke teen. De zool aan mijn schoen is daar erg afgesleten bemerkte ik later.
Volgende lb sessie wat meer op de hamstrings richten.
Vanavond UB na het werk (zal rond 23u zijn, moet tot 22u30 werken).
Ingediend door Red_G92 op Din, 15/04/2014 - 16:04.
Rybeara schreef:
Nog twee trainingen te posten, maar genen vette
Gisteren helemaal geen zin en vandaag totale offdag.
Cava toch nog. Toch chique dat je gaat trainen als de goesting ver te zoeken was. Beter om toch een lichtere workout in te lassen dan, dan totaal stil te liggen.
Ingediend door Rybeara op Zon, 20/04/2014 - 23:48.
Net nog een LB training gedaan, maat was erbij maar die was niet in form (vaak als hij er eens bij is).
Ik was ook niet op mijn best, maar 4u geslapen (mijn eigen fout, véél te laat gaan slapen en er vroeger
uit gemoeten dan dat ik had verwacht).
Strech en mobility
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 130kg
Kuiten:
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
Abs: 1set alles na elkaar
Plank
20x crunch
Plank
15x crunch
Plank
10x crunch
Plank
05x crunch
Laatste plank was maar iets van een 5-10sec lol, zo branden.
Vorige week niet veel getraind, door verschillende omstandigheden,
werk, geen zin en men verjaardag (ja weer een jaartje ouder, 32 geworden).
Weinig geslapen ook, gisteren met de nacht gewerkt en ben nu al weer met de late shift aan het werk.
Maar vanavond gaan we nog eens trainen na het werk, LB op het programma.
Ik heb voor mezelf ook voorgenomen om de cut toch wat serieuzer op te nemen, kwam maar weinig van in
huis en ik zondig extreem veel naar mijn zin (sinds de kleine is mijn voeding echt niet meer zoals ik het vroeger opnam).
Ingediend door Rybeara op Don, 01/05/2014 - 21:24.
Training van zonet:
Trainingspartner was erbij maar deed enkel leg extentions en curls.
Hij heeft namelijk al geruime tijd last van zijn achillespees en wou deze wat ontlasten.
Strech en mobility
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
Paused atg:
03x 120kg
03x 120kg
03x 120kg
1 leg leg extiontions:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
15x 20kg
Plate RDL:
10x
10x
10x
15x
Kuiten ontlast, nog last van mijn rechter kuit.
Onlangs enkele keren stevige kramp in gehad.
Ingediend door Oldtimer op Don, 01/05/2014 - 21:49.
Sorry Ryb voor het misbruiken van je blog
Ik plaats mijn verzoek hier maar even, maar kan iemand mijn blog weer activeren?
Ik heb Laurens al een mailtje geatuurd, maar zag dat het al een tijd geleden is, dat hij zijn blog aangevuld heeft en weet niet of hij nog steeds de contactpersoon voor dit soort kwesties is.
Ik plaats mijn verzoek hier maar even, maar kan iemand mijn blog weer activeren?
Ik heb Laurens al een mailtje geatuurd, maar zag dat het al een tijd geleden is, dat hij zijn blog aangevuld heeft en weet niet of hij nog steeds de contactpersoon voor dit soort kwesties is.
Groet,
Oldtimer
Ik zou inderdaad weer moeten bloggen
Maar momenteel is je blog weer geopend!
@Ryb: Op hoeveel kg sta je nu +- en welk vet% gok je?
Ingediend door Rybeara op Zat, 03/05/2014 - 22:15.
NP oldtimer.
Laurens, ik train de laatste tijd (maanden) eigenlijk eerder om wat te onderhouden wat ik heb en om wat aan sport te doen.
Mijn voeding is niet echt gebaseerd op cutten of bulken. Ik heb al enkele keren aangehaald te willen cutten (en ik ben wel
al wat vet kwijt, al zal het niet echt veel zijn )
Weeg +- 85kg aan een percentje of 15 gok ik. Heb niet de indruk dat ik eigenlijk nog spiermassa aanzet (en ik heb niet eens een vrij gespierd lichaam).
Eerder de kwaliteit van de spiermassa verandert wel wat, maar dat zijn natuurlijk maar details.
Sta momenteel met de nacht, morgen niet te laat opstaan en nog een LB training.
Dacht aan speed sumo DL's (vs bands) als main en nadien voornamelijk wat hamstring en kuiten werk.
Ingediend door Red_G92 op Zon, 04/05/2014 - 13:21.
Rybeara schreef:
Weeg +- 85kg aan een percentje of 15 gok ik. Heb niet de indruk dat ik eigenlijk nog spiermassa aanzet (en ik heb niet eens een vrij gespierd lichaam).
Eerder de kwaliteit van de spiermassa verandert wel wat, maar dat zijn natuurlijk maar details.
Ik ook ni echt, maar het is wat je met je lichaam kan doen dat me vooral bezighoud, niet hoe het eruit ziet.
Voor de rest weer een training met lekker veel volume!
Ingediend door Oldtimer op Zon, 04/05/2014 - 13:55.
Red_G92 schreef:
Ik ook ni echt, maar het is wat je met je lichaam kan doen dat me vooral bezighoud, niet hoe het eruit ziet.
Dat is een gewaagde uitspraak in de blog van een BB'er
Ik zou er dolgraag minder zwaar uitzien en dat inruilen tegen enige kracht maar mijn bourgondische levensstijl werkt me tegen.
Ingediend door Red_G92 op Zon, 04/05/2014 - 14:32.
Oldtimer schreef:
Red_G92 schreef:
Ik ook ni echt, maar het is wat je met je lichaam kan doen dat me vooral bezighoud, niet hoe het eruit ziet.
Dat is een gewaagde uitspraak in de blog van een BB'er
Ik zou er dolgraag minder zwaar uitzien en dat inruilen tegen enige kracht maar mijn bourgondische levensstijl werkt me tegen.
Bedoelde dat niet slecht hoor..alhoewel, ik wou die Brugge supporter hier is op zijn paard zetten
Ik denk dat Ryb ook content is als hij stijgt in gewicht bij een workout of een aantal reps meer kan doen dan ervoor.
Ingediend door Rybeara op Zon, 04/05/2014 - 21:01.
Tuurlijk, je zet voornamelijk spiermassa aan door progresieve overload.
Wat erop neerkomt dat je dus sterker dient te worden
Oldtimer, ik ben zelf ook veel te graag een bourgondiër Ik hou van eten
Toen ik daarstraks wakker werd, echt geen zin om te trainen.
Ben wéér maar eens verkouden, is al de 5 of 6de keer sinds ik vader ben.
Normaal heb ik daar 1maal last van per jaar ...
Daarnet toch even in de garage gekropen voor die LB vooral op techniek en explosiviteit.
Strech en mobility
Speed sumo DL VS band:
05x 70kg
05x 70kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg ging lekker
01x 130kg
01x 130kg
01x 130kg
01x 130kg
01x 130kg deze ook.
Techniek zat wel snor denk ik, bar goed dicht tegen het lichaam, met gevolg linker scheen zonder vel
UB: strech &
UB:
strech & mobility
press:
10x lege bar
05x 40kg
05x 50kg
03x 60kg
10x 40kg
10x 40kg
Nog eens sinds lang de press gedaan, maar dat beviel me niet goed.
Setup zat niet tight en mijn polsen hadden het ook zwaar.
Pull ups: zeer strikt
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Paused dips:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Band facepulls:
10x
10x
10x
10x
One arm cable row:
10x 25kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 30kg
Laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Standing band flies:
10x
10x
10x
Daarnet stevige cheatmeal (en ik eet al lang niet zo "clean" meer als vroeger).
Pita met friet (+ 2 resten van mijn vriendin en moeder)
1/2 abrikozentaart
Morgen LB en wat lager in Kcal
4de training voor deze week
4de training voor deze week blijkt er niet echt van te komen.
De free time die ik had vandaag, met het gezinnetje door gebracht.
Spendeer het beetje vrije tijd dat ik heb de laatste tijd aan mijn andere hobby (gaming),
heb recentelijk een ps4 en BF4 gekocht
Zit momenteel op het werk en van de vrijheid (weekend + nacht = rustige shift), gebruik gemaakt om
toch nog iets nuttigs te doen.
Alles na elkaar (10sec rust tussen oefeningen):
Setje plank
5*10 BW squat
x5
Komt dus neer op 5sets planks en 250 BW squats.
Ik dacht vanavond een LB te
Ik dacht vanavond een LB te doen, maar ben daarstraks opgestaan met buikpijn en buikloop.
), als het vanavond nog zelfde situatie is neem ik wel iets
Voorlopig nog niets ingenomen kwestie medicatie, wel speciaal wat bananen gegeten (in de volksmond
zou dat toch moeten helpen
om mijn darmflora terug in orde te krijgen.
Ik ga die training naar morgen avond verzetten, dan kan ik ze ook samen met mijn maat doen.
Tja dit soort klachten samen
Tja dit soort klachten samen met een UB training lijkt me geen gelukkige keuze.
In elk geval voor morgen meer succes gewenst!
Gisteren avond LB: Strech en
Gisteren avond LB:
Strech en mobility werk
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg Tot hier ging alles heel moeizaam eigenlijk
05x 110kg (ik hou het op dit gewicht)
05x 110kg ging al een pak vlotter
05x 110kg ATG dan maar
Kuiten:
15x 110kg
15x 110kg
15x 110kg
15x 110kg
Walking lunges:
3 setjes van 20stappen
Moet mijn trainingsschoenen gaan vervangen precies, die lunges deden pijn tussen mijn
Voetzool en dikke teen. De zool aan mijn schoen is daar erg afgesleten bemerkte ik later.
Volgende lb sessie wat meer op de hamstrings richten.
Vanavond UB na het werk (zal rond 23u zijn, moet tot 22u30 werken).
Mercikes Laurens Wat een
Mercikes Laurens
Wat een snelle service weer
Mijn training van woensdag avond:
Strech en Mobility
Band Face pulls:
10x
10x
10x
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
10x BW+20kg
20x BW
Laterals:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Pull ups:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
Bend over Plate row, weinig rust:
10x 20kg (schijven)
10x 20kg
10x 20kg
Hola, dat is snel geregeld
Hola, dat is snel geregeld
Mooie training
Nog twee trainingen te
Nog twee trainingen te posten, maar genen vette
Gisteren helemaal geen zin en vandaag totale offdag.
Gisteren:
Strech en mobility werk
Sumo DL:
05x 60kg
05x 100kg
03x 120kg
3x3 140kg
DL:
3x3 140kg
RDL:
02x10 100kg
Plate RDL:
10x
10x
10x
Abs:
2 sets plank
Vandaag:
Strech en mobility werk
Db row:
20x 10kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
02x BW+40kg (voelde echt niet goed, geen power)
10x BW+20kg
10x BW+20kg
Seated unilaterals raises:
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg
Chins, tot uithangen en even aanhouden
05x BW
05x BW
05x BW
Quote: Nog twee trainingen te
Cava toch nog. Toch chique dat je gaat trainen als de goesting ver te zoeken was. Beter om toch een lichtere workout in te lassen dan, dan totaal stil te liggen.
toch redelijk wat oefeningen
toch redelijk wat oefeningen en sets gedraait voor een offdag
mooi dat je je erdoor sleept
Thx mannen Trainingen van
Thx mannen
Trainingen van woensdag avond en deze middag:
LB:
Strech en mobility werk
Box squats:
10x lege bar
05x 40kg
05x 60kg
5x5 80kg
Squat:
05x 100kg
05x 120kg
Mijn maat had al afgehaakt met squaten na 2sets box squat.
Calves raises:
10x 120kg
10x 120kg
10x 120kg
10x 120kg
Seated band leg curl:
15x
15x
15x
15x
15x
Seated calve raise:
10x
10x
10x
10x
UB:
Mobility en strechwerk
Paused dips:
10x BW
05x BW+20kg
05x BW+30kg
05x BW+40kg
05x BW+50kg
Seated one arm cable row:
10x 15kg
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
Inc flies:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Band face pulls:
10x
10x
10x
Lateral raises:
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
Superset pull ups (tot uithangen) met band pull overs:
05x BW SS 20x (roze band)
05x BW SS 15x (zwarte band)
05x BW SS 15x (idem)
Net nog een LB training
Net nog een LB training gedaan, maat was erbij maar die was niet in form (vaak als hij er eens bij is).
Ik was ook niet op mijn best, maar 4u geslapen (mijn eigen fout, véél te laat gaan slapen en er vroeger
uit gemoeten dan dat ik had verwacht).
Strech en mobility
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 130kg
Kuiten:
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
10x 130kg
Abs: 1set alles na elkaar
Plank
20x crunch
Plank
15x crunch
Plank
10x crunch
Plank
05x crunch
Laatste plank was maar iets van een 5-10sec lol, zo branden.
Gisteren avond nog
Gisteren avond nog getraind.
UB pull (nog eens opgesplitst):
Strech en mobility
BOR:
10x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
05x 120kg
05x 120kg
05x 120kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg
Band face pulls:
10x
10x
10x
Reverced flies:
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
Pull en chin ups:
5-5-5-5-5-5-5-5-5-5x BW
Om en om Pull en Chin up, 10sec rust ertussen.
Seated band rows (zwarte band):
10x
10x
BB Curl (strikt):
10x 30kg
10x 30kg
UB push: Strech en
UB push:
Strech en mobility
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+30kg
10x BW+40kg
20x BW
CGBP:
10x lege bar
10x 60kg
10x 70kg
Vanaf hier paused:
05x 80kg
05x 80kg
05x 80kg
Lateral raises:
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
25x 05kg
Inc db tricep extentions:
10x 15kg
09x 15kg (10F)
06x 15kg + 05x 10kg
Vorige week niet veel
Vorige week niet veel getraind, door verschillende omstandigheden,
werk, geen zin en men verjaardag (ja weer een jaartje ouder, 32 geworden).
Weinig geslapen ook, gisteren met de nacht gewerkt en ben nu al weer met de late shift aan het werk.
Maar vanavond gaan we nog eens trainen na het werk, LB op het programma.
Ik heb voor mezelf ook voorgenomen om de cut toch wat serieuzer op te nemen, kwam maar weinig van in
huis en ik zondig extreem veel naar mijn zin (sinds de kleine is mijn voeding echt niet meer zoals ik het vroeger opnam).
congratz met je 32 jaar! Bij
congratz met je 32 jaar!
Bij mij hier is voeding ook allesbehalve goed.
gelukkige verjaardag! Btw
gelukkige verjaardag!
Btw weet iemand waarom we MT hier niet meer horen?
Proficiat M.!
Proficiat M.! Keep up the nice workouts!
Quote: gelukkige verjaardag! Btw
Hij doet crossfit nu
Training van maandag,
Training van maandag, uiteindelijk alleen getraind
strech en mobility werk
Sumo DL:
05x 60kg
05x 90kg
03x 110kg
03x 130kg
03x 150kg
03x 170kg
10x 110kg
Ging vlotje, alleen grote druk ontwikkeling (weinig zuurstof)
Standing leg curl:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
Seated calve raise:
15x
15x
15x
15x
15x
Standing calve raise:
30x
30x
Die sumo dl gaat je wel goed
Die sumo dl gaat je wel goed af he? 170 is sterk.
Ik wissel ze graag is af, is
Ik wissel ze graag is af, is andere activatie van mijn benen.
(omdat ik vrij smal squat).
Gewoon DL, heeft veel weg van een "quarter" squat
Training van gistere avond:
Strech en mobility werk
chins:
10x BW
05x BW+10kg
05x BW+15kg
05x BW+20kg
05x BW+25kg
05x BW+30kg
05x BW+35kg
Bij 35kg opgehouden, bij 40kg zou ik wat moeten hebben cheaten, deze waren allen vrij strikt.
Dips:
10x BW
10x BW+20kg
10x BW+40kg + 10x BW+20kg + 10x BW (dropset)
Zeer pittig die laatste
Laterals:
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
15x 05kg
Band face pulls:
10x
15x
20x
Training van
Training van zonet:
Trainingspartner was erbij maar deed enkel leg extentions en curls.
Hij heeft namelijk al geruime tijd last van zijn achillespees en wou deze wat ontlasten.
Strech en mobility
Squat:
10x lege bar
05x 60kg
05x 80kg
05x 100kg
Paused atg:
03x 120kg
03x 120kg
03x 120kg
1 leg leg extiontions:
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg
15x 20kg
Plate RDL:
10x
10x
10x
15x
Kuiten ontlast, nog last van mijn rechter kuit.
Onlangs enkele keren stevige kramp in gehad.
Blog opnieuw activeren
Sorry Ryb voor het misbruiken van je blog
Ik plaats mijn verzoek hier maar even, maar kan iemand mijn blog weer activeren?
Ik heb Laurens al een mailtje geatuurd, maar zag dat het al een tijd geleden is, dat hij zijn blog aangevuld heeft en weet niet of hij nog steeds de contactpersoon voor dit soort kwesties is.
Groet,
Oldtimer
Quote: Blog opnieuw activeren
Ik zou inderdaad weer moeten bloggen
Maar momenteel is je blog weer geopend!
@Ryb: Op hoeveel kg sta je nu +- en welk vet% gok je?
NP oldtimer.Laurens, ik
NP oldtimer.
Laurens, ik train de laatste tijd (maanden) eigenlijk eerder om wat te onderhouden wat ik heb en om wat aan sport te doen.
)
Mijn voeding is niet echt gebaseerd op cutten of bulken. Ik heb al enkele keren aangehaald te willen cutten (en ik ben wel
al wat vet kwijt, al zal het niet echt veel zijn
Weeg +- 85kg aan een percentje of 15 gok ik. Heb niet de indruk dat ik eigenlijk nog spiermassa aanzet (en ik heb niet eens een vrij gespierd lichaam).
Eerder de kwaliteit van de spiermassa verandert wel wat, maar dat zijn natuurlijk maar details.
Training van gisteren:
strech en mobility
Paused dips:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW
One arm cable rows:
15x 15kg
10x 25kg
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg + 15x 30kg (met 2 handen) pumped
Inc flies:
10x 15kg
10x 15kg
10x 15kg
Laterals:
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg
20x 05kg
Band face pulls:
10x
10x
15x
Sta momenteel met de nacht, morgen niet te laat opstaan en nog een LB training.
Dacht aan speed sumo DL's (vs bands) als main en nadien voornamelijk wat hamstring en kuiten werk.
Quote: NP oldtimer.Laurens, ik
Ik ook ni echt, maar het is wat je met je lichaam kan doen dat me vooral bezighoud, niet hoe het eruit ziet.
Voor de rest weer een training met lekker veel volume!
Quote: Quote: NP oldtimer.Laurens, ik
Dat is een gewaagde uitspraak in de blog van een BB'er
Ik zou er dolgraag minder zwaar uitzien en dat inruilen tegen enige kracht maar mijn bourgondische levensstijl werkt me tegen.
Quote: Quote: Quote: NP oldtimer.Laurens, ik
Bedoelde dat niet slecht hoor..alhoewel, ik wou die Brugge supporter hier is op zijn paard zetten

Ik denk dat Ryb ook content is als hij stijgt in gewicht bij een workout of een aantal reps meer kan doen dan ervoor.
Tuurlijk, je zet
Tuurlijk, je zet voornamelijk spiermassa aan door progresieve overload.
Ik hou van eten
Wat erop neerkomt dat je dus sterker dient te worden
Oldtimer, ik ben zelf ook veel te graag een bourgondiër
Toen ik daarstraks wakker werd, echt geen zin om te trainen.
Ben wéér maar eens verkouden, is al de 5 of 6de keer sinds ik vader ben.
Normaal heb ik daar 1maal last van per jaar ...
Daarnet toch even in de garage gekropen voor die LB vooral op techniek en explosiviteit.
Strech en mobility
Speed sumo DL VS band:
05x 70kg
05x 70kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg
03x 90kg ging lekker
01x 130kg
01x 130kg
01x 130kg
01x 130kg
01x 130kg deze ook.
Techniek zat wel snor denk ik, bar goed dicht tegen het lichaam, met gevolg linker scheen zonder vel
Seated calve raise:
15x
15x
15x
15x
Plate RDL:
10x
10x
10x
10x